پارلمان فرانسه ضمن تصویب لایحه‌ای جدید استفاده نوجوانان زیر ۱۵ سال از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را محدودتر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارلمان فرانسه با ضمن تصویب لایحه‌ای جدید استفاده نوجوانان زیر ۱۵ سال از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را محدودتر کرد.
خشونت در پاریس در بحبوحه اعتراضات مجدد علیه اصلاحات قانون بازنشستگی با استفاده پلیس از ماشین های آب پاش و گاز اشک آور علیه معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی در لیون فرانسه را مشاهده می‌کنید.
پلیس فرانسه با استفاده از گاز اشک‌آور و اسپری‌فلفل، فعالان محیط‌زیست را سرکوب کرد.
معترضان به اصلاحات جنجالی قانون بازنشستگی در فرانسه از حمل ماهیتابه، قابلمه و ظروف فلزی منع شدند.
پلیس فرانسه برای مقابله با معترضان از گاز اشک آور استفاده کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه فرانسه با استفاده از حضور همزمان هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور در چین، شب گذشته در پکن با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه روز پنجشنبه ۶ آوریل در پکن و در دیدار با همتای چینی خود، شی جین پینگ از او خواست تا برای راضی کردن روسیه در جهت پایان دادن به جنگ تلاش کند.
فرانسه اعلام کرد استفاده «تفریحی» از TikTok، توییتر، اینستاگرام و سایر برنامه‌ها را در تلفن‌های کارکنان دولت به دلیل نگرانی در مورد امنیت ناکافی داده‌ها ممنوع می‌کند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه فرانسه از رفتار دوگانه و استفاده ابزاری از حقوق بشر اجتناب کند،گفت: توسل به خشونت علیه اعتراضات نشانگر عدم التزام دولت فرانسه است.
رئیس جمهور فرانسه گفت که اوکراین نباید از سلاح هایی که غرب در اختیار آن قرار می دهد برای حمله به خاک روسیه استفاده کند.
یک مربی هنر‌های رزمی در فرانسه روشی خشن را با کارآموزان خود دنبال می‌کند، لگد‌ها و ضربات او به شاگردانش که استفاده از لاستیک خودرو نیز یکی از این روش‌هاست در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
«ساینسز پو» (Sciences Po) یکی از دانشگاه های برتر فرانسه استفاده از Chat GPT را برای جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت ادبی ممنوع کرده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید به سرمربی تیم ملی فرانسه به خاطر برگرداندن او به خانه بعد از مصدومیتی خفیف در ابتدای جام جهانی قطر طعنه زد.
سرمربی تیم ملی فرانسه درباره توانایی تیم ملی مراکش در استفاده از فرصت‌ها، به بازیکنانش هشدار داد.
کارشناس فوتبال اروپا که برای تمامی بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کرده است، گفت: همه چیز در قطر عالی است و ایران به عنوان یکی از همسایگان این کشور باید بهترین استفاده را ببرد.
نیروهای پلیس فرانسه برای سرکوب معترضان از گاز اشک‌آور استفاده و شماری از آنها را بازداشت کردند.
کارگارن بخش انرژی فرانسه بیش از دو هفته است که دست به اعتصاب زده‌اند و خواهان افزایش دستمزد خود هستند، اما دولت تهدید کرده در صورت لزوم با استفاده از زور آنها را به سر کار برمی‌گرداند.
وزیر دارایی فرانسه هشدار داده آمریکا به دنبال سوء استفاده از وضعیت بحران در بازار انرژی است و درگیری در اوکراین نباید به سلطه اقتصادی این کشور منجر شود.
اعتراف ستاره بزرگ فرانسه به استفاده از جادوگر
فرانسه تصویب قانون استفاده از سلاح هسته ای در کره شمالی را محکوم و این موضع گیری کره شمالی را تهدیدی علیه صلح و امنیت بین المللی عنوان کرد.
هزاران فعال مغربی خواستار توقف استفاده از زبان فرانسوی در سیستم آموزشی این کشور شدند.
احزاب الجزایر طی یک فراخوان نسبت به سوء استفاده خاخام اعظم فرانسه از بازدیدهای دیپلماتیک هشدار دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ