فعال سیاسی نوشت: زاهدی وفا مدعیست که دختران ایشان فاطمه و زهرا به رغم تولد در خاک کانادا، تابعیت مضاعف ندارند ...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون دوومیدانی نسبت به انتقادهای یک ملی پوش دوومیدانی واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال در بیانیه‌ای نسبت به اتفاقات دربی 101 واکنش نشان داد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی به اشتباهات داوری در جام تختی واکنش نشان داد.
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: خارجی یا داخلی بودن دربی فینال جام حذفی برای ما فرقی ندارد و هر تصمیمی بگیرند احترام می گذاریم.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال به اشتباهات داوری در هفته های اخیر لیگ برتر واکنش نشان داد.
باشگاه مس رفسنجان یکبار دیگر با استناد به کارشناسی شبکه‌های تلویزیونی به انتقاد از عملکرد داوران در طول فصل علیه شاگردان ربیعی پرداخته است.
مکس آلگری بعد از شکست مقابل ناپولی از هواداران و بازیکنان یوونتوس خواست تا تصمیمات داور را بپذیرند.
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتی، مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل و ضارب هم دستگیر شده است، گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست؟
ستایشی در پاسخ به سوالی درباره صحت اظهارنظر عبدالرضا داوری -مشاور پیشین محمود احمدی‌نژاد- در توییتر مبنی بر اینکه "کسی که محسن شکاری را دستگیر کرده بود، هدف سه گلوله قرار گرفته و به بیمارستانی که او بستری بوده، منتقل شده و ضارب هم دستگیر شده است." گفت: اگر دسترسی به آقای داوری داشتم سوال می کردم منبع گزارش شما چیست.
کنعانی دولت جمهوری آذربایجان را بر احترام متقابل، حرکت در مسیر حسن همجواری و دوری از آنچه خواسته صهیونیست‌ها و دشمنان منطقه است، فراخوانده بود.
علی ضیا مجری معروف تلویزیون در یک استوری تازه در واکنش به اظهارات میرسلیم درباره واردات خودرو نوشت: آقای میرسلیم با مردم مشکلی داری؟ مردم کار بدی کردن ناراحت شدی؟ اصلا مردم رو میشناسی؟ داداش این همه حرف و کار‌های عجیب آخه چرا مرد؟
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر، واکنشی تند به اتفاقات دربی ایتالیا داشته است.
اوسمار ویه‌‌را دستیار یحیی گل‌محمدی به صحبت‌های پاکو خمس در مورد داوری واکنش نشان داد.
ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و هوادار از صحبت درباره عملکرد داور این مسابقه خودداری کرد.
باشگاه هوادار بعد از اتفاقات داوری هفته گذشته در بازی با آلومینیوم اراک بیانیه‌ای را صادر کرد.
پتر چک، دروازه‌بان و مدیر فنی سابق چلسی، به گل جنجالی برونو فرناندز به منچسترسیتی واکنش نشان داد و مثل سیتیزن‌ها حکم به مردود بودن این گل داد.
ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.
لیگ یک فرانسه با ادای احترام به داوری از سر گرفته شد که دو هفته پیش به صورت ناگهانی درگذشت.
هافبک استقلال می‌گوید در نیمه اول روی او در محوطه جریمه خطای پنالتی رخ داده است.
اشتباه داوری در فوتبال وجود دارد و نمی‌توانیم منکر این قضیه شویم. نه کمیته فعلی و نه کمیته قبلی و نه کمیته‌ای که در آینده می‌آید هیچ‌گاه نمی‌توانند اشتباه داوری را به صفر برسانند.
این مورد جزو ایده‌های فیفاست، اما برای انجام آن هیچ الزامی وجود ندارد و کلیه مسابقات کشوری در رده‌های آقایان و بانوان، همچنان توسط داوران مرتبط خود قضاوت خواهند شد.
محسن رضایی با بیان اینکه در چند سال اخیر، تورم ۴۰ درصدی را تجربه کردیم، اظهار داشت: در پنجاه سال اخیر، فروش دلار‌های نفتی به بانک مرکزی مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرد، ولی دولت جلوی این اقدام را گرفت و تصمیم گرفته شده این دلار‌ها به تمامی بانک‌ها فروخته شود.
مشاور سابق احمدی نژاد نوشت: منشأ سختگیری‌های اخیر در حوزه اجتماعی، خود دولت است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ