اقدام به وقت‌کشی از سوی مجید علیاری مهاجم فولاد باعث واکنش علیرضا بیرانوند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
بعد از دو سال سکوت سرمربی تیم ملی زنان در خصوص حواشی این تیم، مریم آزمون در گفت و گو با "ورزش سه" پاسخ انتقادات علیه خودش را داد.
پل پوگبا معتقد است در هفت ماه گذشته مشکلاتی را به چشم دیده و پشت سر گذاشته که باعث شدند او 10 سال پیرتر شده و به بلوغ فکری بیشتری برسد.
سردار آزمون احتمالا امروز آخرین بازی خود را برای لورکوزن انجام خواهد داد.
به نظر می‌رسد سردار آزمون امروز در ترکیب اصلی لورکوزن برابر شالکه قرار خواهد گرفت.
صفحه باشگاه آلمانی عکس جالب از سردار آزمون و زایی آلونسو را پشت سر گذاشت.
انتظار می رفت سردار آزمون مقابل بایرن مونیخ حداقل به عنوان یار تعویضی به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد.
سردار آزمون موفق شد دومین گل فصلش در بوندس‌لیگا را بزند.
بابک کیهان‌فر با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامی خود، ملاقات گرمش با سردار آزمون را به تصویر کشید.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست 6 بر 2 در برابر انگلیس حالا باید مهیای دیدار با ولز شود. این بازی جمعه هفته جاری برگزار می شود.
مهاجم ایرانی لورکوزن بعد از تماشای پیروزی تیمش مقابل یونیون برلین، روز دوشنبه کار با توپ را آغاز کرد.
حسن رنگرز بعد از کسب عنوان قهرمانی جهان با تیم زیر 23 سال کشتی فرنگی ایران، حالا شاگردانش را برای جام جهانی آماده می کند.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
باشگاه زنیت به جذب دوباره سردار آزمون پس از یک نیم فصل حضور این بازیکن در بایرلورکوزن فکر می‌کند.
یکی از سؤالات بزرگ بعد از این دو بازی امکان همکاری آزمون و طارمی کنار یکدیگر است. اولین بار کی‌روش طارمی را به تیم ملی دعوت کرد و در حالی که آزمون مهاجم نوک تیم ملی بود، از این بازیکن در پست گوش چپ استفاده کرد. آن‌ها در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ همکاری فوق‌العاده‌ای داشتند و بعد از آن در دوره ویلموتس و اسکوچیچ هم بار‌ها کنار هم به زمین رفتند. در اردوی اتریش، اما آن‌ها یک دقیقه نیز کنار هم بازی نکردند.
سردار آزمون پس از چند ماه بالاخره موفق به گلزنی شد.
مهاجم تیم ملی بعد از مصدومیت جزیی، اکنون در رقابت برای حضور در ترکیب مقابل سنگال است.
حسن رنگرز بعد از قبول سرمربیگری تیم ملی، کار خود را در ابتدا با فرنگی کاران زیر 23 سال آغاز می کند.
یاران سردار آزمون امروز به نتیجه مساوی مقابل میزبان خود هرتابرلین رسیدند.
علیرضا بیرانوند بعد از سردار آزمون از زحمات اسکوچیچ تشکر کرده است
به نظر می‌رسد برخی از ملی پوشان هنوز از محتوایی که در اینستاگرام خود منتشر می‌کنند خبر ندارند و ساعاتی بعد از انتشار اقدام به پاک کردن آن می‌کنند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از چند ساعت استوری‌ای که مشترکا با بعضی از ملی‌پوشان دیگر تیم ملی منتشر کرده بود را حذف کرد.
قالیباف تصریح کرد: همچنین پیشنهاد نمایندگان در خصوص امامزادگان واجب‌التعظیم در حوزه انتخابیه نیز بار مالی به همراه دارد بنابراین پیشنهاد می‌شود این اصلاحیه به صورت دو شوری مورد بررسی قرار گیرد تا مغایرت‌های آن در کمیسیون برطرف شود. همچنین خواهشمندم نمایندگان پیشنهاد دهنده نیز به اصل ۷۵ و بار مالی توجه داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ