ارادت ویژه دختران کشمیری برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در کربلا را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جامعه اسلامی مهندسین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد و بر لزوم ایجاد شور انتخابات در جامعه توسط دستگاه‌های مسئول، علی‌الخصوص رسانه ملی تاکید کرد.
آش شور و گرانی که آجورلو برای استقلال پخت!
گزارش اختصاصی ورزش سه از بعد از ظهر شلوغ مقابل باشگاه استقلال، هوادارانی که به دنبال یک خبر بزرگ به شمال غرب تهران آمده بودند.
ریکاردو ساپینتو با روحیه خوب تیمش را برای مسابقه حساس با مس رفسنجان آماده می کند.
مربی با تجربه و شناخته شده مس رفسنجان پیش از دربی حساس مقابل کرمانی ها پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود.
اصفهان-جوش و خروش رودخانه شور و پیوندش با زاینده‌رود جان دوباره در کالبد خشک گاوخونی دمید تا این ماوای پرندگان مهاجر با رقص فلامینگوها جلوه‌ای از بهشت را در دل کویر ترسیم کند اما آب دریغ شد.
ریکاردو ساپینتو فصل را در استقلال با شیوه فرهاد مجیدی استارت زد و هر مربی دیگری هم جای او بود، چاره ای جز این نداشت.
هواداران مس کرمان همان شبی که جشن صعود این تیم به لیگ برتر را در فصل قبل برپا کردند، به خوبی می‌دانستند که در بازگشت به لیگ برتر چه سال سختی خواهند داشت.
استفانی جونز، مربی سابق تیم ملی فوتبال زنان آلمان، از کارگروهی که فدراسیون فوتبال این کشور برای تیم ملی تشکیل داده، انتقاد کرد.
ده‌ها شهروند مراکشی از صبح امروز در شرکت هواپیمایی رویال ایر کازابلانکا تجمع کردند تا بلیت سفر به قطر را تهیه کنند.
لوتار ماتیوس با انتشار یادداشتی در نشریه بیلد، به دلایل حذف زودهنگام ژرمن ها پرداخته است.
گزارش تصویری خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر از حال و هوای طرفداران تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا را مشاهده می‌کنید.
تمرین امروز تیم ملی یک روز خوب برای عکاسان حاضر در کمپ الریان بود.
قلب مردم «آبودان» هنوز هم به عشق صنعت می‌تپد؛ آنها در این شرایط سخت هم پای کارند و امید دارند تیم‌شان از قعرجدول جدا شود.
در این فیلم مداحی شور انگیز صادق آهنگران در محضر رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم مداحی شور انگیز صادق آهنگریان در محضر رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
آمار نشان می‌دهد در شروع فصل جدید آمار پر شدن صندلی‌های نوکمپ به 82 درصد رسیده که نسبت به فصل گذشته افزایشی قابل توجه دارد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل الچه از هواداران به خاطر حمایت پرشورشون تشکر کرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: پویش شور عاطفه‌ها با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید، هفته اول مهرماه در مدارس سراسر کشور برگزار می‌شود.
سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌ سمنان با بیان اینکه پویش «شور عاطفه‌ها» در استان برگزار می‌شود، گفت: هدف این پویش تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است.
در گروه پسران ایران با کسب  5 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز بالاتر از تیم‌های کره جنوبی و چین بر بام آسیا ایستاد. در گروه دختران نیز شیردختران ایرانی با 6 مدال طلا قهرمان؛ تیم های چین و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.
با رسیدن به روزهای نزدیک محرم کم‌کم خیابان‌های کابل و سایر شهرها و ولایات افغانستان رنگ و بوی محرمی گرفت و به اذعان بسیاری از شیعیان افغانستان، محرم امسال پرشورتر از دوران سابق برگزار شد.
در پی وقوع چندین فقره شیوه جدید سرقت خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، به دارندگان خودرو درخصوص عدم اعتماد به افراد ناشناس به عنوان خریدار خودرو هشدار داد.
بهتر است هیات‌ها از هم اکنون در تدارک تدابیر لازم برای برپایی عزاداری با ملاحظات مورد تاکید وزارت بهداشت باشند. استفاده از فضاهای باز همچون ورزشگاه‌ها در شب‌های عزاداری جزو اقداماتی است که می‌تواند در دستور کار قرار گیرد و اقداماتی دیگری از این دست که در محرم پیشین نیز از سوی وزارت بهداشت اعلام شد، از سوی هیات امنای هیات‌های مذهبی خیلی سفت و سخت اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ