سفیر ایران در بغداد در پیامی از ملت و دولت عراق قدردانی کرد و گفت: زبان از وصف مهمان‌نوازی و کرامت عراق قاصر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این صحنه در دقیقه 22 و زمانی رقم خورد که سپاهان یک گل از تراکتور پیش بود.
رضا اسدی در مورد جدایی از تراکتور و قبول کردن پیشنهاد سپاهان صحبت کرد.
اغلب در هنگام ارسال پیام به دیگران سرنخ‌های غیرکلامی‌ای را به کار می‌بریم که که ممکن است کاملاً نسبت به آن‌ها ناآگاه باشیم.
میچ مک‌کانل رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه هنگام صحبت در کنفرانس خبری خود به‌یک‌باره برای لحظاتی بی‌حرکت به نقطه‌ای خیره و این کنفرانس را برای مدتی نیمه کاره رها کرد.
معاون اول رئیس‌جمهور گسترش زبان فارسی را یکی از مؤلفه‌های اقتدار سیاسی، دیپلماسی و نفوذ علمی کشور در سایر کشورها دانست.
دانش‌آموزان ملزم به یادگیری زبان انگلیسی نیستند و می‌توانند سایر زبان‌های خارجه را انتخاب کنند؛ البته یادگیری زبان عربی همچنان اجباری است.
دیوید بکام به جود بلینگام، خرید جدید رئال مادرید، توصیه کرد که قبل از هر چیز یادگیری اسپانیایی را جدی بگیرد.
آموزش زبان چینی در مدارس؛ ظاهرا شهر خراب دیگری در پیش است!
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان می‌توانند یکی از زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی و چینی را برای یادگیری انتخاب کنند.
طبق مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، در راستای اجرای سند تحول بنیادین، به وزارت آموزش و پرورش اجازه داده می‌شود تا علاوه بر زبان انگلیسی، ۶ زبان خارجی جدید اموزش داده شود.
مصوبات شورای عالی جوانان در خصوص زمان معرفی متقاضیان وام ازدواج به شعب رعایت و بانک‌ها موظف‌اند ظرف پانزده روز ثبت‌نام‌کنندگان را به شعب ارجاع دهند و صف متقاضیان وام قرض‌الحسنه ازدواج تا پایان تابستان سال جاری باید به صفر برسد.
برخی رسانه‌های آلمانی مدعی هستند تصمیم باشگاه بایرن مونیخ برای اخراج صالح حمیدزیچ در میانه جشن قهرمانی باواریایی‌ها در ورزشگاه خانگی کلن توسط رئیس باشگاه به او ابلاغ شده است.
اگر پنج علامت یا بیشتر دارید که بیشتر از دو هفته ادامه‌دار شده احتمالاً افسردگی پس از زایمان دارید. نشانه‌های عینی یک عارضه (signs) یعنی چیز‌هایی که شخص دیگری غیر از خود شما هم بتواند آن‌ها را ببیند و متوجه شوید یا درموردتان بداند، مثلاً سرفه یا راش پوستی. اما سرنخ‌ها یا علائمی که خود بیمار با زبان عامیانه خودش در وصف حالش بیان می‌کند Symptom هستند و دیگران نمی‌توانند آن‌ها را ببینند،
مهاجرانی نوشت: استاد شیخ حسین انصاریان با سابقه بیش از شصت سال درس و بحث و منبر و مطالعه و... نتوانسته بود، اسلام را به درستی بشناسد و شیوه سخن گفتن با بی‌حجابان را بشناسد و بداند؛ چند جوان محترم که به احتمال قوی - از شیوه برخوردشان پیداست! ـ نمی‌توانند متون دینی را از رو بخوانند، ایشان را امر به معروف و نهی از منکر کرده بودند که «نه اسلام اینچنین نیست!»
دبیر ستاد توسعه گیاهان دارویی در ارزیابی سال دانش بنیان گفت: زبان مشترک بین فناوران، دولت و بخش خصوصی وجود ندارد؛ بعد از این وفاق می توان شاهد تحقق سال دانش بنیان بود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از باخت به استقلال به مربیان این تیم طعنه زد و گفت: ساپینتو درباره احترام صحبت می‌کند؟
رسانه های عبری تصاویری از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی منتشر کرده اند که در حال زبان درازی به یک نماینده دیگر است.
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین می‌گوید که زبان روسی باید به طور کامل از قلمرو اوکراین حذف شود.
رئیس شورای امنیت ملی اوکراین می‌گوید که زبان روسی باید به طور کامل از قلمرو اوکراین حذف شود.
آمل- رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، از بررسی پیشنهادهای ارسال شده و موافقت اعضای این کمیسیون با اضافه شدن کتاب زبان محلی استانها درمقاطع متوسطه از سال آینده حبر داد.
رئیس جمهور گفت:ما حافظ را فقط به منزله یک حادثه تاریخی و برگی زرین در دفتر حیات معنوی مردم ایران ارج نمی‌نهیم، بلکه این زبان گویای اسرار غیب حامل یک پیام امید آفرین و یک فرهنگ تعالی‌بخش است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که گفتگو تنها راه برای حل و فصل بحران کنونی این کشور است و در غیر این صورت منافع، امنیت و سلامت اجتماعی عراقی ها تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: هر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی باید حداقل یک‌زبان خارجی را به‌طور حرفه‌ای فرا بگیرد و در تعامل با یک دوست غیرهموطن، تحلیل‌های او را بشنوند.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: هر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی باید حداقل یک‌زبان خارجی را به‌طور حرفه‌ای فرا بگیرد و در تعامل با یک دوست غیرهموطن، تحلیل‌های او را بشنوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ