تاج سلطنتی که یکی از شاخص‌ترین جواهرات سلطنتی به شمار می‌رود؛ مجموعه‌ای گرانبها از ده‌ها هزار سنگ قیمتی که میراث قرن‌های پادشاهان و ملکه‌های بریتانیایی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار با جدایی از پاری سن ژرمن به باشگاه الهلال عربستان سعودی با انتقالی به ارزش ۸۶ میلیون پوند موافقت کرد و به اقامت ۶ ساله خود در پاریس پایان داد. با توجه به موفقیت آمیز بودن تست‌های پزشکی، قراردادی دو ساله با تیم الهلال در ریاض امضا خواهد کرد و تبدیل به سرشناس‌ترین بازیکنی خواهد شد که در تابستان با هزینه‌های گزاف نقل و انتقالات به لیگ برتر عربستان پیوسته است.
نیلی اعتقاد دارد: نحوه مقابله با تورم ذی نفعان بالا رفتن نرخ تورم را گسترده کرده، و کار به جایی رسیده که اگر کسی در وضعیت کنونی اقتصاد اوضاعش بهبود یابد، سوار بر تورم است. راه دیگری به غیر از تورم در وضعیت کنونی برای متمول و ثروتمند شدن افراد وجود ندارد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدیویی، به جدایی عیسی آل‌کثیر واکنش نشان داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مورد ناهنجاری‌های موجود مثل عفاف و حجاب قانون و مصوبه داریم. باید همه تلاش کنند تا جایی که مقدور و ممکن است مصوبات و قوانین اجرا شوند. نباید منتظر لایحه مجلس باشیم، تصویب این لایحه ممکن است زمان ببرد. با همین قانون موجود خیلی کار‌ها را می‌توان انجام داد.
بلاخره پس از کش و قوس فراوان علی بیرانوند به باشگاه پرسپولیس بازگشت. او دقایقی پیش در دفتر باشگاه حاضر شد. ظاهرا وحید امیری در بازگشت بیرانوند نقش مهمی ایفا کرده است. البته او می گوید اینجا خانه بیرانوند است و او کاری نکرده است.
زنبور عسل تا جایی که امکان دارد از نیش خود استفاده نمی‌کند. با این حال نمای نزدیک از نحوه عملکرد نیش زنبور عسل را ببینید.
نظری خانقاه گفت: آبروی ما نمایندگان رفته است جایی رفته بودم یک پیرمرد ۹۰ ساله به من گفت شما هم شاسی بلند گرفته‌اید؟
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از یک شرکت نظامی-صنعتی در منطقه اومسک، جایی که تانک ها و سیستم های شعله افکن سنگین تولید می شود بازدید کرد./ پارسینه
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجرا‌های اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
انتشار یک ویدئو در صفحه آرات حسینی واکنش این نوجوان ورزشکار به ماجراهای اخیر پیرامون جدایی او از باشگاه سپاهان بود.
این ویدئو که جدالی میان شاه کبرا و مار‌های آبی را به تصویر می‌کشد؛ نشان می‌دهد که چگونه شاه کبرا، مار‌های آبی را شکست می‌دهد و این خزنده‌های بی نوا را می‌بلعد.
کنعانی: شخصی که نام بردید نه خودش و نه اصل سفرش و نه جایی که می‌خواهد سفر کند ارزشی ندارد که از این تریبون درباره آن اعلام موضع کنم.
در پی وقوع یک انفجار در مسیر شرکت کنندگان در مسابقه دوی ماراتن در جنوب غربی کامرون دستکم ۱۹ ورزشکار زخمی شدند. گروه جدایی طلب آمبازونیا با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که هدف اصلی انفجار نیرو‌های کامرونی بودند که ایمنی ورزشکاران را تضمین کرده بودند. این گروه تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کامرون در اشغال بماند. در این رقابت ۵۲۹ ورزشکار شرکت داشتند.
جاده ساحلی بندر خمیر - بندر لنگه در هرمزگان از قشنگ‌ترین جاده‌های کشور است که کمتر شناخته شده است و در یک جایی دریا و کوه به همدیگر می‌رسند و همین زیبایی جاده را چند برابر زیبا کرده است.
شیر قصد شکار پلنگ را دارد و به او حمله می کند. جدالی کوتاه میان آن دو رغم می خورد. پلنگ از دست سلطان جنگل می گریزد و به درخت پناه می برد اما شیر درست پایین تک درخت منتظر بازگشت او می ماند.
شورشیان جدایی‌طلب در منطقه ناآرام پاپوآ در اندونزی عکس‌ها و فیلم‌هایی از مردی منتشر کرده‌اند که می‌گویند خلبان نیوزلندی است که هفته گذشته گروگان گرفته بودند.
برف شهر باهموت اوکراین را در شرق این کشور پوشانده است، جایی که نبرد‌های شدیدی بین نیرو‌های اوکراینی و ارتش روسیه که بیش از شش ماه است در تلاش برای کنترل آن بوده و خسارات سنگینی را متحمل شده، درگرفته است. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین تایید کرد که باهموت سایر مناطق در منطقه دونتسک تحت حملات مستمر روسیه هستند.
فرهاد مجیدی بعد از بازی در نشست خبری بازی با البطائح به شدت از قضاوت‌های داور عصبانی بود. سرمربی سابق استقلال در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من در جایی که عدالت رعایت نمی‌شود، صحبتی ندارم.
گورکن عسل خوار شجاع پس از جدالی تمام عیار با تمساح پیروز می‌شود و این حیوان قدرتمند را شکار می‌کند.
رئیس جمهور اوکراین با نیرو‌های اوکراینی در خط مقدم جنگ در شهر باهموت در شرق اوکراین، جایی که برخی از شدیدترین درگیری‌ها در هفته‌های اخیر در آنجا رخ داده است، دیدار کرد.
یک کلیپ ویدئویی نشان می‌دهد که شیخ مشعل آل احمد ولیعهد کویت در جریان سخنرانی خود در مجلس ملی تحت تأثیر قرار گرفته و گریه می‌کند. جایی که آل احمد با دعا برای کویت و مردمش سخنانش را به پایان می رساند اما نتوانست خود را کنترل کند و به گریه افتاد.
یک دوربین مخفی از عراق را ببینید؛ جایی که یک عراقی قصد بیرون کردن یک زائر ایرانی از موکب را داشت، اما با واکنش دیگر شهروندان عراقی روبرو شد. نکته جالب توجه اهمیت زائر امام حسین بودن برای عراقی‌ها است و آن‌ها فرد ایرانی را به دلیل آنکه زائر است بیرون نمی‌کنند نه به خاطر ایرانی بودنش که مورد اختلاف آنهاست.
تابوت ملکه الیزابت دوم روز یکشنبه از کاخ بالمورال، اقامتگاه سلطنتی تابستانی در اسکاتلند خارج شد، جایی که وی روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. تابوت ملکه الیزابت دوم مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت و طی چند سفر چند ساعته در اسکاتلند از شمال به جنوب منتقل خواهد شد. در این سفر نسبتا طولانی تابوت ملکه چند ساعت در شهر‌های مختلف متوقف خواهد شد و نهایتا به کاخ هولی‌رود منتقل می‌شود. فردا از این کاخ سلطنتی به همراه خاندان سلطنتی تشییع شده و مردم ادای احترام خواهند کرد. مراسم خاکسپاری پیکر ملکه روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد.
کاسمیرو هافبک برزیلی سابق رئال مادرید در مراسم تجلیل از خود به همراه همسرش آنا ماریانا حضور پیدا کرد. رئال مادرید تصمیم گرفت برای کاسمیرو یک مراسم خداحافظی بگیرد. خود کاسمیرو هم مایل بود به منچستر یونایتد منتقل شود و با این جدایی موافقت کرد. این بازیکن در مراسم خداحافظی با رئال مادرید اشک ریخت و گریه کرد و بدین ترتیب به شدت احساساتی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ