اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال قطر در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی ارومیه موفق به برتری مقابل هند شد.
برتری تیم ملی والیبال مقابل ژاپن
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با وجود ناکامی در رسیدن به جمع 8 تیم برتر، یک دیدار جذاب را برابر برزیل پیش رو دارد.
سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران بازی های مرحله یک هشتم را سخت توصیف کرد اما کفت شاگردانم لیاقت رسیدن به جمع ۸ تیم برتر را دارند.
تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان پس از ۱۳ سال غیبت در مسابقات قهرمانی جهان با کسب دومین پیروزی راهی مرحله یک هشتم شد.
تیم ملی هندبال پسران ایران در دومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مقابل جزایر فارو به برتری رسیدند.
آرشا شکوری، دروازه‌بان تیم ملی نوجوانان ایران، چالش جدیدی را با هوادار آغاز خواهد کرد.
برتری تیم ملی جوانان ایران مقابل بلغارستان
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم ملی بزرگسالان مغولستان را از پیش رو برداشت و به صدر جدول صعود کرد.
رقابتهای جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان با شناخت نفرات برتر در لرستان به کار خود پایان داد.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان طی روزهای 12 تا 15 بهمن ماه سال 1401 به میزبانی استان لرستان برگزار خواهد شد.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و مسابقات لیگ برتر بزرگسالان(کنگره ملی 6544 شهید استان لرستان) 12 تا 15 بهمن ماه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.
تیم ملی هندبال پسران نوجوان ایران در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا مقابل عربستان به برتری رسید.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در سومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی آسیا به برتری رسیدند.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
تیم ملی والیبال نوجوانان کره‌جنوبی با پیروزی مقابل چین به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر صعود کرد و سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد.
دروازه‌بان تیم هندبال نوجوانان دختر ایران که در صدر جدول برترین گلرهای مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفته است، تیم‌های اروپایی حاضر در مسابقات را قدرتمند قلمداد کرد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه 28 بر 17 مغلوب ایسلند شد.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران، با حمایت ایرانسل، موفق شد برای نخستین بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان کشور، به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه پیدا کند.
نخستین محموله نفت ونزوئلا در دو سال گذشته که به اروپا ارسال شد، کمک کرد صادرات نفت این کشور عضو اوپک در ماه میلادی گذشته ۶۱ درصد افزایش پیدا کند.
خطر فروپاشی بخش ریزش نکرده متروپل آنقدر زیاد است که برای دوری جستن از آن، رصد مداوم سازه در دستور کار امدادگران قرار گرفته و سیستم هشداری در محل حادثه دایر شده که هربار میزان انحراف‌های آن بحش سازه زیاد شد، وضعیت قرمز اعلام شود، امدادگران به سرعت محل را تخلیه کنند و این توقف در عملیات تا بازگشت ایمنی نسبی ادامه داشته باشد.
در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان تیم ملی ایران با شکست دو بر یک آرژانتین موفق به حضور در جمع چهار تیم برتر جهان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ