افزایش سرمایه 55.000 میلیارد ریالی بانک ملت در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب موتلفه گفت: با پیش ثبت نام‌ها فرصت ۶ ماهه‌ای به شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت‌ها داده می‌شود که از آن استقبال می‌کنیم.
یکی از تیم های حاضر در بیست و سومین دوره لیگ برتر برای این که قوانین سازمان لیگ را دور بزند، رقم قرارداد این فصل بازیکنش را پایین زده اما برای فصل آینده ۲۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته است.
ثبت درخواست‌های موفق در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، افزایش یافت.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: انتشار احکام قطعی و محکومیت دفاتر متخلف، به جهت بازدارندگی در دستور کار قرار می‌گیرد.
سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: با هدف ایمن‌سازی خودروهای امداد و موتورسیکلت‌سواران، سامانه‌های ثبت تخلف عبور از خط اضطرار در تونل توحید افزایش می‌یابد.
ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان از فردا (۹ اردیبهشت ماه) آغاز می‌شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
کرمانشاه- فرمانده فراجا با اشاره به افزایش سفرهای نوروزی و کاهش تلفات جاده‌ای از ثبت ۴۲۰ میلیون سفر استانی و شهرستانی در کشور خبر داد.
اهواز- مدیرکل راهداری خوزستان گفت: در بحث اعتبارات ملی موفق شدیم رشد چشمگیری داشته باشیم و اعتباراتمان را ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.
رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه‌ای گفت: شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان، فرآیند افزایش سرمایه را باید از طریق الکترونیکی و سامانه‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام دهند.
مطابق آمار ثبت شده در ۹ ماهه سال جاری پروازهای خارجی نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد در دی ماه امسال، ۶۰۴ زمین لرزه به ثبت رسید.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ثبت نام بیش از ۴ هزار مشترک در «طرح ملی و رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و واحدهای گردشگری» در پاییز امسال خبر داد.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان، هشدار به دانشگاه های علوم پزشکی، افزایش پلکانی حقوق ها در سال آینده و صدور اولین مجوز ثبت محور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بوده است.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
رئیس سازمان ثبت اسناد از افزایش ۲۰ درصدی صدور اسناد مالکیت حدنگاری روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در هشت ماهه امسال خبر داد.
افزایش بیش از دو برابری هزینه ثبت ازدواج؛ بفرمایید «حمایت»!هرچه شعار‌ها در خصوص تسهیل ازدواج جوانان پررنگ‌تر می‌شود و حتی جامه قانون می‌پوشد، واقعیت چیز دیگری نشان می‌دهد!
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
گروه خودروسازی سایپا در ادامه روند افزایشی تولید در سال جاری نسبت به سال گذشته، در ابتدای آبان سال جاری با تولید ۲۵۳ هزار و ٧٦٢ دستگاه خودرو نسبت به ابتدای آبان سال گذشته با تولید ۲۴۷ هزار و ٦٩٩ دستگاه خودرو به میزان ۶ هزار و ٦٣ دستگاه بیشتر تولید کرده است.
فرشاد محمدپور از ثبت پیشنهاد هیئت مدیره بانک کارآفرین جهت افزایش سرمایه ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خبر داد.
شیراز - مدیرکل ثبت احوال استان فارس گفت: آمار ازدواج در مقایسه با ۴ ماه اول سال گذشته یک و ۳ دهم درصد کاهش و آمار طلاق ۷ و شش دهم درصد در استان فارس افزایش یافته است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رکود مانع سرمایه گذاری می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ