«وحید عباسی» بدنساز حرفه‌ای است و فوق‌لیسانس مهندسی سیالات هم دارد و با علاقه این رشته را انتخاب و چندین سال هم در ایران‌خودرو مرتبط با رشته تحصیلی‌اش کار کرده و اتفاقاً از درآمدش در آن سال‌ها راضی بوده است. او اکنون یک غسال است، تطهیرکننده اموات در بهشت‌زهرا (س).
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نزدیک‌تر شدن به مستر المپیا ۲۰۲۳ فکر می‌کنید کدام بدنساز توانایی شکست دادن قهرمان فعلی یعنی هادی چوپان را داشته باشد؟
سروش رفیعی علی‌رغم پشت سر گذاشتن فصل بدنسازی، نمایش خوبی در هفته اول داشت.
سرابی با القابی، چون شناسنامه پرورش اندام ایران و پدر بدنسازی نوین ایران شناخته می‌شود. سهراب سرابی برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ در مسابقات کشوری در تهران قهرمان شد. تهران همان سال میزبان رقابت‌های آسیای و جهانی هم بود و سهراب سرابی در دسته کوتاه قامت قهرمان آسیا شد و همین در دسته در مسابقات جهانی به مقام سوم دست یافت.
در سال ۲۰۱۹ برندون کوری شبانه روز در سالن بدنسازی تمرین کرد تا اولین قهرمانی خود در مستر المپیا را بدست آورد. با این حال افراط در انجام تمرینات ممکن بود هم به قیمت جانش تمام شود و هم از دست رفتن عنوان قهرمانی! خوشبختانه او آسیبی ندید و در همان سال عنوان مستر المپیا را به دست آورد.
آرنولد شوارتزنگر، اسطوره پرورش اندام، با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، لحظاتی از تمرین با رونی کلمن، رکورددار کسب عنوان در مسترالمپیا با هشت دوره قهرمانی را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت.
یک قهرمان رشته بدنسازی در اندونزی هنگام انجام حرکت اسکات و بلند کردن وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و جان خود را از دست داد.
پرونده دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام با قهرمانی تیم پرهام پیشوا بسته شد.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا این روزها با قدرت تمرینات خود برای تکرار قهرمانی در مستر المپیا را پیگیری می‌کند. به همین بهانه رونی کلمن چهره افسانه‌ای بدنسازی و قهرمان ۸ دوره مستر المپیا که به تناوب ویدئوهایی در واکنش به تمرینات بدنسازان برجسته را در کانال یوتیوبی خود به اشتراک می‌گذارد، این بار به سراغ هادی چوپان رفته و واکنشی به تمرینات این بدنساز ایرانی داشته است.
قهرمانی ایرانی مسترالمپیا درحالیکه از یک موضوع بسیار ناراحت شده بود پست جدیدی در فضای مجازی منتشر کرد.
بدنساز سابق پرسپولیس معتقد است اردوی پیش فصل طولانی مدت کمکی به تیم‌ها نمی‌کند و بازیکنان پس از پایان فصلی سخت، به استراحت هم نیاز دارند.
هادی چوپان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دسته آزاد مستر المپیا و بدنسازی که به سخت‌کوشی شهره است جدی‌ترین مدعی قهرمانی در مستر المپیا ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا برای شرکت در یک سمینار بدنسازی به زودی راهی انگلیس خواهد شد.
هادی چوپان قهرمان مستر المپیا استوری جالبی در اینستاگرامش منتشر کرد.
هادی چوپان قهرمان مستر المپیا از وعده غذایی خودش رونمایی کرده است.
هادی چوپان قهرمان بدنسازی جهان با انتشار یک استوری از مجسمه عجیب خودش رونمایی کرد.
یک قهرمان رشته بدنسازی برای اینکه هزینه ورزش موردعلاقه خود را تأمین کند به جمع آوری زباله مشغول است.
اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که همین دو ماه پیش نایب قهرمان جام‌جهانی الجزایر شدند در حالی پیگیر اردوی خود برای حضور در گرندپری تونس هستند که مربی بدنساز در کنارشان نیست.
اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که همین دو ماه پیش نایب قهرمان جام‌جهانی الجزایر شدند در حالی پیگیر اردوی خود برای حضور در گرندپری تونس هستند که مربی بدنساز در کنارشان نیست.
قهرمان افسانه‌ای مسترالمپیا برای بازگشت این رویداد حرفه‌ای بدنسازی جهان به اوج، پیشنهاداتی را مطرح کرده است.
قهرمان افسانه ای مسترالمپیا برای بازگشت این رویداد حرفه ای بدنسازی جهان به اوج، پیشنهاداتی را مطرح کرده است.
هفته قبل بود که هادی چوپان موفق شد در رقابت‌های مسترالمپیا در آمریکا مدال قهرمانی را از آن خود کند و نام اش را در تاریخ رشته بدنسازی جاودان سازد.
هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تغییر نام این فدراسیون با توجه به تغییر صورت گرفته در نام فدراسیون جهانی خبر داد.
هندبالیست نوجوان ایران حضور در مسابقات قهرمانی جهان را یک تجربه ارزشمند دانست و عنوان کرد از این تجربه در آینده استفاده خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ