شاگردان ساپینتو، امروز (دوشنبه) نیز در مرکز ایفمارک حاضر شدند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرین آماده سازی بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته زنان جهت حضور در رقابت های پاراآسیایی گوانگجو صبح شنبه ( ۲۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور نفرات دعوت شده به اردو در فدراسیون جانباران و معلولین برگزار شد.
تیم ملی مراکش در بازی امروز خود مقابل کره جنوبی توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. در این دیدار نهیله بنزینه ۲۵ ساله با حجاب حضور پیدا کرد و به نخستین بازیکن محجبه در جام جهانی تبدیل شد.
تمرین دیروز استقلال دیروز در کمپ ناصر حجازی با حضور سردار آزمون بازیکن باشگاه بایرلورکوزن آلمان و تیم ملی ایران انجام شد.
بختیار رحمانی، بازیکن سابق باشگاه استقلال در خصوص حضور نکونام به عنوان سرمربی این تیم استوری منتشر کرد.
ناصر محمدخانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.
دایی در این تصویر زیر برج ایفل با علی لطیفی تصویری به یادگار انداخته. این عکس مربوط به حضور تیم ملی ایران در فرانسه برای مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸ است. لطیفی در آن زمان یکی از بازیکنان جوان تیم ملی محسوب می‌شد که البته در جام جهانی به کار گرفته نشد.
مدافع داماش برای جلوگیری از گسترش آتش‌سوزی و خطر افرادی که در این ساختمان حضور داشتند، تلاش خود را برای اطفای آن شروع می‌کند که متاسفانه به شدت از ناحیه دست و پا دچار آسیب و سوختگی شده است.
جشن تولد پسر فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، با حضور بسیاری از بازیکنان این تیم برگزار شد و تصاویر آن توجه بسیاری را جلب کرده است.
رهبر جریان صدر بازیکنان تیم فوتبال عراق که به تازگی به عنوان قهرمانی جام خلیج فارس دست یافته اند را به حضور پذیرفت.
کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر، قبل از رویارویی با پاری سن ژرمن با ترکی الشیخ وزیر ورزش عربستان دیدار و گفتگو کرد. تصاویر نشان می‌دهد که شخصی قهوه عربی به رونالدو تقدیم کرد و او با خوردن کامل قهوه از طعم آن استقبال کرد. تیم پاری سن ژرمن فرانسه عصر امروز پتجشنبه با حضور لیونل مسی مقابل ستاره‌های الهلال و النصر در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض دیدار خواهد کرد.
تصاویری از حضور اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین در خیابان‌های دوحه قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جمعی از هواداران تیم ملی فوتبال که برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر سفر کرده اند عصر چهارشنبه ( ۲ آذر ۱۴۰۱) با حضور در خیابان کورنیش دوحه به حمایت و تشویق بازیکنان تیم پرداختند.
تصاویری از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در دوحه را مشاهده می‌کنید.
کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، بصورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند
حمید سجادی وزیر ورزش همزمان با حضور در محل اقامت تیم ملی فوتبال که همزمان با صرف شام آنها بود، با سرمربی، دیگر اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان دیدار و گفتگو کرد.
در کنار بازیکنانی که راهی جام جهانی خواهند شد، هستند نفراتی که خودشان را شایسته حضور در قطر می‌دانستند، ولی کیروش ترجیح داد آن‌ها را خط بزند و یا اصلا به اردو‌های تیم ملی دعوت نکند.
علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، سامان فلاح، مرتضی پورعلی گنجی، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، رامین رضاییان و امید نورافکن ١۶ بازیکنی بودند که امروز در اردوی تیم ملی حاضر شدند.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
سومین هفته از برنامه ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران، شنبه ۳۰ مهر با حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی دنبال شد. در این تمرین کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی دقایق بسیار کوتاهی برای بازیکنان صحبت کرد و آن‌ها کار خود را با نرم دوی شروع کردند. سه لژیونر شاغل در قطر شامل خلیل‌زاده، کنعانی‌زادگان و ابراهیمی به همراه محبی، چشمی، مهدی‌پور، سامان فلاح و آرمین سهرابیان در ساختمان پک به تمرین پرداختند.
طبق برنامه‌ریزی انجام شده بازیکنان لیگ داخلی تیم ملی پنج‌شنبه ۷ مهر در ایران حضور خواهند داشت تا تیم‌هایشان را در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر که در روز‌های نهم و دهم (شنبه و یکشنبه) مهرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، در اختیار بگیرند.
استاد سوئیسی که پس از آخرین حضورش روی کورت به عنوان بازیکن قادر به کنترل احساساتش نبود، با چشمانی‌تر شده گفت:" این همان چیزی است که می‌خواستم باشد، از شما متشکرم. این یک مسیر عالی بود و حاضرم تمام آن را دوباره از اول طی کنم. "
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال کشورمان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
بازیکن سابق بنفیکا با انتشار تصویری عجیب، به باخت تیم پورتو با حضور مهدی طارمی مهاجم ایران واکنش نشان داد.
تمرین امروز استقلال با حضور کلیه نفرات این تیم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ