استقلالی‌ها عزم خود را جزم کرده‌اند تا در 6 بازی باقی مانده لیگ برتر و جام حذفی با تمام توان حضور پیدا کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تصمیم نکونام، بازیکنان استقلال امروز (شنبه) به استراحت می‌پردازند.
آخرین تمرین سرخپوشان بعد از جلسه فنی در ورزشگاه کاظمی برگزار شد و سرخ‌ها با روحیه بالا عازم فرودگاه شدند.
تمرین امشب سرخپوشان تبریزی در هوای خنک برگزار شد.
تمرین امروز پرسپولیس در هوای تابستانی استادیوم کاظمی برگزار شد.
تمرین یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس سنگین و پرفشار انجام شد.
مدافع باتجربه و ملی پوش پرسپولیس بعد از گذراندن فصلی درخشان به سومین حضور متوالی در جام ملتها فکر می کند.
شگفت انگیزترین واقعیت درباره این پرنده سرعت آن است. شاهین پرگرین با سرعت 64 تا 100 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند و برای شکار طعمه خود می تواند با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت شیرجه بزند.
تمرین رژه بالگردی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز(دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه) در در رمپ پروازی مرکز آموزش تکاور نزاجا پرندک برگزار شد.
مهرآباد، پر ترافیک ترین فرودگاه کشور در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۶۹ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته است.
شرکت اسپیس ایکس در آستانه اجرای جسورانه ترین طرح خود یعنی پرواز آزمایشی فضاپیمای استارشیپ برای حرکت به دور مدار زمین است.
ارتش چین ویدئویی از تمرین بمباران بر فراز تایوان منتشر کرد؛ رسانه های چینی گزارش دادند که رزمایش های نظامی در اطراف این جزیره امروز نیز ادامه خواهد داشت.
شرکت اسپیس ایکس هفته آینده اولین آزمایش پرواز مداری استارشیپ را انجام خواهد داد تا میزان آمادگی آن مشخص شود.
یگان‌های شناور و پروازی ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات اطفا حریق را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند.
یگان‌های شناور، پروازی و تیم‌های عملیات ویژه ایران، چین و روسیه در ادامه برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، عملیات آزاد سازی کشتی ربوده شده از دست دزدان دریایی را تمرین کردند.
رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: دوازدهمین نشان سلامت اجتماعی به دکتر لارنس شولمن برجسته‌ترین نظریه پرداز مددکاری اجتماعی جهان اهدا می‌شود.
صبح امروز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه تمرین امداد هوایی با محوریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با فرمان شهردار پایتخت آغاز شد.
علی نصیری اظهار کرد: سومین تمرین امداد هوایی در کلانشهر تهران در زمان بحران با هدف ارتقاء سطح آمادگی و هماهنگی ارکان سیستم مدیریت بحران کلانشهر تهران روز پنج شنبه - ۱۱ اسفندماه با مشارکت بیش از ۱۵ سازمان و نهاد تخصصی در ۲۲ نقطه تهران برگزار می‌شود.
صاعقه هواپیمای جت جنگنده - بمب‌افکن ساخت ایران است و نخستین پرواز آزمایشی آن در بهار ۱۳۸۳ انجام شد. یک شهروند تبریزی در فرودگاه تبریز توانست لحظه شکستن دیوار صوتی توسط جنگنده صاعقه ارتش را حین مانورهای تمرینی این هواپیما در فرودگاه تبریز ثبت کند.
علاوه بر کتاب «خیزش مالیبو»، از دیگر کتاب‌هایی که در این فهرست جای گرفته‌اند می‌توان به «عاشقان کتاب» اثر امیلی هنری، «خدمتکار» نوشته نیتا پراز، «افسانه» اثر استیون کینگ، «بدو، رُز، بدو» نوشته مشترک دالی پارتون و جیمز پترسون، «مردان ۶:۲۰» اثر دیوید بالداچی، «حریف تمرینی» نوشته جان گریشام و «ما شروعش می‌کنیم» اثر کالین هوور اشاره کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مدافع استقلال برای دیدار با ذوب‌آهن و دومین حضور فیکس در ترکیب خود را آماده می‌کند.
تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به اهواز و دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را برگزار کرد.
پرسپولیس امروز (جمعه) آخرین تمرین پیش از سفر به اهواز را انجام خواهد داد و بعد از آن با یک پرواز چارتر تهران را ترک می‌کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ