اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درک انواع تهدیدات سایبری و ابزارها و اشکال حملات طراحی شده علیه شبکه‌های رایانه‌ای و زیرساخت‌های حیاتی برای تقویت دفاع و واکنش صحیح در برابر این فعالیت‌های مخرب بسیار حیاتی است.
پرسپولیس با کسب نهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.
افرادی که دارای ویژگی‌های به اصطلاح "سه گانه تاریک" هستند. تلاش می‌کنند تا شما را فریب دهند تا منافع مادی به دست بیاورند. این افراد که دارای ویژگی‌های شخصیتی روان‌پریشی، ماکیاولیسم و خودشیفتگی هستند.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از صعود به مرحله یک چهارم بازماند تا در ادامه رقابتها به مصاف تیم برزیل برود.
مراسم بزرگ اربعین، یک سفر زیارتی است اما در این سفر، ممکن است با مخاطراتی مواجه شوید؛ بنابراین هوشیاری و توجه شما برای حفظ سلامتی مهم است.
ارکان سیاسی و سران احزاب عراق، موضع یکپارچه و متحدی در برابر اقدامات موهن سوئد به نمایش گذاشتند.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران برابر ایتالیا در هفته دوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
متأسفانه، افراد دارای اضافه وزن، اغلب دچار مشکلات تصویر بدنی می‌شوند؛ نگرانی در مورد اینکه دیگران چه فکر می‌کنند یا چگونه ظاهر می‌شوند می‌تواند مانع بزرگی برای کاهش وزن باشد. در عوض، یادگیری دوست داشتن بدن و نگرانی کمتر در مورد اندازه آن تأثیر مثبتی دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در سال 2015 ممکن بود به رئال مادرید ملحق شود در 10 سال گذشته جدال‌های حساس و دراماتیکی با سفیدپوشان پایتخت اسپانیا داشته است.
ظرفیت بالقوه فناوری ویرایش ژن شگفت انگیز است از درمان بیماری‌های ژنتیکی و اصلاح محصولات غذایی گرفته تا مقاومت در برابر آفت کش‌ها یا تغییرات آب و هوایی یا حتی احیای دودو، پرنده منقرض شده و بازگرداندن آن به زندگی همان طور که یکی از شرکت‌ها ادعا می‌کند که امیدوار است این کار را انجام دهد.
این جوندگان تیزدندان سد‌هایی بر روی مسیر‌های آبی می‌سازند تا حوض ایجاد کنند و در داخل آن لانه‌ای می‌سازند تا بتوانند از خود در برابر گونه‌های شکارچی محافظت کنند.
سیاره زحل ۷۶۰ برابر زمین حجم دارد، دومین سیاره‌ سنگین در کل منظومه شمسی است و ۹۵ برابر زمین جرم دارد. زحل دارای کمترین چگالی در میان سیاره‌های منظومه شمسی است.
تحت فشار قرار دادن عمدی بدن از طریق ورزش می‌تواند ما را در برابر انواع عوامل استرس زا انعطاف پذیرتر کند.
وجود مقداری جرم در گوش کاملا طبیعی است و حتی برای مراقبت از مجرای گوش در برابر عفونت ضرورت دارد، اما همه ما می‌خواهیم گوش هایمان تمیز باشد.
شک او با پرسش اینکه «چه کسی برای صبحانه به خانه ما می آید و مربا می خورد؟» چند برابر شد.
تیم ملی فوتبال آرژانتین با پیروزی برابر کرواسی در مرحله نیمه نهایی ، فینالیست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.
تیم ملی فوتبال فرانسه با پیروزی برابر مراکش راهی دیدار پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد.
ستاره ایرانی شاغل در کایسری‌اسپور نقش تاثیرگذاری در پیروزی ایران برابر ولز داشت.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دیدار سختی برابر مس کرمان داشتند گفت: برای رسیدن به پیروزی تغییر تاکتیک دادیم و در نیمه دوم با یک مهاجم بیشتر به دروازه حریف حمله کردیم.
چگونه از خود و دیگران در برابر آبله میمونی محافظت کنیم؟
گروه فلزی و معدنی، هفته خاصی را سپری کردند. بحث عوارض بر صادرات باعث ابهامات فراوانی شد که نهایت موجی از عرضه سهام را پدید آورد. این اخبار به کلیت بازار سرایت کرد و منجر به کاهش ۵درصدی قیمت در عموم نمادهای بازار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ