دیدار تیم‌های هوادار و نساجی با تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک به هیچ است.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان در اسکاتلند شاهد اعتراض هواداران و در نهایت وقفه در برگزاری رقابت‌ها بود.
دور جدید تمرینات پیکان برای بازی‌های لیگ بیست و سوم از روز شنبه استارت می‌خورد.
به احتمال فراوان لیگ برتر بعد از برگزاری شش هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد.
سخنگوی کاخ سفید گفت رئیس جمهور آمریکا برای رفع مشکل «وقفه تنفسی در خواب»، به‌تازگی استفاده از دستگاه «فشار جریان هوای همواره مثبت» را شروع کرده است.
از لکنت زبان کودک به عنوان یک اختلال گفتاری یاد می‌شود، این اختلال معمولا در کودکانی که صحبت کردن را به تازگی شروع کرده‌اند امری طبیعی است، اما گاهی وقفه افتادن بین کلمات و گیر کردن کلمات هنگام صحبت کردن منجر به نگرانی خانواده‌ها می‌شود.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: از ابتدای فصل درخواست ما این بود که بتوانیم میزبان مسابقات‌مان در گنبد باشیم.
محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، در شروع دوباره لیگ برتر بعد از وقفه جام جهانی تنها به 5 دقیقه زمان نیاز داشت تا برای تیمش گلزنی کند.
تصاویری از خوشحالی مردم آرژانتین در شهر دوحه قطر پس از قهرمانی در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مربی تیم ملی هندبال گفت: ما تاکنون هیچ اردوی برون مرزی و یا دیدار تدارکاتی نداشته‌ایم و نظر خود وسلین این است که تیم ملی قبل از قهرمانی جهان در سه دیدار تدارکاتی در لهستان شرکت کند.
مالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این زمینه ادامه داد: آن‌هایی که از حقوق زنان در ایران صحبت می‌کنند چرا در ارتباط با تحریم‌های یکجانبه دولت آمریکا و همراهی اطاعت پذیر اروپا از این تحریم‌ها صحبت نکردند و به این موضوع توجه نداشتند که زنان و کودکان ایرانی نیز در معرض همین تحریم‌ها و اثرات آن هستند.
مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باز هم به دلیل برگزاری اردوهای تیم ملی با وقفه روبرو می‌شود.
رئیس دیوان عالی کشور در مراسم تشییع پیکر رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور گفت:ایشان به پرونده های مهم اقتصادی، امنیتی و مفاسد اجتماعی محوله حتی درایام تعطیل و ساعات غیراداری رسیدگی می کرد.
رییس انجمن تنیس روی میز ناشنوایان از شروع فعالیت این رشته بعد از وقفه ۳ ساله خبر داد و گفت: سعی داریم با شکل گیری دوباره این رشته در مسابقات آسیایی و جهانی شرکت کنیم.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: با تمهیدات اتخاذشده در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی، همچون سال‌های گذشته این پایانه برای پذیرش نفت‌کش‌ها در همه شرایط آمادگی دارد.
دیدار امروز تیم های لیدز و آرسنال در دقیقه 5 متوقف شد.
فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی به مناسبت آغاز هفته فراجا، گفت: اقتدار توأم با رأفت و مهربانی پلیس و تلاش بی وقفه در جهت برقراری آسایش و امنیت در کشور بر کسی پوشیده نیست.
هر چقدر که بازی پرسپولیس و تراکتور آرام دنبال می شد، در دقایق پایانی با سوت بحث برانگیز موعود بنیادی فر به جنجال کشیده شد.
وزیر نفت گفت: صادرات نفت خام، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی کشورمان بدون هیچ‌گونه مشکلی در حال انجام است.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
مدافع پیکان تهران می گوید وقفه ایجاد شده در لیگ برتر به ضرر تیمش شده اما تلاش خواهند کرد لیگ را با قدرت شروع کنند.
مدیر اجرایی باشگاه مس رفسنجان معقتد است که لیگ امسال، سخت ترین لیگ طی سال های اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ