با حکمی از سوی روح‌الله دهقانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در واکنش به اخباری که در فضای مجازی پیرامون حذف ارز ۲۸۵۰۰تومانی گوشت قرمز منتشر شده است، این خبر را تکذیب کرد.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور در دیدار شهردار همدان، آخرین نکات پیرامون پرونده ثبت جهانی هگمتانه را بررسی و بر رفع موانع موجود، تأکید کرد.
قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: قاره آفریقا مزیت‌های خوبی برای تامین بخشی از پروتئین و نهاده‌های کشاورزی و دامی مورد نیاز کشور دارد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد ملی نخبگان بنا دارد با همه ذی‌نفعان سند راهبردی کشور در امور نخبگان جلسات هم‌اندیشی برگزار کند
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از تدوین شیوه‎‌نامۀ «شناسایی و حمایت از مستعدان‌برتر و نخبگان غیرایرانی» با هدف الگوسازی و توسعۀ همکاری‌های متقابل خبر داد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بناهای تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی کشور از بازدید رایگان موزه‌ها، بنا‌های تاریخی، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
قائم‌مقام باشگاه استقلال می‌گوید در جریان پوسترهای عجیب در محل تمرین این باشگاه نبوده است.
قائم‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد که قصد سرمربیگری در این تیم ندارد و به زودی سرمربی جدید مشخص خواهد شد.
قائم‌مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی از اجرای طرح پایگاه‌های اوقات فراغت با عنوان «هفت‌سنگ» (هیجان، فکر، تلاش، سلامتی، نشاط، گردشگری) در تابستان خبرداد.
قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از افزایش تجارت اینترنتی مواد مخدر خبر داد و گفت: در جهان حشیش در صدر مصرف معتادان قرار دارد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی کشور در آئین تکریم و معارفه مدیران جدید مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، بر راه‌اندازی سریع‌تر تالار «رجال عصر پهلوی» تاکید کرد.
با تلاش زیادی که صورت گرفت، مدیرکل با قرار وثیقه موقتا آزاد و مدیر «حافظیه» دو شب است در بازداشت به سر می‌برد. رییس نهاد ریاست‌جمهوری، وزیران میراث و دادگستری و… دو روز است همه تلاش می‌کنیم، اما این بانوی مومنه و متخصص ـ مدیر حافظیه ـ در بازداشت و پدر و مادر سالخورده‌اش چشم‌انتظار و نگران هستند! اما گویا اراده‌ای برای حل مساله نیست؟! به‌راستی به کجا چنین شتابان؟! با این رفتار‌ها و احکام قضایی به دنبال اثبات چه چیزی هستیم؟!
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که در سال جدید بر روی آن‌ها تأکید داریم، بورسیه‌ شغلی نخبگان و طرح‌های مسئله محور، استادمحور و دانشجومحور است.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بنیاد تلاش دارد در هر استان حداقل یک انجمن خیریه نخبه‌پرور ایجاد کند تا بتوان ظرفیت‌ها و توان مردمی و امور وقف و خیریه را برای حمایت از نخبگان به کار گرفت.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: بازگشت سالانه ۱۰۰۰ نخبه به کشور هدف بنیاد ملی نخبگان است.
وحید بیگدلی به عنوان قائم‌مقام جدید سازمان دانش‌آموزی منصوب شد.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: مقام معظم رهبری بعد از جلسه دیدار با نخبگان دستور دادند که نظرات نخبگان دسته‌بندی شده و برای رئیس‌جمهور محترم ارسال شود.
علی فتح‌الله زاده از علی امیری درخواست کرده تا به عنوان قائم مقام جدید باشگاه فعالیت خود را آغاز کند.
نشست هم‌اندیشی جمعی از مستعدان‌برتر با قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان در محل این بنیاد برگزار شد.
بورس تهران در اولین روز هفته کار خود را با بازدهی منفی به پایان رساند،اما نمادهای دارویی‌ اکثرا مثبت و همراه با صف خرید بودند و در پایان نیز شرایط خوبی را داشتند. دلیل سبزپوشی نمادهای دارویی چه بود ؟
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ