کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، می‌گوید کارش در تیم ملی این کشور به پایان نرسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه آبولای پرتغال مدعی است آینده مهدی طارمی و انتقال او به تاتنهام به ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های مشهور فوتبال، وابسته است.
میسونت مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، امیدوار است که بتواند مانند کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم بدرخشد.
سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند شرایط بهتری برای این تیم نسبت به سال گذشته رقم بزنند.
روزنامه آب ولا در شماره امروز خود خبر داده است که الهلال می‌خواهد برای استخدام سه ساله مهدی طارمی، دستمزد سرسام آور 27 میلیون یورو را به مهاجم ایرانی پورتو پرداخت کند.
لیونل مسی پس از درگیری با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن، یک قدم دیگر به ترک این تیم نزدیک شد تا گمانه‌زنی‌های جذابی پیرامون او شکل بگیرد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید باشگاه نیوکسل بعد از بررسی جذب کریستیانو رونالدو او را گزینه‌‌ای مناسب برای تیمش تشخیص نداده و به جای او نیمار را هدف گرفته است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، امشب در ورزشگاه شاهزاده عبدالله بن جلاوی در الاحسا، به دنبال گلزنی و ثبت یک آمار جدید است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، امشب در ورزشگاه شاهزاده عبدالله بن جلاوی در الاحسا، به دنبال گلزنی و ثبت یک آمار جدید است.
الساندرو موجی، ایجنت ایتالیایی، مدعی شده که رییس سابق باشگاه لاتزیو شانس انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه را رد کرده است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند ویلفرد زاها، ستاره کریستال پالاس، تصمیم گرفته به باشگاه النصر عربستان ملحق شود و با کریستیانو رونالدو همبازی شود.
لیونل مسی به‌دنبال شکستن رکورد کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپاست و به همین خاطر فعلا می‌خواهد به حضورش در پاری سن ژرمن و فوتبال اروپا ادامه دهد.
باشگاه‌های عربستانی قصد دارند به صورت جدی برای جذب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، اقدام کنند.
بعد از حضور کریسیتانو رونالدو در تیم فوتبال النصر، عربستانی‌ها قصد دارند هشت ستاره دیگر فوتبال جهان از جمله لیونل مسی، لوکا مودریچ، سرخیو راموس و ... را هم جذب کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه بازی با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به شایعات پیرامون برنده پنج توپ طلا واکنش نشان داد.
حرکت بامزه وینگر آینده‌دار تیم ملی برزیل در مواجهه با رونالدوی بزرگ سوژه رسانه‌ها شد.
ونسان کمپانی، سرمربی برنلی، می‌گوید این تیم نیازی به جذب کریستیانو رونالدو ندارد.
کریستیانو رونالدو گفت، امیدوار است در نبرد با لیونل مسی در عرصه فوتبال با کسب عنوان بزرگ‌ترین بازیکن تمام دوران او را کیش و مات کند.
رونالدو نازاریو معتقد است رئال مادرید در ال‌کلاسیکو شانس پیروزی بیشتری نسبت به بارسلونا دارد، به خصوص که با انگیزه گرفتن انتقام شکست 0-4 چند ماه قبل وارد زمین می شود.
کریستیانو رونالدو بعد از گلزنی در دیدار یونایتد و اورتون به جای شادی بعد از گل همیشگی‌اش حرکتی جدید را به نمایش گذاشت.
عربستان : می‌خواهیم رونالدو را بخریم
اریک تن هاح انتظار نداشت که توماس توخل در ابتدای فصل از چلسی اخراج شود. او همچنین تایید کرد که رونالدو فردا می‌تواند برابر رئال سوسیداد در ترکیب ثابت باشد.
شرایط برای کریستیانو رونالدو بغرنج شده و آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.
پلیس شهر لیورپول بعد از گذشت چند ماه به کریستیانو رونالدو به دلیل ضربه زدن به دست یک نوجوان 14ساله در ورزشگاه گودیسون پارک اخطار رسمی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ