سالیوان گفت: نه تنها در حرف بلکه در عمل هم ما چندین تحریم ضد نهاد‌های ایرانی وضع کرده ایم ازجمله اینکه ما همچنان به دنبال اهدافی برای وضع تحریم‌ها در پاسخ به موارد نقض حقوق بشر هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سالیوان افزود: «ما با ایران هم تماس‌های غیرمستقیمی در این زمینه داشته‌ایم تا به توافقی در زمینه آزادی آن‌ها دست پیدا کنیم. متاسفانه در حال حاضر به تفاهم نرسیده‌ایم.»
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز اعلام کرد: به اوکراین اجازه نمی‌دهیم از کمک‌های نظامی غرب برای حمله به‌روسیه در داخل مرزهایش استفاده کند.
بعد از توافق اخیر بین ایران و عربستان سعودی با میانجی‌گری چین به نظر می‌‌‌رسد طرح مجمع گفت‌وگوهای منطقه‌‌‌ای جدی‌‌‌تر از گذشته در دستور کار واشنگتن است و همان‌طور که اشاره شد حتی احتمال می‌‌‌رود که جایگزین برجام شود.
میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات اخیر جیک سالیوان درباره ایران گفت: نشانه مثبت این است که گزینه دیپلماتیک، به قضاوت گفته‌های خودش، همچنان روی میز است.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر بر ضرورت حل و فصل مسائل درخصوص برنامه هسته‌ای ایران از طریق راهکارهای دیپلماتیک تاکید کرد و گفت که واشنگتن به دنبال راه حل دیپلماتیک برای برنامه هسته‌ای ایران است. وی تصریح کرد که خروج از برجام بدون داشتن جایگزین برای آن اشتباه بوده است.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در خصوص لزوم حفظ بازدارندگی در برابر تهدیدات از سوی ایران و دیگر نقاط به گفتگو پرداختند.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، از «سفارش بزرگ» و «بزرگ‌ترین معاملات تاریخ بوئینگ» استفاده کرد. یک مقام دیگر آمریکایی هم بوئینگ را «نهنگ سفید» نامید. بااین حال، به نظر می‌رسد توافق با بوئینگ بخشی از توافق آمریکا- عربستان برای تشویق این پادشاهی باشد تا دست از برنامه هسته‌ای خود بکشد.
مشاور امنیت ملی آمریکا امروز اعلام کرد: با همتای ترکیه‌ای خود درباره ۱۲۷ مسأله دوجانبه گفتگو می‌کنم.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز یکشنبه گفت که کشور چین هنوز هیچ اقدامی برای تامین سلاح‌های مرگبار برای روسیه نکرده است و آمریکا در گفتگوهایی محرمانه با این کشور به صراحت اعلام کرده که چنین اقدامی عواقب جدی خواهد داشت.
«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت بایدن در سالگرد جنگ اوکراین مدعی شد روسیه جنگ در اوکراین را باخته است.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از آخرین خواسته جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا از کابینه این رژیم قبل از ترک اراضی اشغالی پرده برداشت.
کاخ سفید اعلام کرد جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با مقامات صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران و نیز روابط تهران - مسکو رایزنی کرد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید از اقدام ضد ایرانی کشورش در لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل ابراز خرسندی کرد و مدعی شد که این نشانه اجماع فزاینده بین المللی درباره ایران است.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید از اقدام ضد ایرانی کشورش در لغو عضویت ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل ابراز خرسندی کرد و مدعی شد که این نشانه اجماع فزاینده بین المللی درباره ایران است.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: با بررسی اطلاعات موجود، احتمالا ایران این حمله را از طریق پهپاد انجام داده است. هیچ توجیهی برای این حمله - که آخرین مورد از اقدامات این چنینی و فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده است - وجود ندارد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید با مداخله در امور داخلی ایران خواستار پاسخگویی دولت ایران در موضوع اغتشاشات شده است.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از مذاکرات محرمانه مشاور امنیت ملی کاخ سفید با دستیاران ارشد پوتین پیرامون بحران اوکراین خبر داد.
«جیک سالیوان» در سفر به کی یف، با رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید طی یادداشتی در توییتر نسبت به اتفاقات اخیر ایران با اظهار نظری مغرضانه مدعی شده بود که رئیس جمهور ایران معترضان را با «مگس» مقایسه کرده است.
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و برایان دیز مدیر شورای ملی اقتصاد آمریکا روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند بایدن با انتقاد از تصمیم کاهش تولید نفت توسط اوپک پلاس، ادعا کرد این کار تبعات منفی بر کشورهای فقیر و در حال توسعه خواهد گذاشت.
جیک سالیوان گفت: ما درباره دیپلماسی برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی صحبت می‌کنیم. اگر بتوانیم در این اقدام موفق شویم که مصمم هستیم موفق شویم، جهان، آمریکا و متحدانمان امنیت بیشتری خواهند داشت.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهارات سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران که در گفت‌وگویی در پاسخ به سوالی درباره هولوکاست مطرح کرده بود، در صفحه توییترش اظهارات رییس‌جمهور ایران را تکان‌دهنده خواند.
درصورتی‌ که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان برود پکن اقدامات قاطعی را برای حفاظت از حق حاکمیت ملی و یکپارچگی قلمروی خود به کار می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ