دو باشگاه منچستریونایتد و آرسنال امیدوار هستند که بتوانند ژوائو فلیکس، مهاجم اتلتیکو مادرید، را به خدمت بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری و ضرب و شتم هواداران آرسنال و منچستر یونایتد
بعد از برخوردهای خشن لیساندرو مارتینز با مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در بازی شب گذشته مقابل آرسنال، هوادران منچستریونایتد معتقدند که قصاب این تیم برگشته.
دیدار یونایتد و آرسنال با وجود پیروزی 2-0 شاگردان اریک تن هاخ در 90 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد.
نام مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در حالی پیرامون باشگاه‌های بزرگی چون منچستریونایتد، آرسنال و میلان مطرح شده است که این بازیکن واکنش باورنکردنی به این موضوع داشته است.
منچسترسیتی امروز اولین پیشنهاد خود را برای خریدن دکلان رایس به وستهم خواهد داد و کورس خرید این بازیکن را پیچیده خواهد کرد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که این تیم فصل موفق‌تر و بهتری نسبت به آرسنال داشته است.
تیم‌های فوتبال فاینورد، لورکوزن، منچستریونایتد، یوونتوس، رم و اسپورتینگ لیسبون به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا راه یافتند.
آرسنال به راحتی تسلیم نمی شود ، منچستر یونایتد سلاخی شد و سیتی به دنبال راهی برای رسیدن به صدر !
بعد از مسابقه ی جذاب شب گذشته ی آرسنال و باتوجه به آمار نیمه نخست می شد حدس زد شبی استثنائی در پیش است.
فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، با هشدار به مدعیانی مثل آرسنال و منچسترسیتی گفت شیاطین سرخ امسال به دنبال فتح 4 جام هستند که یکی از آنها را روز یکشنبه به دست آوردند.
شیاطین سرخ با فاصله یک میلیارد پوندی نسبت به لیورپول، باارزش‌ترین باشگاه لیگ برتر انگلیس هستند.
مهاجم برزیلی آرسنال که تماشاگر پیروزی شیرین هم تیمی هایش مقابل یونایتد بود، زمان تقریبی بازگشت خود به میادین را فاش کرد.
آرسنال امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد در یک بازی پرگل حریفش را 3-2 شکست دهد.
پپ گواردیولا معتقد است مهم‌ترین مسئله این است که امروز سیتی برنده شود و تنها در این صورت پیروزی احتمالی یونایتد برابر آرسنال اهمیت پیدا خواهد کرد.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است کاسمیرو نقش مهمی در ترکیب این تیم دارد و غیبتش برابر آرسنال ممکن است دردسرساز شود.
منچستر یونایتد در دیدار حساس برابر آرسنال در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ جزیره هافبک برزیلی خود را در اختیار ندارد.
در شرایطی که گفته می‌شود مهدی طارمی بعد از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفته است، یک روزنامه پرتغالی از احتمال تمدید قرارداد مهاجم ایران خبر داد.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی فرانسه، معتقد است که رفتارهای رونالدو باعث شده تا هواداران یونایتد نیز دیگر از او خسته و ناامید شده باشند.
کارشناسان انگلیسی پخش تلویزیونی دیدار یونایتد و آرسنال درباره پذیرفته نشدن گل گابریل مارتینلی برای توپچی‌ها از طرف VAR هم‌عقیده نبودند و بینندگان در آنتن زنده شاهد بحثی داغ بین آنها بودند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید آرسنال قصد دارد در آخرین لحظه هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد را به سرقت ببرد و کودی خاکپو را راهی امیریتس کند.
امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در استانبول، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و دو تیم منچستریونایتد و آرسنال با قرعه خوبی روبرو شدند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، شانس جذب لیساندرو مارتینز، مدافع جدید و آرژانتینی منچستریونایتد را رد کرده است.
پل مرسون، ستاره سابق آرسنال، به شدت از سیاست‌های نقل و انتقالاتی منچستریونایتد انتقاد کرد.
شاخص کل بورس شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۴۰۷۸ بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ