رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که همسرش را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم که ابتدا با قصد فریب پلیس خبر فقدان همسرش را اعلام کرده بود، به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که با همکاری همدستش از نوجوانان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره زورگیری به همین شیوه اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مرد جوانی که با معرفی خود به عنوان مأمور از شهروندان زورگیری می‌کرد خبرداد و گفت: تا کنون متهم به ۱۰ فقره سرقت و اخاذی از شهروندان معترف شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر اغفال شده به آغوش گرم خانواده و دستگیری مرد جوانی خبر داد و گفت: متهم با وعدهای واهی ازدواج موجب فرار این دختر جوان شده بود.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با ۵ شاکی روانه دادسرا شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
ساعت ۲ بامداد شنبه نهم اردیبهشت‌ ماه، جسد مرد جوانی کنار سطل زباله یک پارک در محله تهرانپارس از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که در جریان سرقت طلا همسر دوستش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که اقدام به سرقت از منزل کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که برادر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد و گفت: متهم به ارتکاب جنایت اعتراف کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۵ مرد جوان پس از بازی دربی استقلال و پیروزی خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره جیب بری اعتراف کردند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مرد جوانی که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره زورگیری اعتراف کرد.
پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یکی از عاملان قتل مرد جوان در تهران خبر داد و گفت: همسر مقتول نقشه جنایت را طراحی کرده بود.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی که به بهانه ازدواج از زن جوان ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی با ۲ همدستش که راننده یک دستگاه خودروی خاور را به خاطر پارک بد خودرو به قتل رسانده بودند، خبر داد.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از دستگیری قاتل مرد جوان در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: قاتل پس از دستگیری انگیزه خود را از این کار انتقام به دلیل اختلافات شخصی عنوان کرد.
معمای خودکشی مرد جوان بعد از دستگیری
مرد جوان پس از تهدید زوج جوان به سمت خودرو‌های عبوری رفت و با تهدید سعی داشت آن‌ها را متوقف کند. او مقابل ۴ خودرو را گرفت، اما هیچ کدام او را سوار نکردند در این هنگام، مأموران پلیس از راه رسیده و مرد جوان را خلع سلاح و او را سوار بر خودروشان کردند، اما هنوز چند لحظه‌ای نگذشته بود که وی مدعی شد قرص برنج خورده است.
مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود.
تیم جنایی پس از حضور در بیمارستا با جسد مرد جوانی روی تخت بخش اورژانس مواجه شدند که به دلایلی نامشخصی فوت کرده بود که در ادامه مشخص شد، متوفی توسط ۲ مرد جوان که از دوستان قدیمی وی هستند، به این مرکز درمانی منتقل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ