ملی‌پوش سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان یکی از ستاره‌های جوان و آینده‌دار حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا از هم اکنون مورد توجه اهالی کشتی و تیم‌های رقیب است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ماجرای درخواست اتاق خصوصی برای حضور در اردوی تیم ملی را رد کرد.
جام جهانی برای ستاره‌های ایران چندان خوش‌یمن نبود و اکثر بازیکنان در فاز تهاجمی عملکرد چندان خوبی نداشتند.
از وقتی ستاره پیشین رئال مادريد و بايرن مونیخ، سرمربی لورکوزن شده، سردار آزمون در مصدومیت یا تمرینات تیم ملی ایران برای جام جهانی قطر مشغول بوده است. حالا در اولین بازی سردار مقابل چشم آلونسو، او در بوندس‌لیگا ماندنی شد.
شاید ستاره تیم ملی که چهل‌ویکمین گلش با لباس ایران را در شصت و پنجمین بازی ملی‌اش مقابل سنگال به ثمر رساند، نتواند دیدار اول ایران مقابل انگلیس را از ابتدا شروع کند
جام جهانی در حالی از یکشنبه شب آغاز میشود که آمار و ارقام جالبی درباره مسابقات و ستاره های حاضر در آن وجود دارد.
در معرفی کوتاه گروه دوم جام جهانی از سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش به عنوان سه ستاره کلیدی ایران یاد شده است.
تعداد نمایندگان بایرلورکوزن در جام‌جهانی با حضور سردار آزمون در تیم‌ملی ایران به عدد چهار رسید.
سردار آزمون از لیست جام جهانی خط خورد؟
ستاره ایرانی بایر لورکوزن پس از حدود یک ماه تمرینات خود را به طور جدی‌تر دنبال می‌کند.
نشریه آلمانی خبر داد ستاره ایرانی لورکوزن از کمند مصدومیت رها شد و آماده حضور در جام جهانی است.
کی‌روش احتمالاً بدون سردار آزمون، مهاجمی که در اوایل اکتبر در حین گرم کردن برای لورکوزن مصدوم شد در جام جهانی حضور خواهد داشت. باشگاه بوندسلیگایی اعلام کرد که انتظار می‌رود آزمون ۲۷ ساله ۶ تا ۸ هفته را از دست بدهد.
فدراسیون فوتبال در مورد روند درمانی سردار توضیحاتی را ارائه داد.
آخرین وضعیت آسیب دیدگی و روند درمانی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تشریح شد.
ایران در میانه زمین بازیکنان باتجربه‌ای دارد و زوج طارمی – آزمون در خط حمله می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. هر دو مهاجم شانس خوبی برای گل زدن در این تورنمنت دارند.
۴۰ روز مانده به آغاز جام جهانی سردار آزمون و آنخل دی ماریا وضعیت مشابهی دارند و دقیقا مثل هم نیاز به ۴۰ روز دارند تا بتوانند به وضعیت عادی برگردند و بتوانند برای ایران و آرژانتین بازی کنند.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
مدیر برنامه سردار آزمون آخرین وضعیت مصدومیت مهاجم تیم ملی ایران و احتمال غیبتش در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
پنج تا شش هفته؛ این زمانی است که برای دوران نقاهت سردار آزمون پیش‌بینی شده است.
تیم ملی در ایران در حالی ششمین دوره حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد که دونفر از اعضای تیم ملی برای چهارمین بار راهی جام جهانی خواهند شد.
صفحه رسمی جام جهانی در فاصله ۱۰۰ روز تا شروع این مسابقات، پوستری با تصویر ۱۰۰ ستاره دنیای فوتبال منتشر کرد که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران هم در آن حضور دارند.
در این روش، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مجری یک برنامه رادیویی با شاکی تماس برقرار و عنوان می‌کند که شما برنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد شده اید، شماره کارت بانکی و کدی که در پیامک برای شما ارسال می‌شود را اعلام تا هدیه را برای شما واریز کنیم که پس از بازگو کردن شماره کارت و کد پیامکی توسط شاکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی کسر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ