سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۵۰۰ هکتار زمین در ۵ شهر برای ساخت مسکن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد برای ساماندهی صنوف کیف و کفش حدود ۵۰ هکتار زمین برای انتقال کارگاه‌های تولیدی به حریم شهر پیش بینی و انجام شود.
معاون پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین تجهیزات مورد نیاز کشاورزان دیمکار اختصاص یافته است.
رشت- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ذخایر ماهیان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون قطعه بچه ماهی برای پایداری تولید هدفگذاری شده است.
رشت- معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات کشور از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ذخایر ماهیان خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیون قطعه بچه ماهی برای پایداری تولید هدفگذاری شده است.
با کاهش ذخایر تسلیحاتی اروپا در اثر جنگ‌افروزی در اوکراین، بروکسل بودجه بیشتری را به منظور تولید تسلیحات نظامی بیشتر اختصاص داد.
معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بر اساس بند خ تبصره ۱۱ بودجه ۱۴۰۲، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از سال جاری برقرار می‌شود.
عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در دو مرحله، اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام بام مدارس در اختصاص یافته است.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: چند صندوق را برای خانه‌های خلاق درنظر گرفته‌ایم که ارزش آن نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در سال ۱۴۰۱ بودجه ای بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به تحقیقات و فناوری نظام سلامت کشور اختصاص داده شد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت: بانک‌ها باید بابت ۵۰۰ میلیون تومان پول مسدود شده به متقاضیان خودروهای وارداتی سود کوتاه مدت بپردازند.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۵۰۰ میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مدارس و مدارس کانکسی و تخریبی کشور خبر داد.‌
خیراله خادمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و به منظور تسریع در روند اجرای راه آهن استراتژیک رشت-کاسپین به زودی مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۶ به این پروژه تخصیص می‌یابد.
رئیس هیات امنای ستاد دیه با بیان اینکه ۶۶ درصد مددجویان تحت حمایت ستاد دیه بدهکار چک هستند، گفت: زندانیان بدهکار چک و سفته با ۳۱۳۱ پرونده، بیشترین طیف محبوسان را به خود اختصاص داده‌اند.
کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص ۲ هکتار زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص می دهد که حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بلیت‌های اختصاص یافته برای حضور زنان هوادار پرسپولیس در دیدار با صنعت‌نفت آبادان به سرعت به فروش رسید.
مقرر گردید که برای این بازی همانند بازی استقلال با مس ۵۰۰ بلیت برای بانوان اختصاص یابد. به همین دلیل شایعه ۴ هزار بلیت تکذیب شد.
دامغان- معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار سمنان گفت: در دامغان ۶۰ هکتار زمین جدید به منظور احداث تقریبی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی الحاق شد.
کرمان - وزیر جهاد کشاورزی از اختصاص بودجه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی به کشاورزی جنوب کرمان خبر داد.
۴۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از منابع بانکی برای اجرای سه ابرپروژه ملی اختصاص می‌یابد که باتوجه به بازدهی بالا، این تامین مالی مصداق سیاست «هدایت اعتبار» است که در دولت سیزدهم انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ