رشت- رئیس سازمان چای کشور گفت: با پرداخت ۲۲ میلیارد دیگر از مطالبات چایکاران شمال تاکنون ۸۶ درصد مطالبات پرداخت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: عملیات اجرایی سد سرداب فریدونشهر ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
محسن خجسته مهر گفت: ۸۶ درصد میادین مشترک در اروندان است که نسبت تولید میادین مشترک نسبت به میادین مستقل ۳ به ۱ است.
اختصاصی تابناک: افشاگری مدیر پیشین استقلال علیه ادعای ساپینتو: ۸۰درصد از قراردادش را گرفته! / آیا ساپینتو دروغ به این بزرگی می‌گوید؟
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تا ۷ خردادماه، این مجموعه ۸۶ هزار و ۶۱۸ دستگاه خودرو تولید کرده است، گفت: از آنجا که توافقات خوبی میان وزارت صمت و بانک مرکزی در خصوص تامین ارز خودروسازان و قطعه سازان صورت گرفته، تولید خودرو سیر افزایشی پیدا کرده است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از ابتدای امسال تا روز ۱۸ اردیبهشت ماه با تولید بیش از ۵۹ هزار دستگاه خودرو، رشد ۸۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم بزند.
اهواز - مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: هم اکنون ۸۰ درصد گاز همراه تولید میادین نفتی معادل ۶۰ میلیون مترمکعب گاز، جمع آوری می‌شود.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به بیش از 86 درصد رسیده و تست سرد آن آغاز شده است.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۷۶درصد مردم کره جنوبی از مسلح شدن کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند!
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد سایت های همراه قطع شده مناطق زلزله زده به مدار فعالیت بازگشتند، گفت: قطعی در شبکه ثابت و فیبرنوری نداریم.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۸۰ درصد سواحل آزادسازی شده دارای سند حدنگاری هستند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از پوشش شبکه ارتباطی پایدار و با کیفیت برای ۸۰ درصد روستاهای بالای بیست خانوار در این استان خبر داد.
با همت شرکت ساپکو و متخصصان زنجیره تامین داخل و در چارچوب سیاست‌های کلی گروه صنعتی ایران‌خودرو مبنی بر توسعه و تعمیق ساخت داخل مواد اولیه، پروژه داخلی‌سازی گریس دور بالای LGEP2 تعریف و با دست‌یابی به عمق خودکفایی ۸۶ درصدی، مشکل واردات این گریس رفع شد.
درحالی‌که تورم مسکن در کل شهر تهران در ماهی که گذشت ۸/ ۶ درصد بوده است، بر اساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی میانگین قیمت مسکن در پنج منطقه واقع در نیمه شمالی شهر شامل مناطق یک تا پنج در معاملات آبان امسال ۸ درصد بوده است. همچنین در مناطق واقع در نیمه جنوبی شهر تهران شامل مناطق ۹ تا ۲۰ میانگین قیمت در معاملات صورت‌گرفته طی آبان ماه ۵/ ۶ درصد بوده که به تغییرات میانگین شهر نزدیک‌تر است.
شاخص کل بورس امروز را با رشد ۳۸۰۰ واحدی آغاز کرد.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: بیش از ۸۰ درصد دستگیرشدگان که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بودند و از روی احساسات وارد اغتشاشات شده بودند با صدور قرارهای تأمین مناسب آزاد شده‌اند.
۸۰درصد دانشجویان و فارغ التحصیلان میل به مهاجرت خود را ناشی از عوامل بیرونی و شرایط کلی کشور می‌دانند و تنها ۷درصد افراد شرایط کلی کشور را دارای تاثیر کم و بسیار کم بر میل به مهاجرت خود می‌دانند.
بهای معاملات آتی نفت برنت با ۱۷ سنت یا ۰.۲ درصد افزایش به ۸۶.۳۲ دلار در هر بشکه رسید
وزیر بهداشت گفت: ۸۰درصد واکسیناسیون در ۸۰ روز نخست دولت انجام شد. با افزایش واکسیناسیون میزان مرگ و میر کرونایی کاهش یافت. از آذر سال گذشته تاکنون ۱۳ درصد مرگ و میر کرونایی کاهش یافته است.
۸۵درصد جمعیت جهان و ۴ قاره ناکام در جام‌جهانی!
کبعانیان: قبولی‌های رشته‌های پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی، در سال ۱۳۹۹، ۱۴ درصد از ۷ دهک پایین و ۸۶ درصد از سه دهک بالای درآمدی بودند. این در حالی است که در ۱۰، ۱۵ سال پیش شرایط به اینگونه نبود.
ستاد تنظیم بازار، با اشاره به اینکه واحدهای صنفی از فردا به‌ تدریج مجاز به اعمال قیمت‌های جدید هستند، اعلام کرد: مبلغ کمک معیشتیِ واریز شده بابت ماه اول، از ساعات پایانی امشب قابل برداشت خواهد بود.
رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار سرمایه با اشاره به تصمیم صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری مستقیم در بازار سهام اعلام کرد: صندوق توسعه ملی در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی در بازار سهام اقدام کرده است.
امروز مطالبی همچون نرخ‌های تازه در بازار مسکن پایتخت، پیش بینی رئیس کل بانک مرکزی از آینده قیمت دلار، پیش بینی بورس| چشم بازار به گروه خودرویی و بانکی!، توقف ۴ نماد جهت برگزاری مجمع | این مجامع چه زمانی برگزار می‌شوند؟، مصوبه قبلی سهام عدالت منتفی شد، نرخ‌های تازه در بازار مسکن پایتخت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در خصوص اینترنت ایمن در توئیتر نظرسنجی برگزار کرد. ۸۶ درصد پاسخ دهندگان نظر منفی داده اند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ