شاخص کیفی هوای امروز شهر‌های ماهشهر ۱۸۱، سوسنگرد ۱۶۲، اهواز ۱۵۸، شادگان و شوشتر ۱۵۵ AQI ثبت شداین شاخص‌ها نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر گفت: در ادامه مبارزات با مفاسد اداری و اقتصادی، سه نفر دیگر از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر ماهشهر بازداشت شدند.
بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان روز گذشته (۱۱ مردادماه) حداکثر دما در ایستگاه هواشناسی امیدیه ۵۱.۸، شوش ۵۱.۵، آبادان ۵۱.۳، بستان ۵۱.۲، صفی آباد دزفول ۵۰.۵، اهواز، رامهرمز و بندر ماهشهر ۵۰.۲ درجه سانتیگراد بوده است.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور صیادی و کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای ۶ شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
در هفته پایانی لیگ دسته اول جنگ بزرگی بین پایین جدولی‌ها برای فرار از سقوط شکل گرفته است.
ماهشهر- وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی به جوانان موجب کاهش آمار بیکاری در شهرستان ماهشهر است و باید مراکز فنی و حرفه‌ای در این شهرستان افزایش یابد.
اهواز - آتش سوزی جزئی در واحد الفین پتروشیمی مارون واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهر اطفا شد.
مسئولان باشگاه سایپا نسبت به انتخاب ورزشگاه غدیر اهواز برای میزبانی از این تیم در هفته پیش رو لیگ دسته اول بدبین هستند.
اهواز- مسابقه بعدی تیم خلیج‌فارس ماهشهر در استادیوم غدیر اهواز انجام می‌شود.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مأموران دریابانی ۲ فروند شناور حامل کالای خانگی قاچاق به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال را در آب‌های ساحلی ماهشهر متوقف کردند.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف محموله کولرهای اسپلیت در ماهشهر به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد، پرواز‌های استان خوزستان شامل اهواز، آبادان، ماهشهر و دزفول به دلیل کاهش دید افقی تا اطلاع بعدی لغو شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۳ قبضه سلاح جنگی کلت کمری در شهرستان ماهشهر خبر داد.
اهواز- شاخص کیفی هوای شهرستان ماهشهر با ثبت ۱۷۴ AQI برای دومین روز متوالی به عنوان آلوده‌ترین هوای ایران ثبت شده است.
اهواز- طبق اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، شاخص کیفی هوای ماهشهر و اهواز به ترتیب به عنوان اولین شهر آلوده و نخستین کلان‌شهر آلوده ایران گزارش شده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس آخرین گزارش هواشناسی در نیم ساعت گذشته ماهشهر شاهد بارش شدید باران به مقدار ۳۴.۶ میلی متر بود و بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرده است.
اهواز - معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد
به علت وقوع گرد و غبار شدید، مدارس اهواز، باوی، کارون، حمیدیه، رامشیر، شادگان، ماهشهر و هندیجان در بعد از ظهر امروز تعطیل اعلام شده‌اند.
اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: علت اصلی تصادفات در مسیرهای چذابه، شلمچه، اهواز به خرمشهر - هندیجان به ماهشهر به خاطر خطای انسانی یعنی خواب آلودگی و خستگی ناشی از سفر است.
اهواز - فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر از توقیف دو فروند شناور صیادی و کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
اهواز - تراژدی غمبار مرگ ماهیان در ماهشهر هنوز هم ادامه دارد در حالی که در خصوص علت مرگ این ماهیان تناقض‌هایی وجود دارد.
اهواز - به دنبال مرگ هزاران قطعه ماهی در ماهشهر، علت این امر با توجه به خبر رسانی محیط زیست و نماینده مجلس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ