پدرو سانچس، نخست وزیر اسپانیا، رفتار هواداران اتلتیکو با وینیسیوس را شرم‌آور خواند و گفت که انتظار واکنشی محکم‌ از سوی باشگاه اتلتیکو مادرید داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم و عملکرد ضعیف کابینه بنیامین نتانیاهو اذعان کرد.
نخست وزیر نیجر برخی خبرها در مورد حضور نیروهای واگنر در نیجر را رد کرد و گفت: «هیچ نیرویی از گروه واگنر در مرز مالی و نیجر وجود ندارد، چون گروه‌های اسلام‌گرا در آنجا هستند.»
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
خبرگزاری رسمی سوریه صبح امروز از سفر نخست وزیر عراق به دمشق خبر داد.
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با اظهارتی کنایه‌آمیز به شایعات بی پایان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.
نخست وزیر هلند اعلام کرد که پس از ناکامی اخیر دولت ائتلافی وی در اجماع بر سر طرح ‏های محدودسازی مهاجرت به این کشور استعفا می‌‏کند.
زلنسکی در جریان دیدار و نشست خبری مشترک با پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا در کی‌یف گفت: "مرز‌های ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ مرز‌های ما نیستند. آن‌ها خط ارتباطی بین ما و اشغالگران هستند."
نخست‌وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین هشدار داد که این گروهک نمی‌توانند از خاک این کشور برای فعالیت‌های سیاسی خود (علیه ایران) استفاده کنند.
نخست‌وزیر اسپانیا اعلام کرد که این کشور تا هر زمان لازم باشد به حمایت از اوکراین ادامه می‌دهد.
نخست وزیر روسیه با اشاره به شورش ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، بر لزوم متحد شدن جامعه پیرامون رئیس جمهور روسیه تاکید کرد.
کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که نخست وزیر قطر برای پوتین پیام فرستاده است.
بایدن از مودی در کاخ سفید استقبال کرد و در نشست خبری مشترک دو کشور، نخست وزیر هند گفت که نظم جهانی جدید در حال شکل گیری است.
منابع عراقی از ورود نخست وزیر این کشور به مصر خبر دادند.
نخست‌وزیر اسپانیا از تصمیم خود برای انحلال پارلمان کشورش پس از شکست در انتخابات محلی و برگزاری انتخابات زودهنگام در اول مرداد ماه خبر داد.
نخست وزیر اسپانیا در نظر دارد تانک های  لئوپارد بیشتری را برای اوکراین تامین کند.
از شهر لویو در غرب اوکراین تا پایتخت (کی یف) در مرکز کشور، با قطار 10 ساعت طول می کشد.
مشخصا ملاقات نخست‌وزیر اسپانیا با سارا خادم‌الشریعه که به‌تازگی از ایران مهاجرت کرده است، می‌تواند سرآغاز مسائلی تازه باشد؛ به‌ویژه اینکه پیش از این، دیدار یکی دیگر از ورزشکاران ایرانی با رئیس‌جمهور آلمان هم حسابی خبرساز شده بود
سارا خادم‌‌الشریعه، شطرنج‌باز ۲۵ ساله ایرانی در مسابقات جهانی شطرنج سریع در آلماتی قزاقستان بدون روسری حاضر شد و پس از ‌آن مسابقات به اسپانیا نقل مکان کرد اما گفت تابعیت خود را تغییر نداده است.
پلیس اسپانیا یک مرد را به ظن دست داشتن در ارسال بسته حاوی بمب به سفارت اوکراین و همچنین سوءقصد به نخست وزیر اسپانیا، بازداشت کرد.
نخست وزیر اسپانیا روز چهارشنبه هفته جاری با سفر به بیروت، با مقامات لبنانی دیدار و گفتگو می کند.
هزاران نفر از معترضان اسپانیایی در اعتراض به افزایش هزینه‌ها بار دیگر خواستار استعفای نخست وزیر این کشور شدند.
نخست وزیر اسپانیا امروز اعلام کرد: اسپانیا ۱۳۰ نظامی و ۸ جنگنده اف- ۱۸ برای تقویت ناتو به رومانی می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ