اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر بیشتر اوقات به حالت جنینی می‌خوابید، یعنی اغلب احساس می‌کنید نیاز به محافظت شدن، درک شدن و همدردی دارید. شما با این شکل از خوابیدن سعی میکنید خودتان را از مشکلاتی که در دنیای پیرامون خود با آن‌ها مواجه می‌شوید جدا کنید
بلینکن گفت: «من فکر می‌کنم آنچه در نیجر اتفاق افتاد و آنچه اکنون ادامه دارد توسط روسیه یا واگنر تحریک نشده است اما آنها سعی می‌کنند از این وضعیت بهره‌برداری کنند».
کرج- رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: سعی می‌کنیم که در ماه‌های آینده تعداد واحدهای صنفی خدماتی آموزشی را به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برسانیم.
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ می‌گوید اینکه چه تعداد هوادار در دربی احتمالی می‌توانند به استادیوم بروند، در حیطه اختیار آنها نیست.
رئیس هیئت فوتبال مازندران به غیبت نمایندگان فدراسیون در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سعی می‌کنیم در بازی آخر در برابر گل‌گهر سیرجان جشن ماندن در لیگ برتر را بگیریم.
برخی با پیگیری‌های شدیدی که انجام دادند و رایزنی‌هایی که کردند توانستند امضا‌های استیضاح وزیر را از حد نصاب بیندازند، اما ما از هفته بعد که مجلس شروع به کار کرد سعی خواهیم کرد بار دیگر استیضاح را مطرح کنیم. فعلا متاسفانه آن‌ها موفق بودند، اما ما قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
من دادیار کیفری بودم و ۷۰۰ زندانی داشتم. من در فضای قضاوت با زندگی انسان‌ها سر و کار دارم. قضاوت برای من فقط یک شغل نیست. مثلا اگر مراجعینم زن و شوهری باشند که دچار مشکلات عاطفی شده باشند، سعی می‌کنم تا جایی که قانون اجازه می‌دهند به آن‌ها کمک کنم که مشکلشان حل شود. این خیلی برای من لذت‌بخش است.
سرمربی سپاهان می‌گوید پس از این توقف طولانی لیگ سعی می‌کنیم آماده ترین تیم باشیم.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نظم و انضباط در اولویت قرار دارد و سعی می‌کنیم از تمام پتانسیل وزنه‌برداری استفاده کنیم.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
توانایی بارداری یوزپلنگ‌ها باید سال به سال بررسی شود چرا که در اسارت هم مراحل رشد و هم توانایی برای جفت‌گیری متفاوت از شرایط طبیعت است. تا جایی که ایران و فیروز توانایی بارداری داشته باشند، سعی می‌کنیم از آن‌ها موالیدی را به دست بیاوریم.
مربی ملوان می‌گوید تیمش مقابل مس مستحق دستیابی به گل بوده است.
مربی تیم فوتبال ملوان معتقد است شرایط تیمش هفته به هفته بهتر خواهد شد و روند رو به رشدی خواهند داشت.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: ایران تیم خطرناکی است و سعی می‌کنیم آنها را متوقف کنیم.
هافبک تیم‌ملی ایران بعد از باخت به انگلیس اظهار نظر کرد و گفت در بازی‌های بعدی به دنبال جبران خواهند بود.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال اعلام کرد به دنبال حل مشکل سازمان لیگ و باشگاه استقلال با مذاکره است.
زاکانی، شهردار تهران گفت: هم‌اکنون سعی می‌کنیم معماری ایرانی در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو گنجانده شود، در آخرین ایستگاه مترو که افتتاح کردیم کاملا معماری ایرانی مشهود و بسیار چشم نواز است.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید تیمش نتایج خوبی تا پایان هفته چهارم کسب کرده است.
سرمربی فولاد درباره کمتر استفاده کردن از پاتوسی و دژاگه گفت: آن‌ها دیر به تیم اضافه شدند و سعی می‌کنیم کم کم به تیم اضافه‌شان کنیم. داشتن این دو بازیکن باعث خوشحالی من است و هر تیمی آرزوی داشتن‌شان را دارد. این دو کیفیت‌شان را نشان دادند و در آینده از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنیم.
گروهی از هواداران منچستریونایتد به دنبال بایکوت بازی خانگی بعدی این تیم مقابل لیورپول هستند و با کمپین اولدترافوردِ خالی سعی دارند همه هواداران را با خود همراه کنند.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره هر گونه آسیب به اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
استاندار تهران اعلام کرد: امروز صبح پیگر دو سیل زده دیگر پیدا شد و با حداکثر توان و امکانات عملیات جست و جو ادامه دارد.
سعی می‌کنیم در ۴ فاز دفاع، حمله، تغییر حمله به دفاع و تغییر دفاع به حمله خوب ظاهر شویم. به دنبال دفاع کردن صرف نیستیم و می‌خواهیم هجومی حاضر شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ