منابع خبری به نقل از کاخ سفید گزارش دادند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دستور کمک جدید نظامی ۶۰۰ میلیون دلاری به اوکراین را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از اعتراض رئیس‌جمهور اوکراین به اعلام‌نشدن چارچوب زمانی مشخص برای پیوستن کی‌یف به ناتو، سران گروه هفت قرار است یک بسته امنیتی طولانی‌مدت را برای کمک به اوکراین تصویب کنند.
کشورهای اروپایی درباره وضع تحریم‌های جدید علیه روسیه به توافق نرسیدند و بررسی دوباره آن را به ۱۴ ژوئن موکول کردند.
در دومین جلسه هیئت عامل جدید صندوق نوآوری و شکوفایی کلیات بسته حمایت از رشد تولید محصولات دانش‌بنیان و مشارکت صندوق نوآوری در تأسیس صندوق خصوصی زیست نوآور به تصویب رسید.
شورای وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا امروز در اقدامی مداخله جویانه در حمایت از اغتشاشات چند ماه پیش، از تصویب ششمین بسته تحریمی بروکسل علیه ایران خبر داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب ماده واحده لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، دخل و خرج کشور در سال آینده را مشخص کردند.
بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای جزئیات چهارمین بسته تحریمی علیه ایران را که به بهانه مسائل حقوق بشری در شورای وزیران امور خارجه این اتحادیه تصویب شد ارائه کرد.
وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر سر تحویل کمک نظامی جدید به اوکراین به اجماع نظر رسیدند.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
دولت بوداپست در جریان تصویب بسته نهم تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه، خواستار معافیت سه وزیر دولت مسکو شد.
در ادامه کمک‌های نظامی و مالی آمریکا و اروپا به دولت و ارتش اوکراین، اتحادیه اروپا بسته کمکی جدیدی برای سال آینده تصویب کرده است.
وزیر خارجه انگلیس از تصویب بسته جدید کمک به اوکراین شامل چندین دستگاه آمبولانس، خبر داد.
در آستانه دیدار روسای جمهور آمریکا و چین، رسانه‌های آمریکایی می‌گویند کنگره این کشور با تصویب یک بسته کمکی بی‌سابقه، به دنبال تجهیز و تسلیح سریع جزیره تایوان است.
در پی ادعاهای مبنی بر فروش پهپادهای ایرانی به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، چند تن از مقامات این اتحادیه از تصویب قریب‌الوقوع بسته تحریمی علیه ایران خبر داده‌اند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص می دهد که حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
تصویب هشتمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا علیه روسیه
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: با تصویب این قانون تجمعات و اعتراضات به صورت قانونمند برگزار و بستر مناسبی فراهم می‌شود. فراهم شدن این بستر کمک می‌کند تا مطالبات مردم در چهارچوب قانون دنبال شود.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز از تصویب بسته جدید ۱.۱ میلیارد دلاری کمک نظامی این کشور به اوکراین خبر داد.
اخبار متعدد مالیاتی، تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز، کسری ۲۰ هزار میلیاردی بودجه  ۴ ماهه و آغاز عرضه خودرو در بورس کالا از  مهمترین اخبار اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور ارتقا و بهبود شاخص‌های سرمایه‌گذاری و برای جلوگیری از روند خروج سرمایه از کشور، بسته سیاست‌های جلوگیری از خروج سرمایه از کشور را تصویب کردند.
سوئیس امروز از تصویب هفتمین بسته تحریم‌های این کشور علیه روسیه به بهانه درگیری ها در اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ