نشست نایب رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال به همراه سرپرست سازمان لیگ با کارلوس کی‌روش در برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با حضور نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات برگزار شد.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در یک نشست حضور پیدا کردند.
مهدی تاج بعد از پایان بازی های حذفی نشستی را با مدیران باشگاه ها برگزار می کند.
فردا جلسه‌ای مهم با حضور مدیران فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌ ملی برگزار خواهد شد.
فیلمی کوتاه از نمازخواندن نشسته علیرضا دبیر حین جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که بازتاب گسترده‌ای بین کاربران ایرانی داشت. برخی نوشته‌اند نماز نشسته او، در حالی است که همین دیروز تصویری از دبیر هنگام پریدن از روی کول یکی از کشتی‌گیران منتشر شده بود؛ اما ترجیح داده این بار مناجاتش را روی صندلی، در میان جمع مدیران و مقابل لنز دوربین‌ها انجام بدهد.
اولین نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با هدف قدردانی و بهره مندی از تجارب آنها در شهرستان بافق برگزار شد.
اردوی تیم ملی جوانان ایران شامگاه دوشنبه هفته جاری میزبان تنی چند از مدیران فدراسیون فوتبال بود.
مدیران سازمان لیگ فوتبال ایران با روسای و اعضای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال نشستی را برگزار کردند.
نشست مشترک مدیران عامل بانک آینده و سایپا
امروز نشست مهمی در وزارت ورزش با حضور رئیس فدراسیون و مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
معاون اول رئیس جمهور در نشستی دو ساعته با مدیران ۱۶ اندیشکده اقتصادی فعال در کشور به بررسی مسائل روز اقتصادی و بررسی ایده ها و پیشنهادات آنها برای حل چالش های پیش روی پرداخت.
رئیس فدراسیون فوتبال با صدور حکمی یکی از مدیران سابق این فدراسیون را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست تجهیز ورزشگاه ها به سیستم VAR برگزار شد.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست تجهیز ورزشگاه ها به سیستم VAR برگزار شد.
مسوولان فدراسیون فوتبال و در راس آن‌ها مهدی تاج و مدیران ارشد این مجموعه بعد از حذف تلخ از جام جهانی ۲۰۲۲ سکوت اختیار کرده‌اند و در برابر انتقادات و سوالات هواداران تیم ملی و کارشناسان تاکنون هیچ پاسخی نداده‌اند. موضوعی که علاوه بر بلند شدن دیوار بی‌اعتمادی بین هواداران و فوتبال ملی به شائبه‌ها درباره آینده نیمکت تیم ملی نیز دامن زده است.
نشست مشترک مدیران عامل بانک آینده و گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران ارشد شهری با شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع "آب، انرژی‌های پاک، تجدید پذیر و نو حضور" برگزار شد.
نخستین نشست ماهانه مدیران داخلی مراکز درمانی شهرداری تهران به دستور مدیرعامل شرکت شهر سالم با هدف هم‌اندیشی درباره مشکلات و موانع این مراکز برگزار شد.
نشست رئیس جمهور با مدیران وزارت میراث فرهنگی و گردشگری
رئیس و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و به همراه سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با مدیران باشگاه ها و روسای هیات های فوتبال استان ها نشست مشترکی برگزار کردند.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال طی نامه ای از مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت بررسی کلیه درآمدهای مرتبط با برگزاری مسابقات دعوت به عمل آورد.
جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدیر عامل و مدیران پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.
کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که به زوریخ سفر کرده هم چنان در نشست با مدیران مختلف فیفا پیگیر مسئولیت هایی است که از سوی فدراسیون فوتبال به او تکلیف شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ