اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد ابوعصب جوان مبارز فلسطینی که چند روز پیش در درگیری با نظامیان صهیونیست در اردوگاه بلاطه (نابلس) زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.
هر سه شاهد معتقد بودند که سامانه‌های کنونی برای گزارش‌دهی خلبانان در موارد مواجهه با بشقاب‌پرنده‌ها ناکافی است و گفتند که هنوز خلبان‌ها و مقاماتی که از تجربیات خود در این زمینه می‌گویند، مورد انگ‌زنی قرار می‌گیرند. هیچ مقام دولتی در جلسه روز چهارشنبه ادای شهادت نکرد. پیش از این «شان کِرک‌پاتریک»، مدیر یکی از بخش‌های پنتاگون با تمرکز بر «پدیده‌های ناشناخته ناهنجار» در ماه آوریل به یک کمیته فرعی سنا گفته بود که دولت ایالات متحده در حال ردیابی۶۵۰ مورد احتمالی از پدیده‌های هوایی ناشناس است.
طبق قانون ما مصرف مشروبات الکلی جرم است، اما در تشکیل پرونده، فرد مصرف‌کننده خودش باید به مصرف مشروبات الکلی اقرار کند یا از او مشروبات الکلی کشف یا چند شاهد شهادت بدهند که فرد مشروبات الکلی مصرف کرده تا پرونده‌ای برای او تشکیل شود. حتی اگر به واسطه آزمایشات پزشکی قانونی در خون فردی الکل یافت شود، دلیل شرعی برای درنظر گرفتن مجازات حد او نمی‌تواند باشد و مورد قبول دادگاه هم نیست. به عبارتی مسمومان حتی متهم به مصرف مشروبات الکلی هم نیستند.
مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: شهدا الگوی خوبی برای نسل جوان هستند و باتوجه به شرایط جامعه رسالتی که آموزش و پرورش دارد؛ هویت پیدا کردن این آموزه ها در نسل جوان است.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
اهواز - شهرستان ایذه عصر امروز شاهد حادثه تلخ دیگری بود به طوری که آتش‌افروزی رسانه‌های معاند بسترساز مرگ یک نفر، شهادت یک مأمور نیروی انتظامی و مجروح شدن یک سرباز وظیفه شد.
پویش کاروان غیرت به همت قرارگاه مردمی فضای مجازی شاهد به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» برگزار می‌شود.
طراح لانچرهای چندفروندی پهپادهای سری شاهد سید عمار موسوی معرفی شده که سال ۱۳۹۷ در فرودگاه T4 و با حمله اسرائیلی ها به این فرودگاه به شهادت رسیده است.
خواهر حامد به عنوان شاهد ماجرا گفت: وقتی سر و صدای برادرم را شنیدم خودم را سراسیمه به کوچه رساندم. این ۳ مرد قصد داشتند با زور برادرم را سوار خودرویی کنند و حتی چند دقیقه‌ای هم او را در خودرو پژو ۲۰۶ حبس کردند که من مانع حرکت آن‌ها شدم. وقتی جمعیت جمع شد آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و گفتند که برادر من دزد است. اما بعد از اینکه مأموران گشت از راه رسیدند و دروغ این مردان آدم ربا در برابر چشم عابران فاش شد، مرد جوانی جلو آمد و به من گفت که هر چه را دیده شهادت می‌دهد.
زمان برگزاری دادگاه شکیرا، همسر سابق پیکه، به اتهام کلاهبرداری و فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی مشخص شد.
مساجد و حسینیه‌های غرب کابل پایتخت افغانستان شاهد برگزاری مراسم شب قدر و سالروز شهادت مولای متقیان بود.
مساجد و حسینه‌های غرب کابل پایتخت افغانستان شاهد برگزاری مراسم شب قدر و سالروز شهادت مولای متقیان بود.
مهرداد محمدی بازیکن السیلیه قطر بعد از گلزنی به دلیل ایام شهادت علی ابن ابی‌طالب (ع) شادی بعد از گل انجام نداد.
کرانه باختری و قدس اشغالی طی روزها گذشته شاهد تشدید تحرکات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها بود.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس بوده است در روایت از اتفاقات شب شهادت گفت: یکی از بچه‌ها مرا صدا زد و گفت اینجا یک دست افتاده است که می‌گویند برای حاج قاسم است. همه چیز نشان می‌داد دست حاج قاسم است.
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت بوده است، گفت: وقتی دست شهید سلیمانی را دیدم دنیا روی سرم خراب شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: ادعاهای مطرح شده در پرونده متهمان شهادت شهید روح الله عجمیان بررسی خواهد شد، اما تاکنون هیچ شواهدی مبنی بر صحت آنها وجود ندارد.
شرق نوشت: سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری گفت بر اساس اظهارات خانواده و دوستان، ایشان (دکتر حمید قره‌حسنلو) آن روز هرکجا آسیب دیده‌ای می‌دیده، فارغ از اینکه به چه جریانی تعلق دارد به وظیفه پزشکی خود عمل کرده و به او کمک کرده است. آقای دکتر همان روزیک روحانی مجروح را می‌بیند و ایشان را به بیمارستان می‌رساند. موقع برگشت به خانه وارد همان کوچه‌ای می‌شود که آن اتفاق افتاده است. دکتر در آن صحنه (شهادت بسیجی) هیچ نقشی نداشته است و فقط زمانی که متوجه شده کسی آسیب دیده برای کمک وارد صحنه شده است. اما ایشان را به اتهام اینکه در این ماجرا نقش داشته درب منزلشان دستگیر کرده اند.
سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: ده ها شاهد در محلی که مهسا امینی فوت کرده بود، حضور داشتند اما با وجود گذشت دو ماه، کسی نیامده شهادت بدهد که کسی را زدند.
در سالروز ۱۳ آبان که به یاد شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم ستم شاهی به نام روز دانش آموز نامگذاری شده، اقشار مختلف مردم قم با برپایی راهپیمایی این روز را گرامی داشتند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: اطلاعات هر فردی که در مقام شاهد در دستگاه قضا شرکت می‌کند، در سامانه ثبت می‌‌شود. در این راستا ۸ هزار نفر مورد شناسایی قرار گرفتند که بیش از ۳ بار در سال شهادت داده‌اند.
یک وکیل دادگستری درباره تجربه خود از شهادت دروغین در یک پرونده کیفری گفت: طرف مقابل در دادگاه ۲ شاهد برای اثبات ادعای خود آورد و با چشم‌های خودم دیدم که از جیبش چند سکه طلا در آورد و در مشت شاهدان گذاشت؛ اینکه آن‌ها شاهد حرفه‌ای بودند یا دوستان وی نمی‌دانم، اما شهادت دروغ دادند و هرچند رأی نهایی علیه آن‌ها صادر شد، اما به هر حال شهادت‌های دروغین روند دادرسی را تحت تاثیر قرار داد.
چهار بازیکن سیتی قرار است به عنوان شاهد در دادگاه مربوط به پرونده تجاوز بنجامین مندی، مدافع این تیم، حضور پیدا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ