رسانه‌های عبری عملیات کمین امروز مبارزان مقاومت در شهر جنین را بسیار پیچیده و استثنایی توصیف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
در عملیات مشترک شامگاه امروز مبارزان قسام، گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی علیه نظامیان صهیونیستی در کمینی در جنین یک نظامی اشغالگر به هلاکت رسید.
رستمی مسئول اجرایی عملیاتی بود که شهید چمران طراحی می‌کرد. یکی از صفات بارز شهید رستمی همان بسیجی بودن وی بود، ما و مابقی دوستان، شهید رستمی را تنها به خاطر احترام «جناب سرگرد» صدا می‌کردیم، ولی برای وی پست، مقام و درجه هیچ اهمیتی نداشت. در دوکوهه سنگری درست کرده بودیم که اتاق شهید رستمی باشد. وی شب تا صبح برای شناسایی بیرون می‌رفت و نزدیکی‌های صبح که برای کمی اسراحت می‌آمد، اتاقش پر از نیرو‌های بسیجی بود که خوابیده بودند لذا جایی برای خواب نداشت.
مقامات نظامی صهیونیست گفتند که عملیات تله و کمین نیروهای مقاومت که مملو از مواد منفجره بود، غافلگیر کننده و بسیار شبیه بمب‌های استفاده شده در جنوب لبنان توسط حزب‌الله و غزه توسط حماس بود.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
رسانه‌های صهیونیستی ضمن انتشار جزئیاتی از عملیات روز گذشته مقاومت فلسطین، این مساله را فاش کردند که روز مقاومت نزدیک بود بالگرد اسرائیلی را در جنین سرنگون کند.
تحلیلگر مطرح جهان عرب با اشاره به عملیات قهرمانانه مقاومت طی روز گذشته در اردوگاه جنین تاکید کرد که کمین دقیق و هوشمند این نیروها علیه اشغالگران، ژنرال‌های صهیونیست را در شوک فروبرده است.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش امروز به کرانه باختری با عملیات مبارزان مقاومت غافلگیر شده و برای نخستین بار از زمان انتفاضه دوم (قریب به ۲۰ سال پیش) مجبور به استفاده از بالگرد تهاجمی شدند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.
بایرن مونیخ آماده است تا برای پایان دادن به شک و تردیدهای تاتنهام در مذاکرات برای انتقال هری کین به باشگاه آلمانی پیشنهادی بزرگ به تاتنهام ارائه بدهد.
"اگر کسی با کلاه، ماسک، دستکش، گریم و ... به شما مراجعه و درخواست سیم کارت بدون نام یا اجاره کوتاه مدت مسکن نمود، به او به عنوان عامل عملیات تروریستی موساد مشکوک شده و در اسرع وقت به ۱۱۳ اطلاع رسانی نمایید. "
منابع محلی صبح امروز از شهادت سه جوان فلسطینی در شهر نابلس ، در عملیات کمین نظامیان صهیونیست خبر دادند.
آل‌هاشم امام جمعه تبریز با اشاره‌ به التهابات بازار ارز و طلا و بازار خودرو گفت: شرایط نشان از بروز عملیات معیشت بر پایه جنگ ادراکی دیگر دارد ،حرکت کنونی دشمن شبیه کودتای اقتصادی است چرا که تحریک ایران ،گشودن پرونده‌های موشکی و‌ پهپادی و حقوق بشری همچنین راه انداختن کمپین و تجمع‌ در خارج و فضای رسانه‌ای و مجازی حاکی از آن است.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به رغم شن و نمک پاشی صورت گرفته، اما طبیعی است که معابر کمی لغزنده باشد. همین امر دلیلی شده که ترافیک نسبت به روز‌های معمولی سنگین‌تر شود.
علیرضا بیرانوند شانس اول دستیابی به جایزه دستکش طلایی لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.
ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داده است که منزل شهید محمد مراد صوف مجری عملیات شهادت طلبانه سلفیت را تخریب خواهد کرد.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: فردا (جمعه ۲۵ شهریور) وضعیت آسمان مهران (ایلام) و تمرچین پیرانشهر صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین بیشینه دما در مهران (ایلام) ۴۱، در تمرچین پیرانشهر ۲۹ و کمینه دما در مهران (ایلام) ۲۳ و در تمرچین پیرانشهر ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت:آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: حداقل دمای هوا در مهران (استان ایلام) امروز جمعه ۲۹ و حداکثر دمای هوا ۴۶ درجه پیش بینی می‌شود. فردا، شنبه، ۱۹ شهریور ماه نیز دمای هوا مهران بین ۲۸ تا ۴۴ درجه سانتیگراد و آسمان همانند روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۱۷ و ۱۸ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
دامغان_ رئیس اداره منابع طبیعی دامغان با بیان اینکه ۱۰ هکتار از مراتع ییلاقی کجین دشت در شمال شهرستان دچار حریق شد، گفت: عملیات اطفا همچنان ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ