سخنگوی دولت از تصویب آیین‌نامه اجرایی تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر از سوی هیئت وزیران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام باشگاه‌های کشور‌های عربی به میزبانی عربستان، دو تیم پرستاره الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که در نهایت النصر با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه دو به یک مقابل حریف به پیروزی دست پیدا کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد. در این بازی الهلال با یک گل پیش افتاد، اما النصر باوجود آنکه ۱۰ نفره شد در ادامه کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند تا تیمش را قهرمان این رقابت بسیار مهم کند. رونالدو در دقایق پایانی مصدوم شد و با چهره ناراحت از زمین خارج شد. این نخستین جامی است که کریستیانو رونالدو با تیم عربستانی به دست آورد. رونالدو عنوان آقای گل این رقابت‌ها را نیز به خود اختصاص داد.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
اصفهان- معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تاکنون برای ۶۰۰ نفر از متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در ۱۰ شهرستان استان اصفهان زمین اختصاص یافته است.
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس گفت: اگر یک درصد زمین‌هایی را که برای ساخت مسکن مفید است به این کار اختصاص دهیم، مشکل مسکن تمام مردم حل خواهد شد.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: اگر در خانواده‌ای فرزندانی چند قلو و تک قلو متولد شود، باید براساس جدول تعیین شده در اولویت تسهیلات قرار گیرند.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین در ۵ شهر برای ساخت مسکن خبر داد.
معاون نوآوری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق در زمان کرونا ۲۵۰ میلیارد تومان به ۷۰ شرکت در حوزه کرونا کمک کرد.
یکی از وظایف ستاره شناسان، رصد سیارک ۲۰۲۳ DW و همچنین بسیاری از سیارک‌های دیگری است که احتمال می‌رود روزی به زمین برخورد کنند. به گفته اخترشناسان، علیرغم اینکه سیارک DW ۲۰۲۳، اولین جایگاه در لیست خطر را به خود اختصاص داده است، اما احتمال برخورد آن به زمین بسیار کم است. به گفته دانشمندان ناسا، احتمال برخورد، ۱ در ۳۶۰ تخمین زده شده است و گفتنی است که با دریافت داده‌های بیشتر محققان، این عدد دائما در حال تغییر است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مصوبه امروز مجلس را مبنی بر اینکه واحد مسکونی رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر اختصاص می‌یابد، تشریح کرد.
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مصوبه امروز مجلس را مبنی بر اینکه واحد مسکونی رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر اختصاص می‌یابد، تشریح کرد.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین یا واحد مسکونی به‌ صورت رایگان به خانواده های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
با تصویب مجلس، وزرات راه و شهرسازی مکلف به اختصاص یک قطعه زمین به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر شد.
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از پیشرفت نظامی اسرائیل در تولید نسل جدید و پیشرو پهپاد‌هایی خبر داده که قادر به حمل بمب و مهمات به وزن یک تن خواهند بود؛ بمب‌هایی که با استفاده از جاذبه زمین و بدون صدا و دود عمل می‌کنند و به همین علت غیرقابل ردگیری‌اند و ممکن است تا لحظه اصابت هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشود.
Clouds AO گفت: «دستکاری سیارک‌ها دیگر به داستان‌های علمی تخیلی اختصاص نمی‌یابد. برج آنالما با بهره گیری از قدرت تفکر طراحی سیاره ای، میل به ارتفاع زیاد، انزوا و تحرک مداوم را مجسم می‌کند.»
استادیوم شهید وطنی با وجود اینکه به تازگی بازسازی شده، دارای نقصان های زیادی است.
ناسا اولین بار در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که سردترین نقطه کره زمین را پیدا کرده است و از آن زمان تاکنون این فلات هر سال رکورد سردترین نقطه جهان را به خود اختصاص داده است.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شرایط فعلی کشور اجازه تفکیک وزرات راه وشهرسازی را نمی دهد به همین دلیل بهتر است تفکیک زمان دیگری انجام شود.
کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص ۲ هکتار زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
سخنگوی دولت گفت: زمین جنگ در فضای مجازی زمین بازی دشمن است ما سعی داریم شبکه ملی اطلاعات را تقویت کنیم و به همین منظور ۶ هزار میلیارد تومان به تقویت شبکه ملی اطلاعات بودجه تخصیص داده شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران جزئیات مصوبه‌های مربوط به سفر رئیس‌جمهوری به خوزستان در زمینه مسئولیت اجتماعی را تببین کرد.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های دولت در زمینه اختصاص زمین و تامین منابع مالی گفت: تاکنون حدود یک میلیون و چهارصد هزار واحد زمین برای ساخت مسکن آماده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ