معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: شانگهای با اعضای جدید خود می‌تواند از سازمانی با حالت منطقه‌ای به سازمانی جهانی تبدیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
محمد دانشگر که در سال های اخیر فرم خوبی در فوتبال ایران داشته، یکی از مدعیان حضور در جام ملت هاست.
نماینده جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت که رهبری ضعیف دولت بایدن و سفر رئیس جمهور ایران، به کوبا، ونزوئلا و نیکاراگوئه نشان دهنده شکست سیاست آمریکای لاتین دولت است.
تلاش برای گسترش روابط گردشگری میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای هدف منطقه آسیا در نشست مشترک منطقه شرق و جنوب آسیا با حضور معاون گردشگری کشور مطرح شد.
پس از رد درخواست برخی چهره های شاخص و عنوان دار کشتی ایران برای حضور در ترکیب کادر فنی تیم ملی به دلایل مختلف، در نهایت فدراسیون کشتی با هدف تقویت کادر فنی با یک مربی روس قرارداد بست.
بریکس به دلیل نوظهور و هم هدف بودن با کشورمان چه در مسائل سیاسی و چه در مسائل و همکاری‌های اقتصادی و بین‌المللی، میتواند مسیری موثر در آینده همکاری های بین المللی ایران با جهان باشد.
وزیر امور خارجه: برای جمهوری اسلامی ایران، بریکس می‌تواند هدف مهم بعدی در سیاست چندجانبه گرایی باشد. به همین جهت ما از جمله اولین کشور‌هایی هستیم که رسما علاقه‌مندی خود به حضور در چهارچوب‌های بریکس و البته عضویت در آن را اعلام نموده‌ایم. تعدادِ زیاد کشور‌های علاقه‌مند به عضویت در بریکس، موید این است که ما انتخاب درستی کرده‌ایم.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همان‌طور که می‌دانید رئیس‌جمهور بایدن کاملا متعهد است که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند و همان‌طور که بار‌ها گفته‌ایم ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای رسیدن به این هدف است. اما در حال حاضر چیزی برای اعلام یا به اشتراک گذاشتن در این زمینه نداریم.
جلسه ماهانه شورای مدیران استانهای بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در سراسر کشور و ابلاغ آخرین دستورالعمل ها با حضور معاون طرح و برنامه، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور حراست و رییس اداره ریسک به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استان ها برگزار شد.
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف مشارکت در ارتقای توانمندی‌های اکوسیستم نوآوری کشور، در دوازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری کشور است، شرکت می‌کند.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: بچه‌هایی که در اردو هستند و آنهایی در تیم ملی حضور دارند در تمام مسابقات هدفشان خوشحال کردن دل مردم و برافراشته شدن پرچم ایران است.
پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.
پنجمین نمایشگاه کار ایران، با هدف ایجاد فرصت برای کارجویان، با حمایت ایرانسل و حضور برترین سازمان‌ها و شرکت‌ها برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی هاکی سالنی ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در مسابقات جهانی بازهم در بین چهار تیم برتر دنیا قرار بگیرد.
سرمربی تیم ملی هاکی سالنی ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در مسابقات جهانی بازهم در بین چهار تیم برتر دنیا قرار بگیرد.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
​طرح ملی «ایران جوان» توسط بنیاد پانزده خرداد و با حضور بانک صادرات ایران و با هدف ترغیب و تشویق زوج‌های جوان به فرزندآوری و جوانی جمعیت آغاز شد.
هشتمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با موضوع ارزیابی عملکرد شعب و بررسی میزان تحقق اهداف تعیین شده با حضور مدیر شعب استان برگزار شد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هدف ما این است که با ارتقای جایگاه ایران در بازی‌های آسیایی، در این دوره به میزبانی هانگژو حضور پیدا کنیم.
مهدی طارمی برخلاف انتظارات با تصمیم کارلوس کی روش در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران حضور ندارد.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی درباره دلیل حضور ایران در نمایشگاه فرانسه و ژاپن با وجود هشدار فرانسه برای سفر به ایران گفت: هدف ما معرفی ایران به سایر شرکت‌کنندگان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ