نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: از پاسخ وزیر نفت به سوالش قانع شده و نیازی به مطرح کردن آن در جلسه علنی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت گفت: با وجود افزایش مصرف سوخت در کشور و رکورد شکنی ذخیره‌سازی سوخت مایع در نیروگاه‌ها، از ماه گذشته (تیرماه ۱۴۰۲) صادرات گازوئیل نیز آغاز شده است.
نماینده مردم خمین در مجلس با طرح سوالی از وزیر نفت، خواستار رسیدگی به وضعیت جایگاه‌های عرضه گاز CNG در کشور شد.
سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت در خصوص علت بی توجهی معاونین آن وزارتخانه به مطالبات مردم در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد.
وزیر نفت در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: در هر جایی که صحبت کرده ام اعم از حیاط دولت، سخنرانی و یا جایی مصاحبه داشتیم اعلام کرده ایم که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت گفت: از تکمیل ۱۲ میلیارد دلار پروژه نیمه تمام در سال گذشته خبر داد و گفت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تا ۳ ماه دیگر به بهره برداری می رسد.
وزیر نفت با یادآوری اینکه ایران هم‌اکنون دو قرارداد انتقال گاز با نیروگاه‌های بغداد و بصره عراق دارد، گفت: بر اساس توافق دو طرف این دو قرارداد طی پنچ سال آینده تمدید خواهد شد.
وزیر نفت با تأکید بر اهمیت اچ‌اس‌ئی و ارتقای مدیران در این حوزه، از کاهش ۳۵ درصدی حوادث صنعت نفت در ۱۵ سال اخیر خبر داد.
وزیر نفت تصریح کرد: دشمن و عوامل آن‌ها توانستند با جنگ ترکیبی شرایط ویژه‌ای را به راه انداخته و با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین زمینه گسترش نارضایتی عمومی را فراهم کنند، اما این ترفند دشمن خنثی شد. همانطوری که در بند «م» تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۱ دولت مکلف به اصلاح الگوی مصرف گاز شد دولت نیز در این مسیر گام برداشت. در بند «ک» تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ نیز دولت مکلف شد تغرفه بخش خانگی را اصلاح کند.
بررسی سوال نماینده مهریز و بافق از وزیر بهداشت و درمان و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی با حضور وزیر نفت در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
وزیر نفت اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، ۱۹۰ میلیون بشکه نفت بیشتر از سال ۱۳۹۹ و ۸۳ میلیون بشکه بیشتر از سال ۱۴۰۰ نفت صادر شد و پیش‌بینی امسال رکودی تازه در صادرات نفت ثبت شود.
بندرعباس - وزیر نفت گفت: خط لوله گاز میناب - سیریک تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید که به‌رغم تحریم‌های گسترده غرب علیه مسکو، تولیدات نفت این کشور در سال گذشته، ۲ درصد افزایش داشته و صادرات روسیه هم با رشد ۷ درصدی روبه‌رو بوده است.
شهریور ماه سال جاری جواد اوجی وزیر نفت در مصاحبه با صداوسیما ادعا کرد: «ظرفیت خوبی در بخش‌های تولید نفت، فرآورده و گاز داریم که می‌توانیم بخشی از کمبود انرژیکشورهای اروپایی را تأمین کنیم». اکنون با توجه به کاهش دمای هوا و قطعی گاز در اکثر نقاط کشور، جمال رحمتی کارتونیست روزنامه هم میهن به این ادعای وزیر نفت واکنش نشان داده است.
وزیر نفت گفت: شمال شرق کشور شاهد افت فشار گاز بودیم؛ این مساله هشداری برای مصرف کنندگان و مشترکان شرکت ملی گاز است.
وزیر نفت ضمن برشمردن برخی اقدام‌های جهادی وزارت نفت در دولت سیزدهم به بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌هایی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد دلار تا پایان امسال خبر داد.
سال گذشته همین موقع حمله سایبری به سامانه سوخت اتفاق افتاد، اکنون که در سالگرد این حمله سایبری هستیم حالا این سوال وجود دارد برای جلوگیری از حمله مجدد سایبری چه اقداماتی انجام شده است؟
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
وزیر نفت در خصوص صادرات سوخت به لبنان و شایعات مربوط به آن، گفت: روند صادرات سوخت به لبنان سال گذشته نیز انجام شده و پول صادرات سوخت به لبنان دریافت شده است.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: از پاسخ وزیر نفت به سوالش قانع شده و نیازی به مطرح کردن آن در جلسه علنی نیست.
مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی دارد که در اولین روز، وزیر نفت برای پاسخ به سوال نماینده شازند راهی بهارستان می‌شود.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار | دلالی کارت ملی رونق گرفت، ده اتفاق مهم برای بورس امروز چهارشنبه، افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی نماد بانکی، صنایع پیشتاز بورس کدامند؟، عملکرد ۱۲ ماهه شرکت‌های زیادی بر روی کدال نشست، نماد سرمایه‌گذاری‌های استانی سهام عدالت در بورس چرا و تا چه تاریخی تعلیق شدند؟، عرضه اولیه بعدی بازار سرمایه کدام نماد است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای حکم اعدام احمدرضا جلالی و مبادله این شخص با حمید نوری، اظهار کرد: فرآیند رسیدگی به اتهامات احمدرضا جلالی به پایان رسیده و در خصوص این شخص حکم شرعی و قانونی از دادگاه صالح صادر شده است.
وکلای ملت در نشست امروز صحن ضمن انتخاب ۳ نفر از حقوقدانان جدید شورای نگهبان به اصلاح سازوکار توزیع اعتبارات محرومیت‌زدایی استان‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ پرداختند که گامی در جهت توزیع عادلانه اعتبارات این بخش و توسعه مناطق محروم کشور محسوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ