دو ستاره خط دفاعی تیم فرهاد مجیدی برای حضور در ترکیب ساپینتو لحظه‌شماری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورایس در اولین سال حضور در ایران، برای آخرین مرتبه تیمش را برای کسب یک پیروزی دیگر به میدان خواهد فرستاد.
صدای فریاد سرباز‌ها که بدنشان در آرواره‌های تمساح‌ها گیر کرده بود به گوش می‌رسید و در آن تاریکی هیچ کاری از دست هیچ کس ساخته نبود. صبح که شد نوبت لاشخور‌ها بود تا باقیمانده سفره تمساح‌ها را تمیز کنند. از ۹۰۰ سرباز ژاپنی آمار کاملا دقیقی وجود ندارد و بعضی‌ها گفته اند که حتی با وجود محاصره، ۵۰۰ سرباز از جزیره جان سالم به در برده اند، اما این ماجرا در گینس هم با نام «بزرگ‌ترین فاجعه به وسیله حیوانات» ثبت شده است.
دبیرکل جنبش نجباء میلاد منجی عالم بشریت و امام دوازدهم حضرت حجه ابن الحسن، ارواحنا فداه را به تمام امت اسلام، مراجع عظام و همه مظلومین و مستضعفین جهان تبریک گفت.
جناب سرهنگ انتخابات فدراسیون را باخت، سربازها را به پادگان برگرداند!
چند هفته اتفاقات فوتبالی علیه ما بود. به نظرم اگر در این بازی‌ها کمی خوش شانس تر بودیم، الان در رده دوم جدول قرار داشتم
رابرت گیتس با اشاره به جنگ کنونی میان مسکو و کی‌یف گفت: فکر می‌کنم که ولادیمیر پوتین باور دارد که زمان به نفع او عمل می‌کند و حمایت‌ها از جانب آمریکا، اروپا و ... روزی تضعیف خواهند شد؛ و او اکنون کاری را انجام می‌دهد که ارتش‌های روسی همیشه انجام داده‌اند. به عبارتی، او تعداد زیادی از سرباز‌ها را با آموزش و تجهیزات ضعیف به خطوط مقدم اعزام می‌کند و به خیالش جمعیت زیاد، علتی برای پیروزی خواهد بود.
ریکاردو ساپینتو در هفته سیزدهم لیگ برتر در ترکیب تیمش تغییرات زیادی را ایجاد کرده بود.
فرمانده کل انتظامی به حفظ شأن و منزلت سربازان به عنوان فرزندان این سازمان تاکید کرد و گفت: این مهم از جمله موضوعاتی است که بایستی به آن اهتمام ویژه شود.
دکتر طبائیان تصریح کرد: افرادی که سرباز هستند یا برگ سبز نظام وظیفه دارند، می‌توانند در آزمون دستیاری پنجاهم شرکت کنند. البته پزشک سربازها به شرط پایان سربازی و اتمام طرح تعهدات تا شهریورماه می‌توانند در دوره دستیاری حضور داشته باشند.
یزدانی و مرادمند این روزها و درست ۶ ماه پس از اعزام به خدمت به تمرینات استقلال بازگشته‌اند.
خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می‌کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سرباز‌ها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.
عده‌ای این مساله را دستاویز طنز قرار داده و نوشتند اگر استقلال دو گل دیگر از سپاهان می‌خورد، کلا قانون اجباری بودن خدمت سربازی لغو می‌شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ