اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور در مرزهای شمال غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور در مرزهای شمال غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاچاقچیان وکشف بیش از ۱۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران از کشف ۲ قبضه کلت جنگی و ۵ عدد فشنگ خبر داد و گفت: متهم پس از تهیه سلاح از مرزهای شمال شرق کشور قصد فروش اسلحه در تهران را داشت که دستگیر شد.
پلیس چین مردی را به اتهام استفاده از چت جی پی تی برای تولید اخبار جعلی درباره یک رویداد تصادف قطار دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار ازدستگیری یک توزیع کننده موادمخدر با ۱۳۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که در حال سرقت موتورسیکلت بودند، خبر داد و گفت: هر ۲ متهم از زورگیران حرفه ای هستند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که اقدام به قتل همسرش در جنوب تهران کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که همسرش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم که ابتدا با قصد فریب پلیس خبر فقدان همسرش را اعلام کرده بود، به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.
سخنگوی فراجا از دستگیری ۶۳۰ سوداگر مرگ در مرزهای کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران پلیس فتای پایتخت اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام را آغاز کردند، گفت: ماموران پس از مطالعه اظهارات شاکی و بررسی همه جوانب پرونده با بهره گیری از روش‌های علمی و فنی موفق شدند ردپای مجرم را در کمتر از ۲۴ ساعت در فضای مجازی شناسایی کنند.
کشف تریاک در معده ۲ زن مسافر/ دستگیری عامل نزاع مرگبار در کمتر از 6 ساعت/ ردپای میهمان آشنا در قتل زن ۷۰ ساله/ قاتل اجاره ای دستگیر شد/ زن عصبانی شوهر سابقش را آتش زد/ ۴ کشته و ۶ مجروح در انفجار مرگبار مواد محترقه/ کلاهبرداری اینستاگرامی با نام افراد مشهور/ راز ۵ مرگ در صندوقچه اسرار/ مجازات اعدام برای پسر متجاوز
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
مرکز رسانه قوه قضاییه، با انتشار خبری اعلام کرد، فردی به نام حسن فیروزی که رسانه های ضد انقلاب ادعا کرده بودند در زندان شکنجه شده و به کما رفته است، در حال فرار از مرزهای کشور دستگیر شد.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۷۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای استان آذربایجان غربی خبر داد.
رییس قوه قضاییه گفت: باید مسئولان قضایی ،انتظامی و امنیتی کسانی که در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آنها را تهدید می‌کنند را با سرعت و قاطعیت شناسایی و نسبت به دستگیری و محاکمه این عناصر اقدام کنند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
زن شاکی گفت: در آن لحظات شروع به التماس کردم و از او خواستم همه اموالم را بردارد، اما مرا رها کند، ولی وی اعتنایی به حرف‌هایم نکرد. لحظاتی بعد ماشین به محلی خلوت در نزدیکی جنگل‌های اطراف میناب رسید و مرد راننده درحالی‌که مرا تهدید به قتل می‌کرد، مورد آزار و اذیت قرار داد و گفت که اگر شکایت کنم، هرطوری شده پیدایم می‌کند و جانم را می‌گیرد.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا درباره وضعیت مرزهای شمال‌غرب کشور، گفت: امنیت در مرزهای غربی کشور برقرار است و در اغتشاشات اخیر بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای گروه‌های ضدانقلاب، دموکرات و کومله را دستگیر کردیم.
پلیس آمریکا از دستگیری شخصی مسلح به چاقو که رای دهندگان در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا در ایالت ویسکانسن را تهدید کرده بود، خبر داد.
سردار محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: بعد از انتشار تصاویری از ضرب و جرح ماموران ؛ ۹ نفر از اوباش که قصد خروج از کشور از مرزهای غیرقانونی را داشتند دستگیر شدند.
توماج صالحی حین خروج غیرقانونی از مرزهای غرب کشور دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج سارق با ۴۰ کلید/ مرد میانجی دست به قتل زد/ قتل ۲ زن جوان به خاطر شرکت در مراسم عروسی/ دام شیطان!/ محاکمه پدر به اتهام قتل پسر معتاد/ آدم کشی ماهواره ای!/ افشای راز سرقت ۳۰۰ میلیارد تومانی از صرافی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ