ملکه الیزابت نامه‌ای محرمانه را از خود به جای گذاشته که تا سال ۲۰۸۵ باز نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علت نامگذاری برخی از گیاهان مانند پیچ امین الدوله یا گل صدتومنی قصه و تاریخی دارد، اما نام برخی از آن‌ها اصلا مشخص نیست که بر اساس چه معیاری نامگذاری شده‌اند.
جک Yttrium۳ جدید در مقایسه با دیگر خودرو‌های مشابه چینی شرایط طراحی کاربردی‌تر دارد و مخصوصا در قسمت کابین با فاصله زیاد از باقی بهتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد.
بسیاری از گونه‌ها این نام‌ها را در روزهای اولیه جمع‌آوری علمی کسب کردند که تا حدی توسط برنامه‌های استعماری گسترده‌تر قدرت‌های اروپایی در طول قرن‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تقویت شد.
تفاهم نامه بکارگیری تصاویر ماهواره خیام در پنجره مدیریت واحد زمین امضا شد.
قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید در حالی برای بقای وزیر صمت به رایزنی با نمایندگان مشغول بود که طبق آیین نامه در روز استیضاح حق گذر از ردیف اول را ندارد.
کپی پاسپورت سردار سلیمانی از گاو صندق منزل ضیاء عبدالعزیز الموسوی یکی از مسئولان سرویس اطلاعات ملی عراق در دوران ریاست الکاظمی کشف شد. وی از افراد نزدیک و مورد وثوق مصطفی الکاظمی است. ضیاء الموسوی شب گذشته دستگیر شد.
همزمان با روز نیمه شعبان، مراسم جشن عمامه گذاری طلاب ایرانی و غیر ایرانی در دفتر آیت الله مکارم شیرازی، کریمی جهرمی و فاضل لنکرانی در قم و آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد.
جشن نیمه شعبان در لبنان با مشارکت خیل عظیم دوستداران اهل بیت برگزار شد.
تصاویری هوایی از بین الحرمین در آستانه میلاد مبارک امام زمان(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
خبرگزاری دولتی چین در اوایل این هفته گزارش خبر داد که باستان‌شناسان در چین توالتی را کشف کردند که احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین توالت‌های کشف شده در جهان است.
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش را دارد.
رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس گفت: شورای عالی امنیت ملی طی نامه‌ای به مجلس خواستار تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز در حوزه صوت و تصویر فراگیر با قید فوریت شده است.
شبیهْ شدن به اولین تجربه از بداهه‌ترین اشکال، شبیهْ دیدن. دیدن دنیای بسیار دور، خیلی نزدیک، زیر پای خودم، تقلیدِ دیدنِ کهکشان، اجبارِ ذهن به شباهت، به همان تجربه‌های اولیه از دیدن غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اشکال و بی‌نهایت رنگ‌ها. تصاویری که مدت‌هاست روی زمین و خیابان پنهان شده و برای ظهور نیاز به آب دارد؛ مانند نگاتیو و محلول ظهور. نام مجموعه برگرفته از نام آلبوم گروه موسیقی Pink Floyd، «نیمه تاریک ماه» است، به خاطر آخرین عکس مجموعه که برایم یادآور کاور آلبوم این گروه بود؛ معنایی که نشان از همان دنیای دور است، «نیمه دیگر کهکشان».
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
(تصاویر) تهران قدیم؛ نام خیابان‌های تهران در عصر قاجار چه بود؟
فیفا با استناد به آیین نامه انضباطی و اخلاقی‌اش می‌تواند به خاطر تغییر پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکایی‌ها، فوتبال این کشور را با محرومیتی سنگین مواجه کند.
رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به رسالت تصاویر ماهواره خیام گفت: تصاویر ماهواره در اختیار شرکت های دانش بنیان متقاضی و تایید صلاحیت شده قرار می گیرد.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.
در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.
برخی تصاویر منتشر شده از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان می‌دهد احمدی‌نژاد درخواست مکتوبی را به اژه‌ای می‌دهد.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
بعد از شب طلایی آزادکاران ایرانی در قونیه فرنگی‌کاران ایران هم پرقدرت ظاهر شدند.
نماینده کشورمان با شکست در دیدار نیمه‌نهایی دومین برنز تکواندو در روز نخست را کسب کرد.
رقابت‌های دوی مسابقات بازی های کشورهای اسلامی که در قونیه در حال برگزاری است با درخشش ورزشکاران ایرانی همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ