دکتر حقیقت شدت مصدومیت شیخ دیاباته را تایید و اعلام کرد که او چند هفته از میادین دور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مورد فعالیت‌های این صندوق و اقدامات انجام شده برای تصویب اساسنامه توضیح داد.
تست دوپینگ شاراپووا در مسابقات اوپن استرالیا ۲۰۱۶ برای ماده مخدری به نام ملدونیوم مثبت شد و به مدت ۱۵ ماه از رقابت محروم شد. شاراپووا پس از این اتفاق توضیح داد که به توصیه پزشک خانواده‌اش از داروی میلدرونات استفاده می‌کرده و نمی‌دانست که این ماده همان ملدونیومی است که چند هفته قبل به عنوان ماده ممنوعه طبقه‌بندی شده بود. او از هواداران عذرخواهی کرد و از مقامات خواست که یک فرصت دیگر به او بدهند تا دوران حرفه‌ای خود را به شکلی بهتر به پایان برساند.
یک نظرسنجی اخیر نشان داد که فقط ۴۸٪ از بزرگسالان اعتراف کردند که در عرض چند هفته پس از مشاهده علائم اولیه بیماری، حتی برای سرفه خونی یا توده غیر قابل توضیح، به پزشک مراجعه می‌کنند. هرکسی که هر یک از علائم زیر را دارد باید فوراً توسط پزشک معاینه شود؛ در حالی که در بیشتر موارد سرطان نیست، تشخیص زودهنگام آن می‌تواند تفاوت واقعی ایجاد کند و احتمالاً زندگی شما را نجات دهد.
اخیرا چندین مقاله در مورد عملکرد چت جی پی تی در تشخیص‌های پزشکی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. یک پزشک اورژانس آمریکایی اخیرا توضیح داد که چگونه از چت جی پی تی خواسته تا تشخیص‌های احتمالی درباره یک زن جوان مبتلا به درد زیر شکم ارائه دهد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
پزشک متخصص حامد حدادی که در ایران روند درمان و فیزیوتراپی وی را زیر نظر دارد با تاکید بر اینکه پروسه درمان خیلی عالی پیش می رود در مورد زمان احتمالی بازگشت این بازیکن به میادین توضیح داد.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به کشف جسد یک زن در تهران گفت: نام خانمی که روز گذشته فوت شده است دنیا است و علت فوت وی در پزشکی قانونی در حال بررسی است.
دانشگاه علوم پزشکی قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مرحومه خانم فاطمه رضایی سه هفته بوده که مدرسه نرفته است و از سوی دیگر هیچ حادثه مشکوک به مسمومیت در مدرسه تولیت که محل تحصیل ایشان بوده تاکنون گزارش نشده است.
پزشک باشگاه گل‌گهر درباره آخرین شرایط مصدومیت علیرضا علیزاده توضیح داده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحوم «رکسانا امیری کیا» دانشجوی ورودی جدید امسال در دانشکده دندانپزشکی شیراز، در تاریخ ۱۹ مهر سال جاری به علت بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بستری می‌شود که به علت عوارض بعدی ناشی از این بیماری، در تاریخ ۲۰ مهر به بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز انتقال می‌یابد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره فوت یکی از دانش آموزان تبریزی گفت: دانش آموز ۱۵ ساله در پارک اندیشه تبریز بی هوش شده و توسط مردم حاضر در صحنه به درمانگاه صحت منتقل شده بود و همکاران اورژانس در محل درمانگاه حضور یافته و احیای قلبی ریوی را آغاز کرده بودند.
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
پزشک تیم ملی فوتبال برزیل درباره آسیب دیدگی نیمار در دیدار برابر صربستان توضیح داد و تاکید کرد که هنوز وضعیت او برای بازی بعدی در هاله از ابهام است.
طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نشده است. پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی گرفته است که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از دنیا رفته است.
براساس اعلام دادگستری استان مرکزی، بنا به گواهی پزشکی قانونی، علت تامه فوت علیرضا کریمی، مسمومیت ناشی از سوء مصرف مواد مخدر اعلام شده است.
افسردگی یک اختلال روانی همراه با احساس خستگی غیر قابل توضیح، عدم اشتها و احساسات منفی است که سبب کمبود انرژی در طول روز می‌شود. مبتلایان به این اختلال نیاز به مراجعه به پزشک و شروع یک برنامه درمانی برای افزایش سطح خلق و خوی و انرژی از طریق مشاوره، ورزش و در برخی موارد تجویز دارو‌های ضد افسردگی دارند.
فرمانده انتظامی رشت گفت: پس از انجام معاینات پزشکی و تهیه عکس رادیولوژی مشخص شد خوشبختانه موضوع صدمه وارده به این دختر چندان جدی نبوده است و برای ادامه روند درمان در بخش اورژانس بستری است.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: این دانش آموز بعد از ورود به مدرسه از پشت سر به زمین می‌افتد؛ متاسفانه با وجود اقدامات پزشکی انجام شده دانش آموز فوت می‌کند.
جراح محروم مهسا امینی درباره عمل جراحی مرحوم امینی در کودکی گفت: مرحوم مهسا امینی در ۸ سالگی بر اثر تومور مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفته و عمل جراحی موفقیت آمیز بوده است.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی در خصوص مصدومیت شیخ دیاباته مهاجم خارجی این تیم داد.
رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت با بیان اینکه بحث تامین کیت‌های آزمایشگاهی مربوط به اداره کل تجهیزات پزشکی است، افزود: در عین حال مواد اولیه کیت‌های آزمایشگاهی تولید داخلی هم از خارج از کشور تامین می‌شود. البته عمدتا کمبود در کیت‌های آزمایشگاهی وارداتی است.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشوردرباره نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل، گفت: نبش قبر برادر مالک متروپل ارتباطی به ما ندارد، زیرا به صورت غیرمجاز، غیرقانونی و غیرشرعی اتفاق افتاده و مکاتبه‌ای هم در این زمینه با ما انجام نشده است.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس آخرین وضعیت مهاجمان این تیم را توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ