معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: ۸۶ شرکت دانش‌بنیان در استان البرز راه اندازی می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: عملیات اجرایی سد سرداب فریدونشهر ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: مردم آذربایجان شرقی در حاشیه سفر رئیس جمهور به این استان بیشتر درخواست تسهیلات کردند تا بتوانند فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با ماموریت ناوگروه 86 سیلی محکمی به صورت دشمن زدیم و پرچم و اقتدار ایران را در حیاط خلوت آمریکا به نمایش گذاشتیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: با ماموریت ناوگروه 86 سیلی محکمی به صورت دشمن زدیم و پرچم و اقتدار ایران را در حیات خلوت آمریکا به نمایش گذاشتیم.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: عملیات مقتدرانه، شجاعانه و موفقیت‌آمیز ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش تجربه‌ای بسیار ارزشمند است که قدرت نیروهای مسلح ایران را به منصه ظهور گذاشت.
انبوهی از شناورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فراجا و شناورهای بسیج دریایی و لنج‌های مردمی در محدوده بندر جاسک به استقبال ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش آمدند.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انجام ماموریت موفقیت‌آمیز خود در سفر به دور دنیا امروز به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
اصفهان- مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از برقراری ۸۶ پرواز ورودی و خروجی ویژه ایام نوروز سال ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبرداد.
در جلسه ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور راهکارهای لازم جهت تامین مالی ۸۶ طرح اضطراری برای تامین آب شهرهای دارای تنش اتخاذ شد.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حال حاضر شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۸۶ قرار دارد و هوای پایتخت قابل قبول است.
شرکت بهمن موتور رتبه ۸۶ را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد.
با همت شرکت ساپکو و متخصصان زنجیره تامین داخل و در چارچوب سیاست‌های کلی گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر توسعه و تعمیق ساخت داخل مواد اولیه، پروژه داخلی‌سازی گریس دور بالای LGEP2 تعریف و با دست‌یابی به عمق خودکفایی ۸۶ درصدی، مشکل واردات این گریس رفع شد.
هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به صدور رای قطعی پرونده کثیرالشاکی فروش خودرو با ۶۷۰ شاکی در ساوجبلاغ گفت: «حسین سامانی پور» متهم اصلی در این پرونده ضمن سوءاستفاده از اختلاف قیمت خودرو در کارخانه و بازار، با ادعای غیرواقعی تهیه و تحویل خودرو به قیمت کارخانه، وجوهی را از مردم اخذ و با وعده تحویل چند ماهه، با وجوه اخذ شده فعالیت‌های دیگر اقتصادی انجام می‌داد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۶ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۸۶ یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور گفت: با پرداخت ۲۲ میلیارد دیگر از مطالبات چایکاران شمال تاکنون ۸۶ درصد مطالبات پرداخت شده است.
معاون مرکز پژوهش‌های غلات شرکت بازرگانی گفت: در آخرین ارزیابی کیفیت انواع نان سنتی، نمره کیفی ۸۶ برای این نوع نان‌ها ثبت شده که بیانگر کیفیت مطلوب نان‌های عرضه شده در اقصی نقاط کشور است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر روی عدد ۸۶ یعنی بازه قابل قبول قرار دارد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۶ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ