هنوز هیچ مقام مسئولی تأکید نکرده که بازی مهم پیکان – پرسپولیس که قرار است عصر شنبه برگزار شود قطعاً در ورزشگاه پاس قوامین اکباتان انجام می‌شود اما بعید است ورزشگاه تغییر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه در پیامی روز استقلال مینسک را به همتای بلاروسی خود تبریک گفت.
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: قدرت ایران تا حدی افزایش پیدا کرده است که آمریکایی‌ها می‌دانند که تهدید دیگر فایده ندارد و این مسئله در اعترافات فرمانده اسبق سنتکام نمایان است.
دبیر کل ناتو مدعی شد که روسیه توافق‌های بین‌المللی ضامن امنیت جهانی را زیر پا می‌گذارد.
تهدیدهای هوادارلن ناپولی علیه تئو هرناندز، واکنش برترین بازیکن حال حاضر میلان را به دنبال داشت.
معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت آمادگی دارد در زمینه بررسی تهدیدهای حوزه سلامت، دخانیات و اعتیاد و مسایل مربوط به آسیب های اجتماعی همکاری کند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که این کشور با تهدیدهای مستقیمی علیه امنیت و حاکمیتش مواجه شده است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس جمهور تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی برای مقابله با تهدیدهای امنیتی در هر حوزه‌ای از جمله تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس باید آماده باشند.
پاسخ گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به عدم محکومیت تهدیدهای مکرر رژیم صهیونیستی و آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد برای مقابله با تهدیدهای هسته‌ای کره شمالی، ماه آینده با آمریکا، رزمایش مشترک هسته‌ای برگزار می‌کند.
یکی از مقامات آمریکا می‌گوید که دولت کنونی این کشور به محافظت از رئیس جمهور سابق آمریکا مقابل تهدیدهای انتقام ایران، متعهد است.
رئیس‌جمهور کره جنوبی می‌گوید برای مقابله با تهدیدهای کره شمالی، این کشور در حال رایزنی با آمریکا برای اجرای رزمایش هسته‌ای مشترک است.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که کرانه باختری شاهد افزایش بی سابقه عملیات مقاومتی است و تهدیدهای مقامات صهیونیست در قبال این عملیات ها بی ارزش است.
مدیرکل دفتر حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام‌کرد: به دنبال باز تعریف تهدیدات فرودگاهی هستیم.
در توصیه سفر دولت لندن برای اتباع انگلیسی که به قطر سفر می‌کنند، آمده است: تروریست‌ها شاید تلاش کنند تا در قطر حملاتی انجام دهند. حملات می‌تواند شامل حمله به محل‌های بازدید خارجی‌ها شود.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تهدیدهای کی‌یف درباره پیگیری برنامه هسته‌ای این کشور، عمده دلیل عملیات نظامی مسکو در اوکراین بوده است.
تارنمای هیل با واکاوی اظهارنظرهای این هفته آمریکایی‌ها در مورد تهدید مسکو، نوشت که مقام‌های واشنگتن از تهدید اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای استفاده از جنگ افزار هسته‌ای دستپاچه شده‌اند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص ادامه داد: تهدیدهای او را باید جدی گرفت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی گفت: تهدیدهای پوتین را باید جدی گرفت.
یک وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره جدی نگرفتن تهدیدات دبیر کل حزب الله لبنان درباره میدان گازی «کاریش» هشدار داد.
بعد از تهدیدهای برادر پل پوگبا برای افشای اطلاعاتی جنجالی درباره او، ستاره فرانسوی برادرش را به تلاش برای اخاذی متهم کرد. اما آیا حسادت یکی از عوامل اصلی تنش بین این دو برادر است؟
رهبران کمیته نظارت مجلس آمریکا از شبکه های اجتماعی بزرگ مانند فیس بوک، توییتر و تیک تاک خواسته اند به سرعت اقداماتی درباره تهدیدهای آنلاین فزاینده علیه نیروهای مجری قانون انجام دهند.
تهدیدهای زن خشن برای ازدواج با مرد متأهل

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ