محمدیاری ادامه داد: سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساساً هیچگونه تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اخبار واگذاری‌های خانوادگی و انتقاد به عملکرد اداره اوقاف، بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه موافقت کردند. اوایل تیرماه هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر، در گفتگو با اعتماد گفته بود: «به‌رغم گذشت یک سال از طرح درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، رئیس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد».
یک ماه قبل از یک حمله قلبی ، بدن شما با این ۸ سیگنال اخطار خواهد داد، بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است، این قاعده ساده برای هر بیماری در نظر گرفته می شود و زمانی که علائم به درستی تایید نشوند بسیار ارزشمند خواهد بود.
گلر شماره یک پرسپوليس دومین اخطار خود در خصوص مطالباتش را به باشگاه ارسال کرد.
در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان آمده است : کلیه امور مربوط به حقوق نمایندگی ملت که در قانون اساسی به آن تصریح شده است اعم از اظهارنظر و اعلام مواضع در مسائل داخلی و خارجی کشور و آزادی در انجام وظایف قانونی و اعمال رأی خود و کسب اخبار و اطلاعات مورد نیاز وظایف نمایندگی و قانونگذاری ...... از شمول مجازات موضوع این قانون مستثنی است.
در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
مرتضی پورعلی‌گنجی علیرغم دریافت اخطار در دربی مقابل استقلال در میدان حاضر خواهد بود.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
یک داور که در جریان مسابقه‌ای دچار مصدومیت شده بود، به خودش کارت زرد داد.
تقویت سیستم ایمنی بدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. شاید برای‌تان جالب باشد که یک سری نشانه‌ها و علامت روان‌شناسانه هم وجود دارد که به شما اخطار می‌دهد که باید سیستم ایمنی بدنی خود را تقویت کنید.
رجبی گفت: همچنین پاساژ یا مرکز خرید نارون هم به خاطر عدم رعایت شئونات اخلاقی اخطاریه دریافت کرده و بنر اخطار برای رعایت شئونات اسلامی بر سردر این مجتمع تجاری نصب شده است.
نظامیان رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در جنوب الخلیل تخریب کردند و به دو فلسطینی دیگر درباره تخریب منازلشان اخطار دادند.
عزیزبک آمانوف اخطار رسمی خود برای فسخ قرارداد در صورت پرداخت نشدن مطالبات را به ایمیل باشگاه ارسال نکرده است.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید اخطاری که به این باشگاه رسیده بابت یک قرارداد دلاری است نه سیدحسین حسینی.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به اخطار یک نماینده درباره اظهارات رئیس جمهور آذربایجان پیرامون تمامیت ارضی ایران، گفت: اظهارات رئیس‌جمهور آذربایجان مبنایی ندارد.
مدافع مس کرمان معتقد است اعتماد فرزاد حسین‌خانی به بازیکنان جوان، نسل جدیدی را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.
بازیکنان نساجی با سه کارت قرمز، بیش از بازیکنان سایر تیم‌ها در این فصل از زمین بازی اخراج شده اند.
کریستیانو رونالدو دست به حرکتی عجیب برابر نیوکسل زده و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.
کریستیانو رونالدو دست به حرکتی عجیب برابر نیوکسل زده و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.
کریستیانو رونالدو دست به حرکتی عجیب برابر نیوکسل زده و البته یک کارت زرد هم دریافت کرد.
باشگاه استقلال طی بیانیه‌ای به عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اخطار داد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه در حوادث اخیر دشمنان و معاندان با انتشار اخبار کذب میدان‌داری کردند و این امر نشان می‌دهد هنوز در فاز رسانه نیازمند سرعت و کیفیت بخشیدن به اطلاع رسانی هستیم.
صالح حردانی مدافع ملی‌پوش استقلال در ثانیه های پایانی نیمه اول توسط داور با یک کارت زرد جریمه شد.
بازیکن فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس اولین اخطار فصل بیست و دوم لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ