عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با استانداردهای دوگانه مسئولان دولت کنونی به مدارا گفت: رفتارهای دوگانه موجب نفاق است و آثار منفی گسترده ای در جامعه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل سازمان ملل دیداری با سفرای کشورهای سازمان همکاری اسلامی در نیویورک به دنبال اهانت مجدد به قرآن در سوئد داشت.
کویت واکنش کوبنده ای به قرآن سوزی در سوئد نشان داد و با انتشار صدهزار نسخه سوئدی به مقابله با هتاکان به کلام الله مجید رفت.
سرمربی استقلال با بیان اینکه برای این تیم چیزی تحت عنوان «سقف قرارداد» وجود ندارد، به مذاکره با سعید عزت اللهی و مجید حسینی واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره وضعیت سیدحسینی حسینی ارائه کرد.
امروز مطالبی همچون واکنش مجید عشقی به ریزش‌های اخیر بورسٰ نرخ اسکناس و حواله دلار و یورو ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، قیمت این خودرو ۵۵۵ میلیون تومان شد، پیش بینی بورس امروز، سهام یک بانک در بازار فرابورس ایران پذیرش شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرهاد مجیدی نیز به خبر خداحافظی وریا غفوری از فوتبال واکنش نشان داد.
مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم
مجید رحیمی زاده حضور وسلین وویوویچ روی نیمکت سپاهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور مربیان با دانش خارجی سطح کیفی مربیان داخلی را ارتقاء خواهد داد.
سیمون سیمونیان مسئول دبیرخانه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در واکنش به اعتراض مجید صالحی به اهدا نشدن خودروی برگزیدگان این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا امارات گفت: در بازی‌های قبل خوش شانس نبودیم و دنبال جبران هستیم.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با نگارش یادداشتی به انتخاب مجدد گزارشگر ویژه ملل متحد در امور حقوق بشر ایران واکنش نشان داد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با نگارش یادداشتی به انتخاب مجدد گزارشگر ویژه ملل متحد در امور حقوق بشر ایران واکنش نشان داد.
سرمربی سابق استقلال بعد از ۳ بازی ناکامی موفق به برد شد و به این پیروزی واکنش نشان داد.
باشگاه اتحاد کلباء به احتمال پایان همکاری با کادر فنی تیم بعد از شکست برابر الوحده واکنش نشان داد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از باخت در هفته دوازدهم لیگ امارات، گفت: نتیجه بازی با خورفکان یک دروغ بزرگ بود!
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا بعد از باخت در هفته دوازدهم لیگ امارات، گفت: نتیجه بازی با خورفکان یک دروغ بزرگ بود!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال در بحث سرمربی تیم ملی همه شرایط را می‌سنجد و متناسب با نقدینگی خود تصمیم گیری می‌کند.
«جوان بی گناه ما را اعدام کردند» این شروع متن سوگوارانه مصی علینژاد برای مجیدرضا رهنورد بود. او از مبارزه با جمهوری اسلامی کاسبی می‌کند و طبعاً نمی‌تواند حتی اعدام قاتل دو نفر را هم تأیید کند، چون اگر این مبارزاتش نبود، به جای عمارت چند میلیون دلاری در نیویورک، شاید شب را باید در خیابان‌های این شهر به صبح می‌رساند!
شاگردان ساوت‌گیت روی یک کار ایستگاهی کار شده چیزی نمانده بود تیم ملی فوتبال ایران را غافلگیر کنند که واکنش شجاعانه بیرانوند مانع شد ولی این اقدام هزینه زیادی برای تیم ملی داشت.
فرهاد مجیدی با وجود شکست تلخ از تیمش ابراز رضایت کرد
سید مجید میراحمدی با اشاره به اتفاقات در زندان اوین گفت: اینکه گفته می‌شود افرادی در اوین روی مین رفتند مطلقا صحت ندارد و موضوع ندامتگاه اوین ارتباطی با اغتشاشات نداشت.
سرمربی سابق استقلال در جریان مسابقه تیم فوتبال اتحاد کلباء تیم ناشناخته البطائح ، با یک حرکت تکنیکی گزارشگر اماراتی را به وجد آورد.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء به سبک بازی حریف بعد از شکست در دیدار نخست تیمش در لیگ امارات اعتراض کرد.
اقدام به وقت‌کشی از سوی مجید علیاری مهاجم فولاد باعث واکنش علیرضا بیرانوند شد.
مجید جلالی نقل قول هایی را که از او در خصوص سرمربی های خارجی لیگ منتشر شده بود، تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ