رهبر جدایی طلب جمهوری دونتسک برگزاری همه پرسی برای پیوستن به روسیه را خواستار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تغییر سیاست‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: در انجام امور محوله چهاراصل شامل قانون‌گرایی، تعاملات با دستگاه‌ها، پیگیری مطالبات مردمی و رهنمود‌های رهبری مدنظر است. طبق قانون، وظایف ستاد نیز بر پایه آموزش‌های امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی و آموزش تشکل‌های مردمی که در برابر منکر بی‌تفاوت نباشند، تقویت عفاف و حجاب و پیگیری مطالبات مردمی در دستگاه‌های اجرایی استوار شده است.
این مساله به قدری مهم و حتی حیاتی است که رهبری هم بر حل آن تاکید کرده اند. مشکلی که در سایه مسائل گوناگون پدید آمده و به واسطه برخی تصمیمات نسنجیده در سال‌های دور و نزدیک تشدید شده تا در نهایت کار به جایی برسد که می‌بینیم یک فصل از برنامه‌ای که پسوند «توسعه» دارد، به حل این مشکل اختصاص یافته و برای آن تدابیری اندیشیده است.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دشمن منصرف نشده و پیش بینی‌ها نشان می دهد اگر نتوانند در سالگرد اغتشاشات گذشته کاری کنند به طور کامل شکست می خورند، آن ها اعلام کرده اند دانشگاه اولین جایی است که باید اغتشاشات جدید راه اندازی شود.
دبیر شورای نگهبان گفت: همان گونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند، منطقه ساحل غربی جایی است که رژیم صهیونیستی را به زانو در خواهد آورد و صهیونیست‌ها با اقدام اخیر خود این امر را تسریع کردند.
عباس ملکی گفت: تجربه من در سیاست‌خارجی از سال ۱۳۶۰ نشان می‌دهد که ما همه چیز را با رهبری چک نمی‌کردیم. از آن طرف هم تاکید بر این بود که لازم نیست هر چیزی را با ما چک کنید. لازم نیست شما بگوئید که منتظر نظر کسی هستید. شما کارتان را بکنید و اگر جایی مشکلی بود، ما به شما می‌گوییم. من فکر می‌کنم که دوره آقای دکتر خرازی هم همینطور بود. آقای خرازی هم که آقای ظریف معاونش بود، کارش را انجام می‌داد.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: اعتراض‌هایی در محیط کارگری وجود داشته، بعضی از این اعتراضات تا جایی که بنده سراغ دارم اعتراضات به جایی بوده است.
رسانه‌ها از بازداشت «آمریتپال سینگ» رهبر متواری و جدایی‌طلب سیک‌ها توسط پلیس هند خبر می‎دهند.
محسن هاشمی: در جایی در خاطرات سال ۹۳ نوشته‌اند: سردار گرجی‌زاده و اطلاعات سپاه از حفاظت و... آمدند و گزارش کامل بازداشت فردی که دفتر منشی‌های دفتر مجمع را به آتش کشیده، دادند و گفتند که او گفته منظورش قتل رهبری بوده و از عالم غیب مطلع شده که «شاه» می‌شود، فلذا تصمیم می‌گیرد رهبری را بکشد و خودش شاه می‌شود. در مورد صداقت شهادتش چند شبهه کردم و قرار شد خود او را بیاورند تا از او سوال شود و با قاضی او صحبت نمایم».
در قضیه حجاب نیز ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما این به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام و عفت عمومی و بنیاد محکم خانواده ضربه بزنند؛ مطابق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، در این مقوله باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
درحالی که طی هفته‌های اخیر اخباری مبنی بر بیمار بودن رمضان قدیروف رهبر چچن منتشر شده، وی با انتشار ویدئویی از خود که درحال دویدن روی یک تردمیل است تلاش کرد که به گمانه‌زنی‌ها درباره بیماری خود پایان دهد. احمد زاکایف، رهبر سابق چچن و از رهبران ارشد جدایی‌طلب گفته بود که رمضان قدیروف از مشکلات حاد کلیوی رنج می‌برد.
گلپایگانی درباره رهبر معظم انقلاب گفت: گاهی هدایای بسیار ذی‌قیمتی هم برایشان می‌آورند که یا قبول نمی‌کنند و یا اصلاً نگه نمی‌دارند و سریعاً به جایی واگذار می‌کنند. اگر این را بخواهم بگویم، شاید درست نباشد. فرزندان ایشان هم همگی مستاجرند و اجاره می‌پردازند. کدام آقازاده‌ای این‌طور زندگی می‌کند؟ همه ساده‌زیست و بی‌آلایش هستند. فرزندانشان را اینطوری تربیت و بزرگ کرده‌اند.
عبدالکریم سروش گفت: جلسه‌ای بود و چند نفر شرکت کرده بودند که تقریباً بساط رهبری برای ایران پهن کردند و به‌گمان اینکه نامی در رسانه‌ها دارند، فکر کردند که در دل‌ها هم جایی دارند. یکی از آن‌ها که تا امتحان نداد و سر تا پا برهنه نشد او را به درون خانواده هنری نپذیرفتند، چندتایی از آن‌ها که هم اصلاً از عالم سیاست خبری ندارند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم امروز به خیابان‌ها آمدند و با امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند. دشمنان بدانند که اقدامات و دشمنی‌هایشان راه به جایی نخواهد برد.
تصاویر هوایی گرفته شده از پشت‌بامی در تل آویو جایی که هزاران نفر برای ابراز مخالفت خود با سیاست‌های ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو تظاهرات می‌کنند را نشان می‌دهد.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دشمن در سال ۸۸ دنبال جدایی ملت از رهبری خود بود ولی کور خواند و باید این آرزو را به گور ببرد.
رهبر جدایی طلبان دونتسک از جابجایی نیروهای ذخیره ارتش اوکراین در منطقه خرسون خبر داد.
امام جمعه شیراز گفت: این جوان ایرانی است که ایران را قوی و قدرتمند می‌کند و رهبر عظیم الشان انقلاب فرمودند قدرت ایران به این جوانان است به این‌ها افتخار می‌کنیم و امروز علی‌رغم ترور‌ها و دشمنی‌های اسرائیل این فناوری بومی کشور ما شده و آنقدر جوان کارآمد و فهیم و توانمند داریم که نمی‌توانند با ترور هم به جایی برسند.
بازدید "شی جین پینگ" رئیس جمهور چین از جایی که مائو در آنجا قدرت گرفت نشان می‌دهد که چگونه شی به شکل دادن تصویر خود به عنوان تجسم امروزی "رهبر بزرگ" ادامه می‌دهد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اخیر، اغتشاش‌های پراکنده را طراحی انفعالی و ناشیانه دشمن در مقابل پیشرفت‌ها و حرکت‌های ابتکاری و بزرگ ملت ایران خواندند و تأکید کردند: تا هنگامی که ملت در مسیر نظام اسلامی و ارزش‌های دینی قرار دارد، این دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و تنها راه علاج آن ایستادگی است و مسئولان کشور نیز مراقب باشند اینگونه مسائل آن‌ها را از مسئولیت‌ها و وظایف اصلی در عرصه داخلی و خارجی باز ندارد.
رهبر جدایی طلبان دونتسک که در اندیشه برگزاری همه پرسی برای پیوستن به روسیه است، خواستار تائید نتایج آن از سوی رئیس جمهور روسیه شد.
نماینده رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: ذکر و فکر مقطعی شما را به جایی نمی‌رساند؛ ذکر و فکر باید دائمی باشد تا شهد دعا را خداوند به کام شما بریزد.
گورباچف در آخرین ماه‌های ریاست جمهوری خود، شاهد جدایی و استقلال یکی پس از دیگری جمهوری‌های شوروی بود و در نهایت در ۲۵ دسامبر ۱۹۹۱ از ریاست جمهوری کناره‌گیری و یک روز پس از آن، اتحاد جمهوری‌های شوروی، به‌طور رسمی، فروپاشید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی (ره) در سال آخر عمر امام بیان کردند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان می‌گویند «شما رهبر بشوید».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ