سعید حجاریان در یادداشتی با عنوان "چه پی فکندن در سیل‌بارِ این بندر؟ " به اتفاقات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد که همواره باید به زمین سیاست وفادار ماند زیرا عرصه سیاست به‌ویژه سیاست نرمال است که در بلندمدت سایر عرصه‌ها را از خود متأثر و فرآیندهای اجتماعی را بازگشت‌ناپذیر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خطیب موقت جمعه تهران گفت: از خدمات دولت تجلیل می‌کنیم و ضمن اعتماد به خدمتگزاران مردم، اگر نقد سازنده‌ای وجود دارد باید گفته شود. از خداوند می‌خواهیم به مسؤولان در حل مشکلات که از مهم‌ترین آنها گرانی‌های سرسام‌آور است، یاری رساند.
تصاویری بازدید رئیس جمهور در آستانه روز خبرنگار از سازمان صدا و سیما را مشاهده می‌کنید.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقد باید منصفانه و همراه با ارائه راهکار باشد تا دولت بداند برای حل مشکل چه اقدامی باید انجام دهد اما اینکه صرفا از پشت تریبون حرف بزنیم و راهکاری نیز نداشته باشیم مشکلی را حل نخواهد کرد.
روزنامه جوان نوشت: نامه فائزه هاشمی، موضع‌گیری علیه انتخابات به عنوان روال عادی کار سیاسی در کشور و تشویق به برهم زدن نظم سیاسی می‌کند و همان رویکرد براندازانه منافقین را پیش می‌برد.
مدیر اداره نظارت بر نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: برداشت وجه نقد از خودپردازها هیچ کارمزدی نداشته و کارمزد وجه نقد در صورتی است که از یک شعبه بانک دیگر پول دریافت کنید.
محمد مهاجری نوشت: اگر یک جوان محصل و دانشجو به خودش بگوید پیشرفته‌ترین مملکت دنیا استادانش کار تحقیقی شان را همراه با نوشیدن مشروب انجام می‌دهند، ترغیب نمی‌شود، دمی به خمره بزند؟ بعدش پرس وجو نمی‌کند که از آن آب‌شنگولی‌ها کجا می‌فروشند؟
به‌طور کلی شرکت چری یک انقلاب در ظاهر تیگو 7 پرو ایجاد کرده است. البته اشاره به‌ این نکته خالی از لطف نیست که این کراس‌اوور، شباهت بسیاری به تیگو 8 پرو دارد و تقریبا در همه موارد به‌جز ابعاد، با این خودرو برابر است. تیگو 8 پرو ابعاد بزرگ‌تری نسبت به تیگو 7 پرو دارد.
مازنی نوشت: این لایحه چنان است که انگار به‌جای فراهم کردن زمینه اجرای اصل بیست و هفتم و آزادی اجتماعات و راهپیمایی‌ها، در پی ایجاد محدودیت برای مردم است و به شیری می‌ماند که یال و دم و اشکم ندارد! که اینچنین شیری خدا هم نافرید!
طبق برنامه‌ای که بهمن دیزل برای عرضه این کشنده در بورس کالا دارد، قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، دو نسخه فورس ۶ تن بدون خواب و ۶ تن خواب‌دار در بورس کالا عرضه شود.
اینجا ویترین است. تصمیمات را در یک جا‌هایی می‌گیرند و می‌خواهند بقیه‌ی گروه‌ها هم با آن باشند. این‌ها را ما بار‌ها گفته‌ایم. بعد آنجا وقت‌تلف کردن است. کار حزبی ما عقب می‌ماند. الان الکی حزب‌ها در آنجا ضعیف می‌شوند. کاری هم پیش نمی‌رود. در هر صورت؛ من کاری به آن ندارم و این یک بحث جدایی است. ولی تقریبا ما ۱۵ سال وقت گذاشتیم تا این نقد اتفاق بیفتد؛ ولی متاسفانه نشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی تاکید کرد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی در نامه‌ای هشداری به وزیر بهداشت بر رعایت قانون پایانه‌های فروشگاهی در مراکز درمانی و الزام همه مراکز و حرف پزشکی و پیراپزشکی اعم از دولتی، عمومی و خصوصی
برادران لیلا قطعا فیلم سرگرم کننده‌ای است که مخاطبین را در مدت زمان طولانی پخش آن خسته نمی‌کند. روستایی در این فیلم هم مانند سایر ساخته‌هایش به خوبی توانسته است کشش ایجاد کند.
شاید بتوان گفت خودروی KMC T8، تنها خودروی پیکاپ چینی است که در همه قسمت‌ها، توانایی رقابت با پیکاپ‌های جهانی را داشته باشد.
خسرو که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، در واکنش به فحاشی هواداران تیمشان علیه سعید الهویی با استدلالی عجیب این پرسش را مطرح کرد که چرا هواداران علیه آقای قلعه‌نویی، سرآسیایی یا دیگر اعضای کادر گل‌گهر شعار ندادند و لابد چیزی بوده که هواداران استقلال این کار را کردند!
صحبت‌های خسرو حیدری در برنامه دیشب فوتبال برتر در دفاع ضمنی از فحاشی به عضو کادر گل‌گهر تامل‌برانگیز بود.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ‌گونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم، گفت: از تصحیح اشتباه هیچگونه ابایی نداشته باشیم.
رئیس جامعه هتلداران کشور با بیان اینکه اکنون میانگین ضریب اشغال هتل‌های کشور کمتر از ۱۵ درصد است، گفت: دولت باید با توجه به شرایط به وجود آمده برای گردشگری تصمیم گیری می کرد، اما اقدامی نشد.
احمدی در واکنش به اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید: متاسفانه دانشگاه‌ها به طرق مختلف، بهانه‌هایی می‌تراشند تا به اخراج اساتید شکل و شمایل حقوقی دهند.
احمدی در واکنش به اخراج محسن برهانی از هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌گوید: متاسفانه دانشگاه‌ها به طرق مختلف، بهانه‌هایی می‌تراشند تا به اخراج اساتید شکل و شمایل حقوقی دهند.
کوپال ناظمی با اعلام دو خطای پنالتی و تکرار دو پنالتی دیگر، به مرد شماره یک بازی استقلال و تراکتور تبدیل شد.
حکومت حق ندارد که هم قانون را داشته باشد و هم آن را اجرا نکند و اگر بخواهد این ماده قانونی را تغییر دهد به ‌ناچار باید فلسفه قانونگذاری خود را تغییر دهد. دیگر نمی‌تواند با ارجاع به حجاب شرعی قانونگذاری کند، بلکه معیارهای دیگری را باید در نظر بگیرد.
روزنامه ایران، مواضع علی شکوری راد از سران حزب اتحادملت را نقد تندی کرد.
نسخه جهانی گوشی Honor ۷۰ در جریان نمایشگاه بین المللی IFA ۲۰۲۲ معرفی شد و در اینجا نگاهی خواهیم داشت به ویژگی‌های این دستگاه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ