مردادماه امسال، سرعت رشد نرخ‌های فروش در بازار مسکن به صفر رسید و واسطه‌های ملکی از نصف شدن تعداد معاملات در مقایسه با تیرماه خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تحقیقات اولیه پلیس فتا مشخص شد بیش از ۱۵ صفحه مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال فعالیت در این خصوص هستند و با تبلیغات گسترده اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند که با اقدامات تخصصی و فنی گردانندگان تمامی صفحات شناسایی شدند.
رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: متهمین در قالب بیش از ۱۵ صفحه اینستاگرامی لباس‌هایی با طرح‌های تبلیغ موادمخدرو مشروبات الکلی و آئین شیطان پرستی فرقه‌های ضاله و انحرافی را به فروش می‌رساندند.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: اکثر افراد در زمان خرید، کارت بانکی و رمز خود را در اختیار فروشنده قرار می‌دهند و به راحتی طعمه اسکیمر می‌شوند.
به نظر می‌رسد که مسئولان فضای اینترنت کشور باید برای همیشه نسبت خود را با مافیای فیلترشکن مشخص کرده و در اقدامی صریح، به این محدودیت‌های بی‌نتیجه که فقط جیب عده‌ای خاص را پر کرده، پایان دهند.
در این مطلب می‌توانید سه عکس از فروشندگان دوره گرد در حال فروختن قند، انار و بستنی در ۱۱۵ سال قبل را مشاهده کنید.
سمنان- رئیس بسیج اصناف کشور، از اجرای طرح پوشش مناسب برای فروشندگان زن در اصناف کشور خبر داد و گفت: ۱۰۰ طرح با این موضوع انتخاب شده تا فروشندگان یکی از آن را با انتخاب خودشان بپوشند.
اهواز - رئیس پلیس فتای خوزستان از شناسایی و دستگیری چندین فروشنده اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی می‌کردند، خبر داد.
دستگیری فروشندگان سکه های تقلبی
وزیر انرژی ترکیه از برگزاری گردهمایی دو روزه خریداران و فروشندگان گاز جهان در استانبول خبر داد.
تبریز- طی ماه‌های گذشته با نوسان بزرگی در بازار مسکن مواجه بودیم که رشد بی‌رویه نرخ دلار موجب شد تا بازارمسکن در رکود قرار گیرد و به کما برود و خریداران و فروشندگان را در بلاتکلیفی قرار دهد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر راه‌اندازی و فعالیت بازار کیمیا را یکی از دستاوردهای مهم در ساماندهی صنف شیمیایی فروشان دانست.
طی ماه های گذشته افزایش بی رویه قیمت دلار موجب شد تا بازار مسکن در رکود قرارگیرد و خریداران و فروشندگان را در بلاتکلیفی کامل قرار داده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: دو واحد صنفی در مجتمع تجاری دیپلمات سنتز به دلیل بی حجابی فروشندگان با دستور دادستان بروجرد پلمب شد.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از پلمب یک فروشگاه البسه با فروشندگان کشف حجاب‌کرده خبر داد.
حذف زودهنگام شیاطین سرخ از جام جهانی ضرر هنگفتی به فروشندگان لباس این تیم در بلژیک وارد کرد.
در دوران قاجار نبود فاضلاب و آب لوله‌کشی سبب شیوع بیماری‌های مختلف شده بود.
در دوران قاجار نبود فاضلاب و آب لوله‌کشی سبب شیوع بیماری‌های مختلف شده بود.
باشگاه استقلال بعد از تبلیغات محیطی و حق پخش تلویزیونی، روی دریافت حق کپی رایت البسه دست گذاشته است.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: سن اعتیاد به میانگین و معدل مجموعه مصرف کنندگان اطلاق می‌شود که بر اساس آخرین پیمایش علمی، سن اعتیاد در کشور ۲۴ سال و چند ماه است.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ (فاتب) از برخورد پلیس با توزیع و فروش البسه نامتعارف خبر داد و گفت: پلیس اماکن هر کجا این اجناس را مشاهده کند به جمع‌آوری آنها اقدام می‌کند.
بازار سهام در نیمه دوم معاملات امروز شاهد هجوم فروشندگانی بود که با وجود تازیدن بر صف خرید میلیونی لیدرها اما همچنان با مدارای کج دار و مریز معامله گران گوش بزنگ اخبار برجامی بود.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.
زمان انتشار کارت آزمون دستیاری پزشکی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ