تیمی از محققان دانشگاه کیوتو ژاپن در تلاش هستند تا با طراحی یک هوش مصنوعی جدید به ربات‌ها حس شوخ طبعی را بیاموزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اینتر در کنار مهدی طارمی، اریک چوپو موتینگ، مهاجم بایرن مونیخ، را زیر نظر دارد.
اولین مربی میسون مونت، ستاره جدید منچستریونایتد، از این بازیکن حمایت کرده است و گفته او ‌می‌تواند در حد بازیکنانی چون دیوید بکام، اریک کانتونا و کریستیانو رونالدو باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در اولین دیدارش با میسون مونت درخواست جالبی را از او مطرح کرد.
اریک تن‌هاخ از میسون مونت خواست تا تلاش کند تا به بازیکنی بسیار مهم در تیم منچستریونایتد تبدیل شود.
اولین دوره جام جهانی باشگاه‌ها با فرمت جدید در ایالات متحده برگزار می‌شود.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا دیابت را به عنوان یکی از هشت عامل اصلی مرگ و میر در آن کشور معرفی کرده است. کارشناسان اشاره می‌کنند که علائم دیابت می‌تواند با توجه به نوع دیابت و پیشرفت بیماری از خفیف تا شدید متغیر باشد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا دیابت را به عنوان یکی از هشت عامل اصلی مرگ و میر در آن کشور معرفی کرده است. کارشناسان اشاره می‌کنند که علائم دیابت می‌تواند با توجه به نوع دیابت و پیشرفت بیماری از خفیف تا شدید متغیر باشد.
ناصرخان پس از گذراندن دوره فنی اتومبیل در ایالت‌های میشیگان و پنسیلوانیای امریکا و آشنایی با نحوه آزمون فنی و رانندگی و اخذ گواهینامه اتومبیل‌رانی به ایران باز می‌گردد و با سمت کاردان فنی وارد نظمیه می‌شود. او در فروردین ۱۳۰۷ شمسی در ۲۵ سالگی نخستین گواهینامه رانندگی را به نام خودش صادر می‌کند.
یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد صبر اریک تن‌هاخ از شکایت‌های دائمی آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به سر آمده و او امسال تابستان شیاطین سرخ را ترک می‌کند.
لوگو و برند رسمی جام جهانی 2026 که به میزبانی امریکا، مکزیک و کانادا برگزار می‌شود توسط فیفا رونمایی شد.
رئال مادرید و بارسلونا تابستان امسال در امریکا یک دیدار دوستانه پیش فصل برگزار خواهند کرد.
پژوهشگران آکادمی علوم چین روز سه‌شنبه شواهدی را اعلام کردند که نشان می‌دهد اولین مهاجران از منطقه ساحلی شمالی چین به قاره آمریکا سفر کرده‌اند.
در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ و یک ماه پس از اعدام فراقانونی این زندانیان، دو افسر امریکایی به نام‌های سرهنگ پل شفر و سرهنگ دوم جان ترنر از افسران نیروی هوایی امریکا به ضرب گلوله کشته شدند. ترور این دو برای ساواک شرم‌آور بود. موج خشونت و ضد خشونت تبدیل به امری بی‌انت‌ها شده بود. ۴۸ سال پس از جنایت وحشیانه ساواک، دوستان این قربانیان همچنان خاطرات خود را از این ۹ نفر با اشک و اندوه فراوان بیان می‌کنند.
منچستریونایتد خیلی زود به اولین قهرمانی خود با هدایت مرد هلندی رسید اما به نظر می‌رسد این تازه اول راه شیاطین سرخ و اریک تن هاخ باشد.
آن چه بین تن‌هاخ و هافبک بلژیکی لستر گذشت، شایعات انتقال او به اولدترافورد در تابستان سال جاری را داغ‌تر کرده است.
رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق تعاون ایران گفت: از نظر سطح کشت اولین تولیدکننده پسته در دنیا هستیم اما از نظر تولید بعد از امریکا و ترکیه قرار داریم.
مارسل سابیتزر که به صورت قرضی به منچستریونایتد پیوسته، در اولین تصویر خود با پیراهن شیاطین سرخ، ژستی شبیه به اریک کانتونا گرفت.
اونای امری در اولین بازی خود به عنوان سرمربی استون‌ویلا نتیجه‌ای درخشان به دست آورد و تیم اریک تن‌هاخ را 3-1 مغلوب کرد.
دروازه بان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که زننده یکی از گل‌های بازی با امریکا بود، وعده داد تا یک گل دیگر نیز در جام بین قاره ای بزند.
اریک گارسیا در بازی امشب بارسا برابر سویا اولین گل دوران فوتبالش را به ثمر رساند. او چهار سال منتظر چنین شبی بود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید کاسمیرو در شرایطی ایده‌آل به سر می‌برد و برای انجام اولین بازی خود برای این تیم در بازی فردا آماده است.
شکست در بازی اول فصل اریک تن‌هاخ و منچستریونایتد را با طوفانی از انتقادها مواجه کرده است. آیا مربی هلندی و تیمش از این طوفان به سلامت عبور می‌‌کنند؟
اریک تن هاخ در اولین بازی منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر انگلیس، کریستیانو رونالدو را روی نیمکت نشاند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با چالش‌های بسیاری در اولین حضورش روی نیمکت این تیم در لیگ برتر روبرو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ