آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران با پیروزی در فینال رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان به مدال طلا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای سومین بار به مدال نقره قهرمانی جهان دست یافت. تیم قدرتمند کشورمان هفت پیروزی پیاپی در این رقابت‌ها کسب کرده بود
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
امان الله پاپی ورزشکار پارادوومیدانی ایران که روز گذشته در ماده نیزه کلاس F۵۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود با تصمیم مسوولین برگزاری مسابقات مدال طلایش پس گرفته شد و در جایگاه چهارم قهرمانی جهان قرار گرفت.
میلاد ناصح جهانی قهرمان دوهای سرعت کشورمان در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.
میلاد ناصح جهانی قهرمان دوهای سرعت کشورمان در جریان برگزاری رقابت‌های بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه موفق شد در جایگاه نخست رقابت ماده ۴۰۰متر این مسابقات قرار گیرد.
در این مطلب آنچه در این ایام در اقتصاد جهانی گذشت و پیش بینی می گردد رخ دهد و تاثیرات آن را بخوانید. همچنین عملکرد و قیمت بازار نفت و طلا نیز مورد بررسی ریزبینانه قرار گرفتند.
حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح نهم اردیبهشت ماه خودرویی به 2 طلبه ای در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله کرد. راننده پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد. یکی از طلاب مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار گرفته است. نام این طلبه سجاد جهانگیری است این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد.
دم وشق‌ها کوتاه است و یک دسته مو سیاه بر روی نوک گوش‌های آن‌ها قرار دارد. پنجه‌های بزرگی دارند که برای راه رفتن روی برف طراحی شده است. سیبیل‌های این حیوان نیز بلند است. زیر گردن آن‌ها نوار‌هایی مانند پایپون وجود دارد که معمولا مشکی بوده و رنگ این جانور قهوه‌ای مایل به طلایی یا بژ و یا سفید است. لکه‌های قهوه‌ای تیره به خصوص در پا‌های این حیوان نیز دیده می‌شود. روی شکم آن‌ها خز سفید وجود دارد که تمام امتداد سینه و شکم را گرفته است.
ملی‌پوش تکواندو ایران گفت: کسب مدال طلای جهان پس از 7 سال توسط مهدی خدابخشی باعث ایجاد انگیزه در من شده است.
قیمت طلا در بازار‌های جهانی ۱۱.۲۴ دلار افزایش یافت و هر اونس ۱۸۴۷.۱۱ دلار فروخته شد.
قیمت طلای جهانی به بالاترین سطح بیش از ۹ ماه گذشته رسید.
طی سال جاری عوامل متعددی می‌تواند بازار طلا را تحت شعاع قرار دهد که از جمله آنها می‌توان به رکود در اقتصاد جهانی، موج شیوع کرونا در چین و تغییر در سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا اشاره کرد.
ملی‌پوشان ایران در ادامه جام جهانی پارا وزنه‌برداری امارات، موفق به کسب یک مدال طلا و برنز شدند.
روح اله رستمی نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی وزنه برداری امارات، موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهاردهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شانس کسب مدال طلای قهرمانی جهان فدای رقابت دو تیم در لیگ برتر شد و دست وزنه‌برداری ایران در قهرمانی جهان خالی‌تر از قبل خواهد بود.
شاگردان رنگرز در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان به 2 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز مهر ماه پرداخته می شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
نمایندگان ووشو ایران در مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان به یک مدال طلا و یک برنز دست پیدا کردند.
در شبی که کشتی فرنگی ایران از کسب مدال در چهاروزن ناکام بود، علی ارسلان توانست در اولین تجربه خود مدال طلای جهان را به گردن بیاویزد.
در آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان در مجارستان، نماینده کانو ایران موفق به کسب مدال طلا شد.
تیم دراگون‌بوت بانوان جوانان ایران صاحب سومین مدال طلای خود در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر مسابقات قهرمانی جهان شد.
دارندگان مدالهای طلا و نقره کشوری و جهانی المپیاد در رشته های سلول های بنیادی، زیست شناسی و شیمی در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری گردهم آمدند.
آخرین نماینده ایران در رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با کسب مدال طلا به کار خود پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ