رقیب همیشگی کشتی‌گیر کشورمان با انتشار ویدویی اعلام کرد به دنبال طلای جهانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریکاردو ساپینتو به خوبی پاسخ کری خوانی باشگاه وویوودینا صربستان را داد.
نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 با کُری‌خوانی بازیکنان و توصیه‌های بهروز عطایی به پایان رسید.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید که عضو هیئت مدیره باید به باشگاه متعهد باشد، نه اینکه درگیر کری خوانی بچه‌گانه فضای مجازی شود.
وحید امیری از معدود چهره‌هایی است که علاقه‌ای به کری خوانی ندارد.
ستارگان لیگ بسکتبال NBA در دیدارهای فنیال کری خوانی جالبی برای یکدیگر دارند.
عبدالرشید سعداله یف در پاسخ به یک سوال چالش برانگیز از سوی خبرنگار روسی برای حسن یزدانی و دیوید تیلور کری خوانی کرد.
ستاره ایرانی فاینورد هلند می‌گوید کری خوانی با مورینیو به واسطه احترام در فوتبال بوده و بحث خاصی در میان نبوده است.
خیابان‌های اطراف ورزشگاه وطنی قائمشهر از صبح امروز پنجشنبه ایستگاه شادی و کری خوانی هواداران فوتبال در آستانه برگزاری بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در قائمشهر است. منبع: ایرنا
پیشکسوت پرسپولیس از کُری‌خوانی و مصاحبه‌های سرمربی و بازیکن تیم سپاهان اصفهان شاکی است.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
هافبک نساجی به دنبال نمایش تاثیرگذار دوباره مقابل آلومینیوم اراک است.
امیررضا معصومی با ۱۸ سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می‌کند.
امیررضا معصومی با 18 سال سن نامی برای خودش در کشتی ایران دست و پا کرده و حالا صحبت از قهرمانی در جهان و المپیک می کند.
جام جهانی برای آرژانتینی‌ها به بدترین شکل ممکن آغاز شد، ولی حالا رویایشان دارد به واقعیت تبدیل می‌شود. آلبی سلسته در بازی اول مرحله گروهی مقابل عربستان شکست خورد. یاران مسی در حالی نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ پیروز شدند، اما در نیمه دوم دو گل از عربستان دریافت کردند تا اولین شگفتی رقم بخورد.
لوییس فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، کری خوانی خود با بازیکنان تیم ملی آرژانتین را تایید کرد.
فدراسیون فوتبال آمریکا بخشی از صحبت‌های انگیزشی مربی این کشور را در آستانه بازی با ایران منتشر کرد و برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.
کری خوانی رونالدو برای مسی در جام‌جهانی قطر
سرمربی تیم ولز یکی از حریفان ایران در گروه B جام جهانی 2022 در آستانه سفر این تیم به دوحه صحبت های روحیه بخشی برای تیمش انجام داده است.
دیدار تیم‌های استقلال تهران آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر مثل هفته‌های اخیر بدون تماشاگر برگزار شد.
مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر، از امروز کری خوانی با بارسلونا را آغاز کرده است.
تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی چلسی، خیلی زود پاسخ کری خوانی ژول کُنده را در اینستاگرام داد.
رئیس پلیس امنیت و اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری دو نفر از عوامل کری خوانی در فضای مجازی و همچنین شناسایی یک قاتل فراری خبر داد.
رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد مربوط به وقوع درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین ۲ نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشور‌های همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب می‌شوند با یکدیگر درگیری و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ