مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی اعلام کرد که قرار است مأموریت آموزش نظامی برای نیروهای اوکراینی از سوی اروپا در نشست وزرای دفاع این اتحادیه ۷ شهریور ماه در پراگ بررسی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن با شبکه پدافندی هماهنگ و منسجم مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت:‌ مأموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش حاوی پیام انزواگریزی و تحریم‌ناپذیری ایران و معرفی کشورمان به‌عنوان قدرتی مستقل است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶نیروی دریایی ارتش فرمودند: مأموریت بزرگ ناوگروه ۸۶ در گردش دور کره زمین در تاریخ دریانوردی کشورمان اتفاق نیفتاده بود.
کرمان- فرمانده فراجا با تأکید بر مأموریت هوشمند پلیس در موضوع برخورد با بی حجابی گفت: همه بدانند این مأموریت خیرخواهانه است و آن را بی بازگشت می‌دانیم.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
رئیس جمهور، برای وزیر جدید آموزش و پرورش، ۱۲ ماموریت تعریف کرد.
معاون بهداد فراجا با تاکید بر نقش مهم آموزش در عملکرد موفق یک مجموعه گفت: باید نقش آموزش را در تجارب موفق و ناموفق ماموریت ها بررسی و در جهت شناسایی نیازهای آموزشی جامعه هدف برنامه‌ریزی شود.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، معلمان را سرمایه جامعه دانست و گفت: نظام اسلامی مهمترین مأموریت را که همان تربیت نسل‌های آینده است، به معلمان داده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان ساماندهی ماموریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دستورکار دارند که به موجب آن ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها ممنوع می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان ساماندهی ماموریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دستورکار دارند که به موجب آن ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها ممنوع می‌شود.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، طرح ساماندهی مأموریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام وصول کرد.
قالیباف رئیس مجلس گفت:مجددا ازکمیسیون های امنیت ملی؛ آموزش؛ امورداخلی و شوراها؛ و بهداشت و درمان می خواهم هرچه زودتر گزارش خود را به مردم اعلام کنند.
ارتش استرالیا در ماموریت آموزش سربازان اوکراینی در انگلیس مشارکت می کند.
سفیر ایران در آفریقای جنوبی درگذشت یک خلبان جوان ایرانی در یک سانحه هوایی حین ماموریت آموزشی در حومه ژوهانسبورگ را تسلیت گفت.
مدارس دولتی سیاتل شرکت های بزرگ فناوری را متهم کرده اند که مسئول وخیم شدن سلامت روانی دانش آموزان هستند و به طور مستقیم بر توانایی مدارس برای انجام ماموریت آموزشی خود تاثیر گذاشته اند.
پارلمان کرواسی به شرکت این کشور در برنامه «مأموریت اتحادیه اروپا» برای آموزش ارتش اوکراین رأی منفی داد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: ساخت آینده کشور، ماموریت اصلی نظام تعلیم و تربیت است و طرح رتبه بندی اولین قدم دولت برای حمایت از معلمان است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به جماران گفت: یکی از دستاوردهای اتفاقات اخیر، اگر بخواهیم نگاه مثبت به آن داشته باشیم، این است که خیلی از مجموعه های فرهنگی کشور بیدار شدند و ما امروز خلأ در بحث عفاف و حجاب و آسیب های اجتماعی را جدی تر دیده ایم. به دلیل اینکه خلأها جدی تر و شکاف ها عمیق است و باید نسبت به آن توجه جدی شود؛ هم در حوزه ایجابی مثل آموزش عالی و آموزش و پروش و حوزه های فرهنگی مثل صدا و سیما و هم در حوزه هایی که تبلیغی است. دستگاه های انتظامی و قضایی باید اقداماتی انجام بدهند. باید شیوه ها جدیدتر، به روزتر و دقیق تر باشد که بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
شورای اروپا اعلام کرد: ماموریت اتحادیه اروپا در خصوص آموزش سربازان اوکراینی آغاز شده است.
مأموران اطلاعاتی- نظامی انگلیس در حال ایجاد و آموزش یک «یگان تروریستی سِری» در اوکراین هستند که مأموریت دارند به نیابت از دولت کی‌یف، در کریمه به اهداف روسیه حمله کنند.
زنجان-معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهمترین ماموریت مجموعه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و حفظ و تداوم دستاوردهای انقلاب است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعتراضات اخیر و با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران هستند و فوت مهسا امینی و حجاب دستاویزی برای رسیدن دشمنان به منابع ایران است، توضیح داد: مهمترین وظیفه و ماموریت معلمان این است که با کمک اولیا برای تحصیل و تربیت دانش آموزان گام‌های موثری بردارند چرا که دشمنان متوجه شده اند ایران در فن آوری اطلاعات علمی، رشد جهانی داشته و می‌خواهند کاری کنند که دانش آموزان از مسیر تحصیل منحرف شوند.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ریاست مجلس به سه کمیسیون آموزش و تحقیقات، فرهنگی و اجتماعی مجلس ماموریت دادند گزارشی درباره موضوع دسترسی به اینترنت تهیه کنند تا ان شاءالله بتوانیم تصمیمی اتخاذ کنیم و نگذاریم به بخش‌های مختلف کشور اعم از بخش‌های علمی و مشاغل آسیبی وارد شود.
عموعابدینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: استاد محوری، نظام جامع آموزش، برنامه محوری به جای گروه محوری، توجه به رشته‌های بین رشته‌ای، ماموریت گرایی، کارشناسی ارشد و دکترای پیوسته برای نخبگان، و بورس صنعت آور از اقدامات اصلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ