صحبت یکی از فرماندهان یگان ویژه با مردم رهگذر و تماشاچی را مشاهده می‌‍کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اتفاقات جالب در این جلسه استماع احتیاط گراش هنگام صحبت کردن بود. او که حالا تحت سوگند صحبت می‌کرد حاضر نشد برخی ادعا‌هایی که پیش از این در رسانه‌های مطرح کرده بود را باز کند. برای نمونه او پیش از این از یک سفینه فضایی بزرگ به اندازه زمین فوتبال در اختیار دولت آمریکا به رسانه‌ها گفته بود، اما در این جلسه حاضر به صحبت درباره جزئیات این ادعا نشد و اعلام کرد به دلیل مسائل امنیتی تمایلی به صحبت در این باره ندارد.
صحبت های «ثریا عبداللهی» مشهور به سرهنگ ثریا مادر یکی از منافقین که فرزندش همچنان در کمپ اشرف حضور دارد را مشاهده می‌کنید.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره یکی از کاندیداهای خبرساز مدیرعاملی استقلال صحبت کرد.
یکی از بازیکنان سابق منچسترسیتی درباره روش‌های ویژه پپ گواردیولا در تمرین‌ها صحبت کرده و می‌گوید تمرین‌های تیم‌های پپ سخت‌ترین و پرفشارترین تمرین‌های تاریخ فوتبال هستند.
یکی از راه‌های اصلی صحبت کردن سلول‌ها با یکدیگر برای هماهنگ کردن فعالیت‌های بیولوژیکی ضروری مانند انقباض عضلانی، ترشح هورمون، هضم و فعال‌سازی سیستم ایمنی از طریق سیگنال‌دهی کلسیم است.
یکی از حجیم‌ترین بدنسازان تاریخ دنیای پرورش اندام در خصوص هادی چوپان صحبت کرد.
مرضیه ابراهیمی یکی از ۴ قربانی اسیدپاشی اصفهان در یک استوری به صحبت های سردار رادان واکنش نشان داد.
یکی دیگر از مقامات ارشد ارتش آمریکا که روز سه‌شنبه با المانیتور صحبت کرد، گفت که اندازه زرادخانه هواپیماهای بدون سرنشین ایران یکی از نگرانی‌های مهم فرماندهان آمریکایی در منطقه است.
نبویشا یووویچ، سرمربی الاهلی قطر از پیروزی بزرگ تیمش مقابل السد ابراز خوشحالی کرد و از چگونگی به دست آمدن این نتیجه صحبت کرد.
تازه ترین نشست اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال 23 بهمن در چوار یکی از شهرستان های استان ایلام برگزار می شود.
باشگاه سپیدرود رشت نسبت به صحبت های نماینده تام الاختیار یکی از خریداران این تیم قدیمی واکنش نشان داد.
یکی از پیشرفته ترین ربات های جهان در پیام تبریک کریسمس کانال ۴تلویزیون انگلیس صحبت کرد.
یکی از دانشمندان کشور نیجریه با ساخت نخستین ربات انسان‌نما در نیجریه و آفریقا تاریخ‌ساز شد. انتظار می‌رود رباتی به نام اومیفی پیشرفت‌های پژوهشی جدیدی در زمینه هوش مصنوعی باز کند. طبق گزارش‌ها، این ربات می‌تواند به پنج زبان بومی نیجریه‌ای صحبت کند، چند زبان زنده جهانی را درک کند و به فرمان‌های گفتاری پاسخ دهد. دولت نیجریه اولین اندروید انسان‌نمای آفریقایی اومیفی را برای پیشرفت پژوهش‌های هوش مصنوعی و توسعه فناوری‌های دیجیتال در نیجریه و آفریقا راه‌اندازی کرده است.
امیلیانو مارتینز، دروازه بان تیم ملی آرژانتین بعد از بازی دیشب صحبت های جنجالی علیه سرمربی هلند مطرح کرد.
هافبک جوان استقلال که تا به اینجای کار به دلیل مصدومیت موفق به بازی برای تیمش نشده امیدوار است یکی دو هفته پس از شروع لیگ شرایط تمرین را به دست آورد.
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.
یکی از مأموران یگان ویژه در خیابان ولیعصر از طریق میکروفن با مردم صحبت های جالبی می کند که می توانید در این خبر آن را مشاهده کنید.
یکی از ماموران یگان ویژه در جریان اغتشاشات با صحبت کردن با دخترانی که کشف حجاب کردند و اغلب ۱۲ ساله هستند آنها را متقاعد می کنند که نباید ابزار دست برخی از افراد شوند.
یکی از فرماندهان یگان ویژه در میدان ولیعصر تهران با مردم صحبت می کند و آنها را دعوت به آرامش می کند.
یکی از فرماندهان یگان ویژه در میدان ولیعصر تهران با مردم صحبت می کند و آنها را دعوت به آرامش می کند.
آصفری گفت : با یکی از شرکت های تولیدکننده مواد لبنی صحبت می کردم تاکید داشتند که کاهش تولید داشتند و حتی برخی از تولیداتشان را در انبارها نگهداری می کنند مواد لبنی که می تواند برسلامت مردم اثر بگذارد از سفره شان حذف شده است. میوه آنقدر گران شده است که فکر کنم برخی خانواده ها کلا میوه را حذف کرده باشند.
یکی از بازیکنان لس‌آنجلس اف‌سی می‌گوید گرت بیل، ستاره ولزی که اخیرا به این تیم منتقل شد، به خوبی در ترکیب جا افتاده و سعی می‌کند با هم‌تیمی‌های اکثرا لاتین‌تبار به زبان اسپانیایی صحبت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ