درگیری های مرزی میان تاجیکستان و قرقیزستان یک روز پس از توافق آتش بس از سر گرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای تصریح کرد: در درگیری‌های اردوگاه عین الحلوه به روشنی می‌توان دست فتنه انگیز رژیم صهیونیستی را مشاهده کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مرزهای مشترک ایران و افغانستان پس از درگیری‌های اخیر طالبان با مرزبانان کشورمان، گفت: طالبان توجیه شده و مرزهای ما آرام و رفت و آمدها برقرار است.
وزیر کشور درباره تنش مرزی ایران و افغانستان و ارزیابی های صورت گرفته، گفت: این درگیری،درگیری مختصری بود و در ادامه برطرف شد و مذاکرات هم با طرف طالبانی صورت گرفت. در حال حاضر ما مشکلی نداریم و نقطه مرزی برای تردد باز بوده و در آرامش قرار دارد.
وزیر امور خارجه عربستان اعلام کرد که مذاکرات اخیر طرف های درگیر در جده گام نخست است و به زودی مراحل دیگری آغاز خواهد شد.
سخنگوی کاخ کرملین آمریکا را به جاسوسی و جمع‌آوری دائمی اطلاعات درباره کشورش متهم کرد و هشدار داد: خطر درگیری‌های منطقه‌ای وجود دارد.
درگیری سادیو مانه و لروی سانه، دو ستاره بایرن مونیخ، توجه بسیاری را به بحث دعوای بازیکنان هم تیمی و تبعات یا مزایای آن جلب کرده است.
قهرمان دو فصل اخیر فرمول یک درباره درگیری‌های خود با راننده فراری ایتالیا صحبت کرد.
یک تحلیلگر صهیونیست درباره احتمال آغاز درگیری جدید نظامی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه نوار غزه هشدار داد.
در درگیری میان دو گروه وابسته به گروه تروریستی الشباب، دست کم ۷ تروریست کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه از تلفات دوباره ارتش اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.
سرگئی لاوروف وزیرخارجه روسیه ضمن انتقاد از ناتو، درباره درگیری نظامی میان قدرت های اتمی در جهان، هشدار داد.
وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره آخرین وضعیت تحولات مرزی و درگیری‌های نظامی بین دو کشور ترکیه و سوریه بحث و تبادل نظر کردند.
فرماندار شیراز: شایعاتی درباره کشته شدن ۵ نفر در درگیری‌ در محله کشن شیراز وجود دارد که صحیح نیست و تکذیب می‌شود.
یک مسئول سودانی گفت که درگیری های قبیله ای در منطقه ناآرام دارفور منجر به کشته شدن دستکم ۴۸ نفر شده است.
درگیری دوباره میان ارتش پاکستان و گروه های شبه نظامی به کشته شدن چند نظامی این کشور منجر شد.
هافبک تیم فوتبال ملوان توضیحاتی درباره درگیری های ایجاد شده در انتهای دیدار برابر پرسپولیس ارائه کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
در پی شایعات مطرح شده درباره تعطیلی فرودگاه نجف اشرف همزمان با درگیری‌های منطقه سبز بغداد، «حکمت احمد» مدیر فرودگاه گفت که فعالیت فرودگاه نجف اشرف ادامه دارد و پرواز‌ها متوقف نشده است.
احمد وحیدی گفت: تا حالا پنج تا شش مورد تیراندازی از سوی مرزبانان طالبان داشتیم که این مسئله هم به دلیل توجیه نبودن مرزبانان طالبان است و هربار هم با تماس با کابل حل شده و شکل جدی پیدا نکرده است.
گردان های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره درگیری های صبح امروز در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
گردان های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره درگیری های صبح امروز در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تکذیب شایعات مطرح شده درباره حذف کارت سوخت جایگاهداران، گفت: هیچ ابلاغیه‌ای درباره حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین وجود ندارد و چنین طرحی در برنامه نیست.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان از جلسه با وزارت دفاع طالبان درباره درگیری مرزی امروز خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ