اتاق پرو مجازی شرکت امریکایی والمارت به مشتریان کمک می‌کند تا به صورت مجازی بررسی کنند که یک لباس در بدنشان چگونه به نظر می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول قوه قضائیه گفت: اتاق فکر آمریکایی‌ها ۲۴ ساعته ضد حقوق بشر و به ویژه ضد ایران کار می‌کند، شما ببینید که آمریکایی‌ها امروز در سوریه و یمن با حقوق انسان‌ها چه کارها که نمی‌کنند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی سازی در کشور و اختلاف افکنی در بین قوا است.
رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.
این روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به اینکه سن ۱۲ تا ۱۶ ماهگی نیز سن مناسبی برای جداکردن است، ادامه داد: ۱۷ تا ۲۱ ماهگی نیاز به والدین بیشتر می‌شود و جدا کردن موفق آمیز نیست.
بریان رینا، مهاجم تیم ملی پرو، به همراه پدرش برخورد شدیدی با خبرنگاران داشتند و این اتفاق به موضوعی جنجالی تبدیل شده است.
جواد نکونام با حضور در کمپ مرحوم حجازی رسما کار خود را به عنوان سرمربی استقلال شروع کرد.
جواد نکونام با حضور در کمپ مرحوم حجازی رسما کار خود را به عنوان سرمربی استقلال شروع کرد.
رکوردشکنی ارزش سهام اپل یک هفته پس از معرفی هدست ویژن پرو اتفاق افتاده است. Vision Pro اولین محصول کاملاً جدید کوپرتینویی‌ها از سال ۲۰۱۴ تا به امروز محسوب می‌شود که قیمت بالایی دارد.
طبق گزارش شامخ در اردیبهشت شرکت ها طی ماه‌های اخیر به علت عدم تخصیص ارز و نوسانات قیمتی به‌شدت در تأمین مواد اولیه مشکل داشتند در این ماه اکثراً ارز خود را از طریق بازار آزاد تامین کرده اند.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با کلیات لایحه ایجاد وزارت بازرگانی مخالفت کرده است.
رئیس اتاق اصناف در نامه‌‍‌ای خطاب به روسای اتاق‌های صنفی و اتحادیه‌های کشور، شیوه‌نامه‌ اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها و اتصال مجوزهای صنفی به درگاه ملی مجوزها را ابلاغ کرد.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: با پیگیری اتاق ایران به‌زودی اتاق مشترک بازرگانی دو کشور راه‌اندازی می‌شود و گام مفید برای پیش‌برد اهداف اقتصادی ایران و عربستان خواهد بود.
با قدرت گرفتن نازی‌ها، از خانواده استرن و خانواده‌های دیگر مانند آن‌ها بازجویی می‌شد. بعد ازآنکه سیگبرت در سال ۱۹۳۵ فوت کرد، زندگی روزبه‌روز سخت‌تر شد. بعضی از بچه‌ها هلند را ترک کرده بودند و جوانا مارگارت هم بعد از آن‌ها رفت و بعضی از مبلمان خانه و نقاشی‌ها را با خود برد.
در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی تمامی نامزدهای این انتخابات تمام قد از بخش خصوصی دفاع می‌کنند. اما هیچ یک از آنها تصویر دقیقی از آنچه که در نظر آنها بخش خصوصی است ارائه نمی‌دهند. با بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن که به تعبیر خود، بیش از پنجاه سال در پتروشیمی، خودروسازی و لوازم خانگی و صنعت هوا فضا تجربه مدیریتی به عنوان بخش خصوصی را دارد گفت‌وگویی شده است. از علیمرادلو درباره تعریفش از بخش خصوصی و نقش اتاق بازرگانی در این رابطه پرسیده شده است.
مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اهمیت اتاق‌های بازرگانی و نقش آنها به عنوان ابزار حیاتی توسعه صنعت و بخش خصوصی در کشور، جایگاه آنها را به مثابه میانجی‌گر دولت و بخش خصوصی تبیین کرد.
راسخ گفت: هر کسی که می خواهد به اتاق های بازرگانی وارد شود اولا باید به دنبال منافع ملی کشور باشد و در چارچوب منافع ملی، مدافع بخش خصوصی باشد. در حقیقت منافع ملی بالاتر همه مسائل باید باشد. دوم اینکه پرهیز از سیاسی کردن اتاق را سرلوحه قرار دهد.
اتاق ایران در گزارشی تاکید کرد که تحقق رقم ۱۰۶ همتی تعیین شده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، با فرض واگذاری فقط از طریق سازمان خصوصی سازی و عدم امکان انتقال مستقیم سهام به ذینفعان، دور از ذهن است.
اتاق خوشگله کمپ استقلال هم به ساپینتو داده شد!
در اتاق‌های کثیف بیمارستانی ابزار پزشکی، وسایل و تجهیزات استفاده شده و آلوده را قرار می‌دهند تا انتشار عفونت کنترل شود.
در برنامه «پروژه استراتژی ایران» شورای آتلانتیک که به تازگی راه‌اندازی شده است، براین انگاره تاکید می‌شود که آمریکا درباره تهران با سطح بی‌سابقه‌ای از اختلاف و عدم اطمینان مواجه شده است و همین مساله می‌تواند فضای تصمیم‌گیری در واشنگتن را در ابهام فرو برد.
کاپیتان تیم ملی ایران می‌خواهد در کنار افزایش رکورد تعداد بازی در جام جهانی، به یک اتفاق تاریخی هم برسد.
بهنام فرامرزیان مدیر حمل‌ونقل و کارنه تیر اتاق ایران از آمادگی این اتاق برای تاسیس کنسرسیوم مشترک حمل‌ونقلی با قزاقستان و راه‌اندازی سرویس رو-رو منظم میان بنادر این کشور و ایران خبر داد.
فروش جدیدترین مدل گوشی هوشمند غول فناوری آمریکایی اپل یعنی آیفون ۱۴ در چین آغاز شد. مشتریان برای خرید مدل آیفون ۱۴ ساعت‌ها جلوتر در مقابل فروشگاه اپل در شهر گوانگژو صف کشیده اند. اما اتفاق جالبی که افتاده این است که کاربران چینی ظاهرا تصمیم گرفته‌اند گوشی گلکسی S۲۲ اولترا خود را بفروشند تا بتوانند یکی از دو مدل پرو از سری آیفون ۱۴ را خریداری کنند. این ادعایی است که افشاگر معروف و موثق حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe مطرح کرده و گفته بعد از بررسی گوشی آیفون ۱۴ پرو، تعداد زیادی از کاربران به فروش S۲۲ اولترای خود اقدام کرده‌اند تا بتوانند گوشی جدید اپل را خریداری کنند.
در رخدادی عجیب فردی در کشور پرو ادعا کرده توانسته پیش از معرفی رسمی، گوشی شیائومی ۱۲ تی را ازگاه محلی خریداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ