وینیسیوس جونیور، بازیکن تیم ملی فوتبال برزیل، پیش از دیدار دوستانه این تیم برابر مراکش، توییتی را خطاب به هواداران حریف منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق شدید ۳۰ مغازه در بازار تهران خبر داد.
عکسی از تابلوی یک کبابی در توییتر منتشر شده که نحوه نوشتن و تبلیغ او، توجه برانگیز شده.
با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حریق در یک مغازه صافکاری و نقاشی به مساحت ۲۵۰ متر مربع رخ داده و دو دستگاه خودروی سواری داخل آن نیز در حال سوختن است. همچنین شعله‌های آتش در حال سرایت به بخش‌ها و خودرو‌های دیگر بود.
فومن- رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن از آتش سوزی ۴ باب مغازه در این شهرستان خبر داد و گفت: آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تلاش مأموران کلانتری غیاثی ۲ سارق مغازه دستگیر و متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه به‌دلیل آتش‌بازی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدومیت نداشته است.
ملکی با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم شدید یا فوتی نداشت، اما خسارات به جا مانده از آن زیادبود، گفت: متاسفانه بارها تاکید شده که جای واحدهایی صنفی با کاربری کپسول‌های گاز، اکسیژن و ... در بافت شهری نیست و باید به خارج از شهر منتقل شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: شب گذشته آتش سوزی یک مرکز تجاری ۲ طبقه در بازار تهران حادثه ساز شد، در این آتش سوزی ۸۰ باب مغازه آتش گرفت.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از اجرای طرح مبارزه با سارقان مغازه به طور همزمان در سراسر کشور که منجر به کشف بیش از ۵۲۰ فقره سرقت شد، خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی ۵ باب مغازه در خیابان چیذری و فوت یک خانم و یک آقا خبر داد .
روز گذشته تصاویری از مغازه‌های علی دایی منتشر شد که در و کرکره‌های مغازه با الفاظی چون بی‌غیرت و وطن‌فروش مخدوش شده بودند.
امام جمعه بجنورد گفت: می‌خواستند بازار را تعطیل و دانشگاه را به اغتشاش بکشانند و به حساب خودشان کار انقلاب را تمام کنند. اما نگاهی به اصناف نشان می‌دهد این افراد همواره همراه با انقلاب و نظام بودند. متاسفانه برخی از مرعوبین دشمن در بازار هم نفوذ کردند و می‌خواهند تصمیم‌سازی کنند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی عاملان تخریب قفل تعدادی از مغازه‌ها در غرب تهران خبر داد و گفت که اقدامات برای بازداشت این افراد در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفته است.
عده‌ای در واکنش به مطلب روزنامه ایران که نوشته بود دایی برای مشتی دلار و یورو شرفش را فروخته به ثروت دایی که تماما حاصل دسترنج خودش بوده، اشاره کردند و در واکنش به اینکه او کاخ‌نشینی است که از درد مردم بی‌اطلاع است انبوهی از کار‌های خیر علی دایی از جمله آزاد کردن زندانیان و پرداخت دیه و ایجاد اشتغال برای جوانان این کشور را یادآور شدند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
در روزهای اخیر فیلمی مبنی بر حمله ماموران یگان ویژه به یک مغازه در فضای مجازی منتشر شد که در این مطلب واقعیت این فیلم بررسی می شود.
زاهدان- وزیر کشور با بیان اینکه ۱۲۴ مغازه در پاساژهای مختلف زاهدان در جریان اغتشاشات اخیر تخریب شد، گفت: مردم منطقه خیلی ناراحت و خواستار این بودند که عاملان شناسایی شوند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زندانی محکوم به قصاص پس از ۲۳ سال آزاد شد/ نجات از مرداب وحشتناک/ ۵ مصدوم در انفجار آبگرمکن خانه/ ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه/ شلیک در خلاف جهت/ غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش/ عامل قتل مسلحانه زن جوان خودکشی کرد؟/ نقشه ناکام دو زن شیشه‌ای برای سرقت خانه همسایه/ نجات ۲۰ نفر از دل آتش در خیابان ملت
ربودن اشتباهی صاحبکار به جای شاگرد مغازه
مردی میانسال گفت: روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند.
بورس تهران امروز برخلاف بقیه روزهای هفته آخر فرودین ماه ۱۴۰۱ روندی آرام و کم نوسان را تجربه کرد. هرچند شاخص کل با کاهشی بسیار اندک همراه شد اما تداوم رشد شاخص هم وزن از جمله نشانه های مثبت وضعیت کنونی بازار سهام بود که در واپسین روز معاملاتی هفته رقم خورد.
۱۸ میلیون نفر جامانده از سهام عدالت در کشور شناسایی شده است که این دسته از مشمولان می‌توانند از خردادماه امسال، اقدام به ثبت‌نام برای دریافت سهام عدالت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ